Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a co możecie powiedzieć na temat własnie gwarancji i boxa? z tego co ktoś pisał to jak salon się będzie doszukwiał to i tak znajdzie ze coś było robione...
  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 142
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Cześć,

 

Jeszcze nie mierzyłem. Zmienię Intercooler i wtedy zmierzę jak będzie komplet :)

Na razie żadna kontrolka się nie wyświetla, jakby problem rozwiązany... zobaczymy.

Pozdrawiam,

M.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A słyszał ktoś o Speed Buster? Wygląda rozsądnie, jako jedyny z tych tańszych jest 3-kanałowy, ma funkcję ochrony silnika i jest sterowany telefonem :)

https://www.speed-buster.de/en/a-1928420749

W teście Auto Bild jest na drugim miejscu po AC Schnitzer: http://www.ac-schnitzer.de/fileadmin/mediapool/pdfs/BMW_Autos/Testberichte/Uebersetzungen/Auto_Bild_Sportscars_2013-10_328i_Steuergeraet_englisch.pdf

 

Z ich strony:

Our SPEED-BUSTER box has a so-called "Cold Start Timer", this means that the increase in performance two minutes after the engine start starts. Advantage is that the fluids and lubricants in the engine (oil, coolant, etc.) can be distributed only optimally before the onset of tuning

Our maps feature a timer function for engine protection under full load, ie after 20 seconds the full load power is regulated back to the factory output. After each load change, the timer is reset and the tuning is again full available. Trips for no apparent load changes are almost exclusively highway driving. Trips for no apparent load changes are almost exclusively highway driving. For not to affect adversely here when traveling long distances, the throttle resistance of the motor regulates our Tuning out here. Must be braked for example, then is the accelerate again in the tuning immediately, in reason that a load change has occurred. (For this reason, for test rides also requires a special map which does not regulate the performance out.)

 

Z "markowych" znalazłem jeszcze Remusa, jako jedyny ma inny box dla man i aut, ciekawe dlaczego?

https://www.remus.eu/tuning-parts/tp-powerizer/remus-powerizer-for-bmw-4-series-f32-f33-f36-f82-f83-2013-428i-245-hp-aut.html

Opublikowano

Miałeś? Błędy były, jakieś inne skutki uboczne?

Wiem, że wszyscy za wodą chwalą jb4 ale obawiam się, że ponieważ oni tam mają mniej oktanów, sterowniki silnika są inne na usa to pewnie też trochę inaczej boxy są strojone. Nie wiem czy to zagra dobrze z naszymi silnikami.

Opublikowano
Miałeś? Błędy były, jakieś inne skutki uboczne?

Wiem, że wszyscy za wodą chwalą jb4 ale obawiam się, że ponieważ oni tam mają mniej oktanów, sterowniki silnika są inne na usa to pewnie też trochę inaczej boxy są strojone. Nie wiem czy to zagra dobrze z naszymi silnikami.

 

Właśnie ze względu na lepsze paliwo można spodziewać się jeszcze więcej mocy.

 

Miałem ten box w F30 328i. Auto sprzedałem koledze.

 

Jak już pisałem kiedyś tutaj - 328i+JB4 vs. 335i stock - 328i straciła tylko długość auta do 130km/h.

 

328i fabrycznie jest już szybkie, z JB4 na średnich obrotach będziesz miał kolosalną różnicę (elastyczność znacznie się poprawi).

 

Nie miałem żadnych błędów, montaż jest bardzo prosty. Od siebie polecam i dodam, że poważnie pod uwagę brałem JB4 do 335i zamiast typowego programu.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
Ha! ja to wiem, że mogę się tego spodziewać, tylko boję się żeby nie przedobrzyć, trafiła mi się mocna seria (~260KM, muszę jeszcze potwierdzić na innej hamowni) i właściwie mocy mi nie brakuje. Ale głupio tak jej nie dłubnąć jak są możliwości ;) Zależy mi właśnie na średnich obrotach a nie na pmax, ale i na bezpieczeństwie silnika.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Kolega Kamil miał chyba burgera i musiał odesłać. Mam nadzieje ze to pojedynczy przypadek bo nie ukrywam ze tez jestem zainteresowany. Jutro będę chyba hamował auto, co prawda na tej hamowni doczepianej do koła ale zawsze to coś..
  • Moderatorzy
Opublikowano
Też o tym słyszałem dlatego nawet sie cieszę. Oby tylko była dobrze skalibrowana..
Opublikowano
Miałeś? Błędy były, jakieś inne skutki uboczne?

Wiem, że wszyscy za wodą chwalą jb4 ale obawiam się, że ponieważ oni tam mają mniej oktanów, sterowniki silnika są inne na usa to pewnie też trochę inaczej boxy są strojone. Nie wiem czy to zagra dobrze z naszymi silnikami.

 

Właśnie ze względu na lepsze paliwo można spodziewać się jeszcze więcej mocy.

 

Miałem ten box w F30 328i. Auto sprzedałem koledze.

 

Jak już pisałem kiedyś tutaj - 328i+JB4 vs. 335i stock - 328i straciła tylko długość auta do 130km/h.

 

328i fabrycznie jest już szybkie, z JB4 na średnich obrotach będziesz miał kolosalną różnicę (elastyczność znacznie się poprawi).

 

Nie miałem żadnych błędów, montaż jest bardzo prosty. Od siebie polecam i dodam, że poważnie pod uwagę brałem JB4 do 335i zamiast typowego programu.

 

 

Miedzy jb4 a typowym programem w n55 jest przepaść na korzyść jb4.

Opublikowano
Wszystko co napisałeś znam, ale gdzie tu przewaga nad indywidualnym programem? Rozumiem, że jest tu dużo więcej fajerwerków, ale najbardziej w tym wszystkim liczy się program
kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
Żeby tak stwierdzić z całą pewnością musiałbyś porównać wyniki z jednej hamowni :) niemniej opinie o JB4 za oceanem są w 95%bardzo pozytywne
kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano

Zrobiłem 40K km na jb4 w n55 i zero problemów,

jeśli zrobisz program indywidualny, np., na paliwo 98 to już tak zostajesz i nie masz dodatkowej opcji.

Mapy jb4 są od 95 po etanol i jak się nudzi to szybki powrót do serii przyciskiem w kierownicy.

Opublikowano
Zrobiłem 40K km na jb4 w n55 i zero problemów,

jeśli zrobisz program indywidualny, np., na paliwo 98 to już tak zostajesz i nie masz dodatkowej opcji.

Mapy jb4 są od 95 po etanol i jak się nudzi to szybki powrót do serii przyciskiem w kierownicy.

Trochę się z tobą nie zgodzę o wyższosci boxa nad programem bo;

mam n55 po programie 406 koni i 580 nm

na dodatek mam wgrane dwie mapy można nawet cztery

na trybie comfort mam mniejsza moc i mniejszy moment a na sporcie jak wyżej

Żaden box ci tego nieda

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja wiem ze reszta boksów jest słaba i program z nimi wygrywa ale jb4 to inna półka, jest mnóstwo informacji w sieci, poczytaj ;)
Opublikowano

a czy ktoś z was ma lub słyszał opinie na temat tego boxa? https://www.speed-buster.de/en/a-1928420749

 

skąd braliście jb4? czy można go samemu zainstalować czy lepiej pojechać do warsztatu?

wiem, że w pl sprzedaje firma tarox i są dwie wersje. Jedna za 2099, a druga 2699. Którą brać jak już? czym się różnią? Czy nie trzeba stroić boxa po pierwszym podłączeniu?

  • 1 rok później...
Opublikowano

Mam zamiar kupić 428i ale obawiam się że te 245km to trochę mało słyszałem że z boxem burgera da się wycisnąć 300km czemu z chipu na hamowni tyle nie wyciągają?? czy jest gdzieś wykres albo jakiś film mając jb4 ile samochód ma do 100?

 

PS: 428i to chyba bardzo podatna jednostka na tuning?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.