Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No i jak to jest z tymi boxami jest jakiś pewniak co blendy nie wywala i nie da się go wykryć w ASO ponieważ mam gwarnacjie i nie chce ryzykować
  • Odpowiedzi 142
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No i jak to jest z tymi boxami jest jakiś pewniak co blendy nie wywala i nie da się go wykryć w ASO ponieważ mam gwarnacjie i nie chce ryzykować

 

To nic nie zakładaj. Nic nie zaryzykujesz.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
Kolejny, który chce zjeść ciastko i mieć ciastko. Najbezpieczniej to kupuje się auto o wystarczającej dla Ciebie mocy, jak chcesz się bawić w tuning to jest ryzyko. Normalne silniki padają (pewnie jakiś niewielki procent), a prawdopodobieństwo rośnie przy większym wysileniu jednostki.
kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
Ty chyba nie wiesz w ogóle o czym mówisz silniki padają na boxach ?? Przejechałem dwoma samochodami z około 70tys na podniesionej mocy w stanach Berger box to ma co drugie 428i.Ja pytam o gwarancję a nie ja się ma to zdobyć silnika
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak narazie to ty nie wiesz o czym mówisz. Zobacz w galerii modyfikacje kolegi kntkr i wtedy wróć. Box oszukuje ecu wykorzystując różne czujniki i może (ale nie musi) się przyczynić do zabicia motoru.
Opublikowano
Wiem że może ale przypadki takie jak AC schnicer czy burger z tego co szukałem nikt nie odnotował...a nawet jeśli by zabił motor mi się głównie rozchodzi czy istnieje taki którego ASO nie wykryje
  • Moderatorzy
Opublikowano
Tunerzy robią programy które nadpisują dane w taki sposób że aso nie dojdzie do zmian parametrów. Może tym się zainteresuj.
Opublikowano

Dzięki bardzo popytam tutejszych tunerów o temat.

 

 

A tak z ciekawości dla Ciebie bardziej wrażliwe dla silnika jest chip tuning czy power box?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Chin tuning zrobiony u mądrych ludzi z pewnością jest lepszy niż oszukiwanie czujników boxem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pod warunkiem że nie muszą wyciągać ecu i nie muszą co go rozpruwać...

 

Send with handy.

Opublikowano
Pod warunkiem że nie muszą wyciągać ecu i nie muszą co go rozpruwać...

 

Send with handy.

Jak się znają to też można spróbować ;)

 

Od siebie - miałem to i to w różnych samochodach. Polecam boxy DimSport (Włochy) - cenowo niestety niewiele mniej niż JB4, no ale jednak za jakość się płaci.

Przejeździłem bezproblemowo ponad 40k km. Teraz chip szyty na miarę.

Ogólnie zawsze przez pierwsze 2 lata gwary mam boxa, później zwykle nie starcza mi cierpliwości i wlatuje program :)

Opublikowano
No ale miałeś chip robiony jak samochód był na gwarancji ? Mam 428i z przebiegiem 130tys i dużo słyszałem że te silniki lubią padać rozrząd ale ASO mnie zapewniło że jak padnie to wymienia na nowy tak jak by nie szło odrazy zrobić rozrządu za wczasy i boję się jak zrobię chip że wmówią mi że to przez to i nie uznają gwarancji
Opublikowano
No ale miałeś chip robiony jak samochód był na gwarancji ? Mam 428i z przebiegiem 130tys i dużo słyszałem że te silniki lubią padać rozrząd ale ASO mnie zapewniło że jak padnie to wymienia na nowy tak jak by nie szło odrazy zrobić rozrządu za wczasy i boję się jak zrobię chip że wmówią mi że to przez to i nie uznają gwarancji

Tak. W teorii moj jest ciagle na gwarancji, ale jak się coś stanie z silnikiem to się wypną. Sam musisz ocenić swój apetyt na ryzyko.

Opublikowano
W przypadku 428i i przebiegu 130 tys jest za dużo ryzyko bo z tego co wiem to te silniki lubią ADAC kupowałem licząc się z tym faktem dlatego wziąłem gwarancję
  • Moderatorzy
Opublikowano

No wiec znów wracamy do ciastka którego nie można mieć i zjeść jednocześnie.

Ja dopłaciłem za przedłużoną gwarancję i mimo istnienia teoretycznie niewykrywalnych programów nie zdecydowałem się. Chciałbym mieć 280 koni ale wybrałem święty spokój.

Opublikowano

Ja dodam od siebie, że 280KM to nie jest wartość która zmienia coś diametralnie. Sam mam mocną serię tj. 262KM, po podłączeniu boxa jest ~285KM, i po pierwszym entuzjazmie po założeniu uważam, że w codziennym użytkowaniu wiele się nie zmieniło, 0-100 jest tak samo, powyżej 120km/h i tak brakuje mocy, 0-200 pewnie jest lepiej ale nie sprawdzałem. Teraz jeżdżę z odpiętym boxem. Większym problemem dla mnie jest utrata mocy w ciepłe dni, założyłbym inny IC, ale też nikt jednoznacznie nie powiedział, że to rozwiąże problem.

Jeździłem też 428i z mocnym programem, podobno na 300KM, i też nie jeździ to tak sprawnie jak 435i.

Tak więc radzę cieszyć się tym co się ma i zbierać kasę na 440i w m-pakiecie, a wtedy nie trzeba będzie łazić po forach i myśleć co by tu zepsuć :D

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ja dodam od siebie, że 280KM to nie jest wartość która zmienia coś diametralnie. Sam mam mocną serię tj. 262KM, po podłączeniu boxa jest ~285KM, i po pierwszym entuzjazmie po założeniu uważam, że w codziennym użytkowaniu wiele się nie zmieniło, 0-100 jest tak samo, powyżej 120km/h i tak brakuje mocy, 0-200 pewnie jest lepiej ale nie sprawdzałem. Teraz jeżdżę z odpiętym boxem. Większym problemem dla mnie jest utrata mocy w ciepłe dni, założyłbym inny IC, ale też nikt jednoznacznie nie powiedział, że to rozwiąże problem.

Jeździłem też 428i z mocnym programem, podobno na 300KM, i też nie jeździ to tak sprawnie jak 435i.

Tak więc radzę cieszyć się tym co się ma i zbierać kasę na 440i w m-pakiecie, a wtedy nie trzeba będzie łazić po forach i myśleć co by tu zepsuć :D

Jak będziesz miał 440i to będziesz kombinował jak zrobić z tego 400 koni. Mogę się założyć :D

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Odgrzeję trochę temat, bo świeży jestem na forum, ale czytam kolejne strony i pojąć nie mogę...


Jeżeli już jest pewne,że serwis wykryje jeżeli był podpinany box, to po co się w to bawić z obawą że straci się gwarancję???

Tym bardziej, że sensowne boxy kosztują 3-7 tysi, a mod kompa dla silnika n20 to koszt ok. 1300-1500 pln.


Jak się ma za dużo kasy, to tak jak koledzy wcześniej pisali lepiej kupić 440 lub 340, ewentualnie 435 lub 335 (które nawiasem mówiąc też warto podkręcić na kompie, bo w porównaniu do boxów którymi wiele osób na forum jest oczarowanych te 1500 pln za mod to żadne pieniądze).


To takie moje przemyślenia. Jeżeli się mylę to bardzo proszę o sprostowanie:)


P.S. Badam temat bo też chciałem zrobić mod kompa w 320i z 184 na 250-260KM, a jednocześnie nie wykładać dużo kasy, bo celuje w 335 lub 340 jesli uda mi sie znalezc odpowiedni.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie wiem skąd wziąłeś te kosmiczne ceny boxów.
Opublikowano
Witam

Pytanie brzmi następująco , czy potrafi ktoś odpowiedzieć na pytanie skąd różnica w cenach BOXów " podniesienie mocy " ?


Jedna firma oferuje box za 2000 zł

Następna firma 4500-5000 zł

a najdroższy jaki znalazłem Hartage kosztuje nieco ponad 7000 zł


Czy warto płacić za " firmę " czy różnica jednak jest w czymś innym


Tańsze boxy dają z 245 km i 350 nm ok 270 km oraz 390 nm

Natomiast najdroższy 290 km i 415 nm


Pytam ponieważ wole raz zapłacić i być zadowolonym :) a sam nie potrafię sobie doradzić

 

Czytam wątek od początku :D

Wiem że ceny pewnie się zmieniły od czasu tego posta, ale szczerze nWet nie sprawdzałem, bo wątpię żeby spadły na 1500pln?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak ktoś chce mieć napisane na tym boksie hartge to jego sprawa. W życiu bym nie dał za to więcej niż 2-2,5k i takie tez są ceny na rynku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.