Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki! Fajny materiał, ciekawe na ile obiektywny, w każdym razie wychodzi na to, że ACS najlepszy z relatywnie bezpiecznych i gdyby nie cena pewnie wybór byłby prosty. Gdzie w Warszawie i okolicach można zamówić i zamontować box'a by ACS?

Pozdrawiam!

Life's too short to drive boring cars!
  • Odpowiedzi 142
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co do ACS to się wypowiadałem juz na forum- cena z jakością i gwarancją poniżej zera - jak ci się coś stanie to czekanie na kase będzie trwało wieki a przyrost mocy taki sam jak za box za 1500 zl
Opublikowano

No cóż, czyli wychodzi na to, że najlepiej kupić najtańszy box i liczyć na to że nic się nie stanie albo dać sobie spokój z boxami i wymienić auto na m4:)

Tak czy inaczej dzięki za wszechstronne i zróżnicowane opinie.

Life's too short to drive boring cars!
  • Moderatorzy
Opublikowano
Znajomy niedługo zakłada JB4 i ma mi napisać co i jak :twisted: Cena samego urządzenia to niecałe 3k, montaż samodzielny i banalny (przeglądałem PDF-a od producenta).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja proponuje box ale jeśli jest konfigurowany ( nastawy ciśnienia ) na hamowni do indywidualnego auta - masz prawie 95% pewności że nić sie nie będzie działo złego , box który ma tylko podpięcie to małe ryzyko - nie każda turbina zniesie parametry ustawień z boxa, tak miałem z Manhartem i ACS
Opublikowano

1.daj koniecznie znać jak zainstaluje ten JB4, jesteście może z Warszawy?

2.Jak patrze to JB4 kosztuje 529$, takze skad macie cene niecałych 3tys?

3.Nie wydaje Wam się, że jednak powinien być ten box prawidłowo ustawiony pod konkretny samochód?

4.Jest jeszcze coś takiego tylko Stage 1 w cenie 379$, co myślicie o tym? http://burgertuning.com/stage_1_bmw_performance_tuners.html

 

napisałem w punktach, żeby łatwiej było odpowiadać:)

Opublikowano

530$ x 4,10 = 2173zł

+ VAT 23% = 2670zł

dolicz jeszcze transport i być może podatek stanowy kilka %, jeśli nie uda się zrobić wysyłki bezpośrednio do PL

 

jak ja kupowałem to u polskiego pośrednika wyszło mnie ok. 100zł mniej niż sam bym sprowadzał - i miałem bezproblemowo FV i gwarantowany czas realizacji

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
Ja również jestem zainteresowany efektem :think:
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

tylko jak ustawić taki box... nikt mi nie chce tego zrobić :(

a mój ma możliwość ustawienia parametrów pod konkretne auto.

Pozdrawiam,

M.

Opublikowano
No właśnie, ja wolałbym nawet zapłacić więcej, nie bawić się w ustawienia, a do tego mieć gwarancję w razie czego, dlatego myślałem o ACS lub Hartge, ale Wasze zdania są na tyle spolaryzowane, że nadal nie wiem co wybrać. Chyba zostanę przy standardzie, a jeśli pojawi się irytacja ze względu underperformance mojego auta to w akcie desperacji rzucę się na jakiegoś budżetowego NoName'a za 300USD i jeśli poczuję różnicę to będę jeździł i się modlił żeby nic się nie stało, a jeśli nic to nie da albo będzie powodował błędy, to wymontuję i dam siostrzeńcom do tuningowania ich pojazdów z Lego Technic;)
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

Nie wygłupiaj się i zrób normalny program.

Serwis robisz raz na 1-2 lata więc wgranie serii nie jest problemem.

Pozdrawiam,

M.

Opublikowano
tylko z tego co wiem jak ingerujesz w komputer (m.in program) to zawsze jest ślad i jak będą chcieli się doczepić w serwisie to się doczepią...
Opublikowano

jak będą chcieli się doczepić do boxa to też się doczepią. To, że jest zupełnie niewykrywalny nie jest prawdą.

Można przeanalizować na czujnikach turbiny inne odczyty niż seria, które występują w sposób ciągły (gdy jest box) i na tej podstawie również uwalić gwarancję.

Jak ktoś się oczywiście uprze... Pytanie tylko czy w interesie ASO jest uwalanie gwarancji i utrata klienta, który naprawi wtedy auto w innym warsztacie za 1/3 stawki czy naprawianie na gwarancji i rozliczenie z BMW...

Pozdrawiam,

M.

Opublikowano
racja:) jedynie odpukać jak samochód nam gdzieś stanie to zawożąc go bezpośrednio do serwisu jesteśmy narażeni na wykrycie chiptunningu. Box wypinasz i masz to gdzieś. Wszystkie firmy tuninngowe jednak rokemendują zrobić program zamiast boxa...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
racja:) jedynie odpukać jak samochód nam gdzieś stanie to zawożąc go bezpośrednio do serwisu jesteśmy narażeni na wykrycie chiptunningu. Box wypinasz i masz to gdzieś. Wszystkie firmy tuninngowe jednak rokemendują zrobić program zamiast boxa...

Z jednej strony wydaje sie to logiczne bo program masz strojony indywidualnie, chociaż cześć boxow tez można w pewnym stopniu dostroić. Z drugiej strony należy pamietać o tym, ze na programach wiecej zarabiają niż na boxach, a jak cześć sobi zamówi na eBayu z pominięciem firmy to juz wogole nie zarabiają.

Opublikowano
Strojenia nie biorę pod uwagę. Nie będę przestrajać w te i z powrotem, nawet jeśli tak jest taniej i korzystniej. Czekam zatem na wrażenia po montażu JB4 albo innych low cost'owych wynalazków:)
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
No wiem ale skoro twierdzicie ze ACS i Hartge nie są warte tej kasy, a strojenie odpada to pozostaje standard albo low cost. Chyba ze wbrew większości głosów wezmę ACSa, bo poza cena wyglada najlepiej i najbezpieczniej jednak...
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
Ja skusiłem sie na burger tuning , zamówiony , zapłacony , czekam na paczkę . Podobno ma być na początku przyszłego tygodnia

 

W jaki sposób chcesz stroić pod auto? Czy wkładasz gotowca i heja?

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano

Najlepiej poczytaj co dokładnie oferuje JB4 bo naprawdę jest tego sporo w skrócie masz 8 programów którymi sterujesz z poziomu kierownicy . Również bez wypinania wtyczek można zrobić całkowity OFF

Dokładnie za oceanem chyba wszyscy na tym jezdzą i są same poztywne opinie

Dlatego czekam , wypowiem sie

Opublikowano
Serio z kierownicy? Klawiszami funkcyjnymi? Czy trzeba dokleić jakiegoś pilota?
Life's too short to drive boring cars!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.