Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam paruja mi szyby praktycznie caly czas musze miec wlaczony nawiew. Czy w tych mogelach jest tak ze nawiew na szybe dziala tylko na maxa? bo u mnie tak jest jak chce go zmniejszyc zeby nie chodzil tak glosno to od razu wlacza sie na auto? nie da sie tego jakos zmienic? jest tu climatronic 2 strefowy klima tez ogolnie slabo dziala musi byc w lato prawie na 75% zeby bylo chlodno. a jest nabita i sprawdzona. Ten filtr kabinowy jest za schowkiem? wymienie go jak bede mial czas. A tam na podszybiu pod maska nie ma jakiegos filtru gdzie ta kratka? a i szyba jest 80 % peknietu wlasnie po dlugosciu na podszybiu ok 5 cm od poczatku..
Opublikowano

no filtr kabinowy podstawa.

 

Guzik z przednią szybą służy do szybkiego odmrażania czy też odparowywania, zawsze gorącym i zawsze z pełną mocą. Chcesz nawiew na szybe ale regulowany to ustaw sobie strzałkę do góry i już. Instrukcja obsługi auta się kłania.

 

Wysusz wnętrze pojazdu, masz gdzieś nieszczelność, może mokre dywaniki, może gdzieś pod dywanikami i stąd parowanie szyb. Sa specjalne srodki do usuwania wilgoci (takie skrzyneczki z materiałem higroskopijnym, można kupić w marketach typu obi, castorama), do tego porządne suszenie auta i wietrzenie. Jak bedzie lato to pare razy zostaw auto w pełnym słońcu na cały dzien, całe otwarte łącznie z drzwiami i oknami, wyjmij dywaniki, wysusz wszystko. Można też w warunkach garażowych lampami suszyć.

 

Ale najważniejsze to zlokalizować wilgoć czy któraś uszczelka puszcza, czy dziura w podłodze czy jakaś inna historia np. z nagrzewnicy cieknie itp.

szukam
Opublikowano
nie mam zadnych pokretel tylko przyciski jak biore na szybe jest max jak chce jedna kreske zmniejszyc to od razu wlacza sie auto nai wszedzie wieje i szyba odrazu paruje..
Opublikowano

jak nie rozumiesz po ludzku to weź instrukcje obsługi auta i zobacz do czego słuzą guziki ze strzałkami, 3 magiczne guziki nad guzikiem AUTO służa do ustawiania kierunku nawiewu czy to szyba czy twarz czy nogi. Chcesz na szybe i miec możliwość regulacji temp. i siły nawiewu to włacz guzik ze strzałką do góry.

 

Takie podstawy trzeba ludzi uczyć to masakra.

szukam
Opublikowano

Dokładnie.

Masz po lewej 4 guziole:

1. Na szybe

2. Na twarz

3. Na nogi

4. Automatycznie dostosowuje obroty i skąd ma dmuchać aby utrzymać temp

 

Po prawej na górze masz tzw Defrost (czyt. rozmrażanie) Jest to opcja żeby na pełnej kuwie dmuchał tylko na szyby.

Nawet da sie usłyszeć że na tym guziku dmucha bardziej niż na full innych trybach.

 

Jak wyżej, sprawdź czy podłoga cała i nie łapie Ci wilgoci z dworu. Są nawet takie magiczne cusie do odciągania wilgoci w aucie.

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

Opublikowano

Jest to opcja żeby na pełnej kuwie dmuchał tylko na szyby.

A nie lepiej napisać na pełnej mocy? :duh:

 

Ja bym sprawdził po deszczu lub po myciu dywaniki. Może być problem z wygluszeniem drzwi bo dość często się odkleja. Jak wchodzisz do auta to juz jest zaparowane czy dopiero jak wsiadziesz? Bo jak to drugie to w tych temp to normalka i po to masz climatronic żeby z niego korzystać A nie bawić się w manualne ustawianie nawiewu. Ja mam ok 20st na auto i tak jeżdżę.

Filtry wymieniaj co roku. Dobre są mann.

Opublikowano
A nie lepiej napisać na pełnej mocy? :duh:

Nie nie lepiej ponieważ tak wydawało mi się bardziej odpowiednie :)

ponad 7k postów nie czyni Cie wyrocznią ;)

 

Parowanie szyb ma prawo wystepowac na zimnym.. Skoro masz ciepły nadmuch na szybe to para ucieka.

Jeśli chodzi o filtr kabinowy to odrzuciłbym bardzo... Przecież to jest tzw przeciw pyłkowy. Co on ma do wilgoci?

 

Jak wcześniej: Sprawdzić dopływ "wilgoci" do wnetrza.

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

Opublikowano

Czyli nie czytałeś regulaminu... I brak jakiejkolwiek kultury.

Tak on jest przeciwpyłkowy, ale jeśli filtr jest stary i zawilgocony to zamiast osuszać szyby dodatkowo powoduje parowanie które da się wyeliminować włączeniem klimy lub ogrzewania. Zimny nadmuch będzie powiększał zaparowanie.

Opublikowano

już miał wszystko powiedziane odnośnie dmuchania na szybe, sterowania nawiewami i dlaczego ma w aucie parowanie.

 

Co do słabej klimy to trzeba to diagnozować przy aucie czy może sprężarka pada, czy jednak czynnik zwiał mimo że był napełniany to jak jest nieszczelność to zejdzie w kilka dni.

szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.