Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tutaj żadnym diagnostą nie jestem ;) ale tak na chłopski rozum, DIS ci napisał w skrócie "nie osiągnieto minimalnego ciśnienia ładowania" i ajko przyczyne napisał zawalony filtr powietrza - czyli jest go za mało lub jest dziura gdzieś np. podczas montażu zaworu AGR uszkodzili rurę, uszczelki może dali stare itp.

lub / i

przetwornik ciśnienia AGR - jeżeli to wymieniałeś częstym błędem bywa pomylenie przewodów ciśnieniowych (przynajmniej w innych markach tak było :P) nie wiem czy nie robiło się do tego adaptacji.

Możesz spróbować odpiąć wężyk od podciśnienia zaworu AGR zaślepić go jakimś drutem na chwile i zobaczyć czy coś się zmieni.

 

A jeżeli to nie pomoże to może turbo i ten sławetny sterownik który lubi się wykrzaczyć leży i kwiczy stąd ten muł jest pare tematów o tym.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja tutaj żadnym diagnostą nie jestem ;) ale tak na chłopski rozum, DIS ci napisał w skrócie "nie osiągnieto minimalnego ciśnienia ładowania" i ajko przyczyne napisał zawalony filtr powietrza - czyli jest go za mało lub jest dziura gdzieś np. podczas montażu zaworu AGR uszkodzili rurę, uszczelki może dali stare itp.

lub / i

przetwornik ciśnienia AGR - jeżeli to wymieniałeś częstym błędem bywa pomylenie przewodów ciśnieniowych (przynajmniej w innych markach tak było :P) nie wiem czy nie robiło się do tego adaptacji.

Możesz spróbować odpiąć wężyk od podciśnienia zaworu AGR zaślepić go jakimś drutem na chwile i zobaczyć czy coś się zmieni.

 

A jeżeli to nie pomoże to może turbo i ten sławetny sterownik który lubi się wykrzaczyć leży i kwiczy stąd ten muł jest pare tematów o tym.

 

Weżyki są dobrze podłączone, filtr nowy, o jakiej dziurze mówisz ? gdzie ?

Dodam jeszcze żę jest lekkie falowanie obrótów na jałowym i nie są to wtryski na 100%

 

Jakieś pomysły ?

Opublikowano
Wężyki są ok, rury wyglądają że dobrze siedzą. z turbo jakby dziura była to wydaje mi się że w górnych obrotach też by nie ciągła.
Opublikowano
Może jest ktoś z okolic Wadowic, Bielska co byłby skłony do podmiany przepływki dla sprawdzenia ?

Zamów w sklepie przez allegro podmień, sprawdź, potem oddaj. Do 14 dni możesz oddać bez podania przyczyny :)

Albo wpadnij do krk mam silnik n47 będzie pasować? Tylko nie wiem czy mam dobrą zdaje mi się że auto moje jedzie ok.

Podobnie jak audi 1.8t 180km

Opublikowano
Nie wiem czy raz podpietą można oddać, na czujniku EGR miałem np plombe na wtyczce.

Z częściami elektrycznymi jest tak że jak kupisz to nie ma zwrotów, dlatego trzeba przemyślać sprawę przed zakupem ale warto spróbować oddać jeżeli towar jest niepotrzebny.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Wykonałem test w ista-d Charging pressure sensor

i na zgaszonym silniku wartości są okej ale gdy odpale to

Boost pressure: 1086 mbar

Ambient pressure: 977 mbar

Difference: -109mbar

i po dodaniu gazu różnica się powiększa, dodam że nia ma żadnego błędu czy to normalne?

Opublikowano

Okej, a jeszcze podczas air mass test wyskoczyła mi rożnicą między

intake temperature

a charge air temperature

 

Róznica była w okołu 6-10 stopni C

po tym teście wyskoczyło mi

"If one of the snsors shows an implausible value, this sensor must be chcecked first:

- Check lines an plug connections

If lines and plug connections are OK

Replace snsor.

DIAGCODE:- D1160_D0000000_08_003"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Różnica niewielka i zawsze powietrze doładowane będzie cieplejsze po to jest intercooler.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Byłem dziś na hamowni i oto wyniki:

Auto ma seryjnie 163 km i o dziwo wyszło że motor jest zdrowy - pokazała 167.

Problem jest w późnym wstawaniu turbo moment jest na 2,8 ;/

 

Jakie mogą być przyczyn późno wstającego TURBO ?

Nastawnik, geometria?

 

http://pichoster.net/images/2016/04/20/bme%20e90%20kwaLG68.jpg

Opublikowano

Zobacz zawór sterujący turbina. Jest to takie małe kwadratowe ustrojstwo pod egr. Obok alternatora. Często w starszych modelach to padało i były jajca :D

 

http://shop.boxmoto.pl/?153,pl_http-shopboxmotopl-153-zawor-czujnik-turbiny-egr-bmw-118d-120d-318d-320d-330d-335d-520d-525d-530d-535d-635d-730d-740d-x3-x5-x6-20d-20d-30d-30d-35d-30sd-30i-20-30-35-20-3o-d-sd-i-e46-e81-e90-e91-e92-e93-e39-e60-e61-e63-e64-e38-e65-e66-e83-e53-e71-e72-70057900

 

Pieburg chyba robił na pierwszy montaż

Opublikowano
W e90 sterowanie turbiny jest elektroniczne nie podciśnieniowe.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano
W takim razie jeżeli to nic nie pomogło to chyba zbliżamy sie do wymiany turbiny :D najlepiej by było jakbyś sobie skołował jakas na podmianę na chwile.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, mam identyczny problem z moim e91 320d 163KM również obroty falują a wartości przepływomierza na biegu jałowym skaczą tak jak u autora tematu. i mam pytanie czy wymiana przepływomierza pomogła na falowanie obrotów (innych objawów nie mam), falują czy ciepło czy zimno, tak samo czy silnik rozgrzany czy zimny lekko powiedzmy 824-836 ale jednak widać na obrotomierzu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz inpa lub ista to najlepiej jak nagrasz test podczas jazdy, 4 bieg 1800 rpm i gaz w podłogę, wtedy będzie lepszy pogląd na sprawę, bo równie dobrze takie skoki może powodować egr a dokładniej przetwornik ciśnienia, który steruje jego pracą.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, np. przez odpięcie podciśnienia od niego i zaślepienie wężyka, najpierw nagraj film i będzie więcej informacji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.