Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Dziś podczas jazdy w temperaturze ok +3, trasa połowa 90 km/h I połowa w mieście temperatura w teście nr 7 trzymała się między 97 a 102. W aucie nowy termostat visco i wiatrak, dodam że dolny wąż chłodnicy jest letni a nawet chłodny. Czy jest to normalna temperatura? Z góry dzieki za odpowiedz :)
Opublikowano
Ja ost je hasłem autostrada ponad 400km w temp od - 2 do 3st w zależności od miejsca. Temp oscylowala cały czas od 93-95st moim zdaniem twój termostat troszkę za późno się otwiera albo nie otwiera się do końca. Pierwsze co to odpowietrz układ bo przy czymś takim warto zawsze od tego zacząć
Opublikowano
Przed chwila sprawdzałem to góra chłodnicy jest letnia a dół zimny. A czy nowy termostat mógłby być niesprawny? Poza tym musze dziś zrobić trasę ok. 300 kilometrów czy mogę bez obaw jechać?
Opublikowano
Zdarza się czasami nowy niesprawny termostat o ile masz dobrze odpowietrzony układ. Ogrzewanie działa? Jedz śmiało z testem nr 7 i pamiętaj by kontrolować temp. Jak będzie szła na 106 to nawiew na max i 32 st. Szyby w dół żebyś się nie ugotował i będzie ok. Ale zacznij odpowietrzyc układ.
Opublikowano
Ogrzewanie o dziwo działa normalnie :) Będę musiał poczytać jak się odpowietrza fachowo i biorę się do roboty :) Póki co zrobiłem połowę trasy i cały czas trzymała się 100- 101 czasami na długim hamowaniu silnikiem spadło do 96.
Opublikowano

95-97 mam podczas jazdy do 105 dochodzi jak staję na światłach -miasto, około 107 włącza mi się wentylator są to raczej prawidłowe wskazania pokrywające się z moją drugą bawarką z tym że silnik 1,9

Wydaje mi sie że w twoim przypadku nie musi być nie prawidłowości ale sprawdzić możesz tak jak danielxc717 pisze

Opublikowano
Tylko w 1.9 ma chyba temp pracy ponad 100st z tego co mi wiadomo. Przy 100st powinna być gorąca chłodnica dlatego może być lekko otwarty termostat. Okaże się po odpowietrzeniu a jak nie to jak przyjdą wyższe temp i nie będzie dawać rade z chłodzeniem to wymiana termostatu
Opublikowano
Mniej więcej wiem już jak odpowietrzyć układ, wydrukuję sobie jeszcze całą procedurę na kartce i będę na bieżąco czytał. Myślę że w poniedziałek będę to robił bo w weekend nie będzie czasu. Po wszystkim napiszę jakie są efekty :)
Opublikowano
Są jeszcze inne dużo łatwiejsze metody odpowietrzania,ta co podałeś może wydawać Się trochę skomplikowana dla początkujących "odpowietrzaczy" :wink:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Odkrec odpowietrzniki i lej płynu po sama górę aż wkleje się płyn z odpowietrznikow i je zakrec. Rób to przy włączonym ogrzewaniu na 32. Przód troszkę wyżej postaw np Górka podjazd do garażu, kraweznik

. Cokolwiek. Odpal auto i sprawdź przelew czy jest. Podtrzymaj go na obrotach z minute i sprawdzaj czy jest równy bez przerw. Pot czekaj aż się otworzy termostat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.