Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pozwolę sobie udostępnić filmik z YT. Spotkał się ktoś z takim problemem i mozę go rozwiazał?

 

 

Mam dokładnie tak samo w swojej e91 i nie mam pojęcia co się może dziać

Opublikowano
Mam to samo, falowanie występuje na rozgrzanym silniku na biegu jałowym. Dochodzi do tego odczuwalne w kabinie telepanie autem, słychać, że silnik troszkę nierówno pracuje. Obstawiam wtryski. U mnie są spore korekty na 2 i 4 cylindrze także niedługo biorę się za nie i trzymam kciuki, że znikną te objawy :)
Opublikowano
dokładnie. silnik rozgrzany i na biegu jałowym. Sprawdzałem korekty na komputerze i wszystko było ok tylko akurat wskazówka była nieruchomo i może dlatego :( Czasami zdarza się że nie drga ale to bardzo rzadko
Opublikowano
Miałem podobnie u siebie ale to nie jest związane z korekcjami wtrysków, nie wiem czy aby na pewno ale po zastosowaniu ceramizera firmu Liqui Moly skończyło mi się falowanie delikatne obrotów :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

W mojej ocenie do sprawdzenia w pierwszej kolejności wtryskiwacze (najlepiej w firmie na stanowisku) oraz konwerter skrzyni automatycznej...ale ogólnie przyczyn może być wiele:

wężyki podciśnieniowe,

pompa CR,

Regulator na pompie CR,

Zawór regulacji ciśnienia na listwie wtryskowej...

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Sam też możesz zrobić test przelewowy wtryskiwaczy, ale może zacznij od sprawdzenia korekcji wtrysków INPĄ - może coś pokaże (ale test inpą nie zawsze jest miarodajny).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Testu przelewowego nie zrobię ponieważ wtryski są piezoelektryczne :/ Egr sprawdzałem, czyściłem :| Rozgałęźnik podciśnienia pod kolektorem wyczyśćiłem (bo tam też lubiało się zapychać) dalej lipa :| ciśnienie na listwie zgadza się z wymaganym, przepływomierz również pokazuje że jest ok
Opublikowano
Testu przelewowego nie zrobię ponieważ wtryski są piezoelektryczne

 

"Na króćce przelewowe zakłada się specjalne przewody i wyskalowane pojemniki lub menzurki. Do sprawdzania wtryskiwaczy piezoelektrycznych konieczne są też zaworki zwrotne montowane na przelewie każdego wtryskiwacza".

...czyli się da sprawdzić.

 

Co pokazuje Inpa przy korekcjach?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
nie mam dostępu do inpy :| Kiedyś znajomy mi sprawdzał ale w momencie jak akurat wskazówka była ok.. wyszło że wtryskiwacze mają małe korekty czyli wszystko było ok.. Nie miałem okazji sprawdzić gdy drga :|

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.