Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pytanie brzmi następująco , czy potrafi ktoś odpowiedzieć na pytanie skąd różnica w cenach BOXów " podniesienie mocy " ?

 

Jedna firma oferuje box za 2000 zł

Następna firma 4500-5000 zł

a najdroższy jaki znalazłem Hartage kosztuje nieco ponad 7000 zł

 

Czy warto płacić za " firmę " czy różnica jednak jest w czymś innym

 

Tańsze boxy dają z 245 km i 350 nm ok 270 km oraz 390 nm

Natomiast najdroższy 290 km i 415 nm

 

Pytam ponieważ wole raz zapłacić i być zadowolonym :) a sam nie potrafię sobie doradzić

  • Odpowiedzi 142
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kamil, gość którego Ci poleciłem właśnie mi napisał, że umówił się z Tobą w Krakowie, pojechał specjalnie z Warszawy, żeby zaprezentować Ci produkt, ale jak dojechał na miejsce, przestałeś odbierać telefon - szkoda, bo to poważny gość i przy okazji naprawdę sympatyczny facet. :nienie:

Pozdrawiam,

M.

Opublikowano

Witaj

tommy80- Ty mi zawsze pomagasz :norty: :nana: :handshake:

Nie przyjechał specialnie tylko był coś załatwić w Krakowie i mógł przy okazji zaprezentować mi BOX

Dzwonił niestety w momencie gdy byłem zajęty , powiedziałem ze oddzwonie ale sam przekonany do produktu jakoś nie byłem ze względu na problemy innych znajomych z BOXami i mam obawy przed założeniem czego kolwiek , dlatego wolę dopytać w co najlepiej zainwestować

W dodatku wykres który został mi przesłany z 350nm na 390 po BOXie trochę mało dająca zabawka .....

Opublikowano
Witam

Pytanie brzmi następująco , czy potrafi ktoś odpowiedzieć na pytanie skąd różnica w cenach BOXów " podniesienie mocy " ?

 

Jedna firma oferuje box za 2000 zł

Następna firma 4500-5000 zł

a najdroższy jaki znalazłem Hartage kosztuje nieco ponad 7000 zł

 

Czy warto płacić za " firmę " czy różnica jednak jest w czymś innym

 

Tańsze boxy dają z 245 km i 350 nm ok 270 km oraz 390 nm

Natomiast najdroższy 290 km i 415 nm

 

Pytam ponieważ wole raz zapłacić i być zadowolonym :) a sam nie potrafię sobie doradzić

 

Moim zdaniem te różnice cenowe wynikają z kilku czynników, ja bym wymienił trzy: jakość produktu, marka producenta i to, ze w cenie produktu od np Hartge i ACS jest zawarta gwarancja producenta. Cena box'a Hartge bez gwarancji będzie niższa niż podana przez Ciebie - ale to nie jest takie oczywiste i trzeba dopytać.

 

Widzę, że interesujesz się montażem box'a, a nie rozważasz zrobienia mapy/programu? pytam bo mapy do benzyn w serii F to świeży temat i wiele osób tylko na możliwość zrobienia programu...

Opublikowano

Dopytam jeszcze hartage dokładnie

Jeżeli chodzi o program .... fajna sprawa ale nie chce nic dłubać w sterowniku ... jezdzić za każdym razem na wgrywanie serii ..... męcząca czynność i nie mam na to czasu

Opublikowano
MM performance dystrybuuje Hartge w Polsce, ja u nich (Wawa) montowałem ten box...to tak tylko informacyjnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

.... pamietaj ze to co podaja producenci boxow jakie mozna uzykac moce i momenty to chyba 5% aut daje sie tak zrobic. zawsze jest mniej - jak ci pisza 290KM to jak bedzie 280KM to max to samo dotyczy momentu choc tu bywa lepiej.....

..... koledzy wyjasnili wyzej dlaczego to tyle kosztuje - proponuje jakosc do ceny firme Hartge mozesz zbic z ceny o jakies 20-30% jesli powiesz ze nie chcesz gwarancji od Hartge, wtedy jest atrakcyjnie....

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

ja zaczynam się zastanawiać nad sprzedażą swojego boxa i zrobieniem programu.

gdyby ktoś był zainteresowany, wykres z hamowni czeka ;)

cena również bardzo atrakcyjna - 3 500 PLN mnie zadowoli. Kupiłem za 5 500 pln kilka miesięcy temu.

Pozdrawiam,

M.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

A co to za box? Hartge czy ACS?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

Chociaż oferta Tancerza pewnie nieaktualna bo to stary post...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

Aktualna :)

http://www.autofaszination.de/chiptuning/bmw/4+coupe+f32%2c+f82/bmw+4+coupe+f32%2c+f82+428+i+xdrive/p010110

 

Mam jedynie problem z wyregulowaniem boxa i co pewien czas pojawia się kontrolka check engine - zbyt duże ciśnienie na czujniku ciśnienia turbiny.

Wiem z czego to wynika - z ustawień boxa. Producent sugeruje ustawienia 0-0-5, ja miałem 0-8-9 i teraz schodzę w dół. Obecnie mam 0-7-9 i zobaczymy czy check engine przestanie się pojawiać. Jak nie przestanie, będę schodzić z ustawień dalej.

 

Niedługo jadę na hamownię, sprawdzić jak wygląda wykres przy niższych ustawieniach boxa.

 

O kontakt do osób zakładających boxy w Polsce, kontaktujcie się na PW

Pozdrawiam,

M.

Opublikowano
Hmm, skoro pojawiają się tego typu problemy to chyba odpuszczę boxy, czy ACS lub Hartge płata podobne figle?
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

to jedynie czujnik. dobrze, że działa. jak robisz program to czujniki się wyłącza, żeby tak właśnie nie wyświetlały i wtedy jest problem :)

niestety albo i stety nasze auta są naszpikowane mierzącą wszystko elektroniką i trudno jest cokolwiek dołożyć, co nie będzie "zauważone" przez komputer

 

pojeżdżę chwilę na nowych ustawieniach i dam znać czy kontrolka dalej się pojawia. jak się nie pojawi - na co bardzo liczę, to problem będzie rozwiązany. :cool2:

Pozdrawiam,

M.

Opublikowano
Ja mam box dimsport i zero problemów 10 tys.km ,moc 255km i 368nm,podstawa to strojenie na hamowni,mój samochód był hamowany 11 razy :) Mogę go sprzedać za 1600zł.plug&play zakładasz i latasz :D Uprzedzając pytania chce założyc IC wagner wydech MG i programowo celowac w 290km i 420nm

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
Hmm, skoro pojawiają się tego typu problemy to chyba odpuszczę boxy, czy ACS lub Hartge płata podobne figle?

 

z box'em od Hartge zero problemów, nigdy kontrolka check engine się nie pojawiła, ani też nie było żadnych błędów po podłączeniu do kompa. Z box'em przejechałem już około 25tyś km.

Opublikowano
Ja mam box dimsport i zero problemów 10 tys.km ,moc 255km i 368nm,podstawa to strojenie na hamowni,mój samochód był hamowany 11 razy :) Mogę go sprzedać za 1600zł.plug&play zakładasz i latasz :D Uprzedzając pytania chce założyc IC wagner wydech MG i programowo celowac w 290km i 420nm

 

Jaki dokładnie IC wagnera chcesz kupić?

Pozdrawiam,

M.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Hmm, skoro pojawiają się tego typu problemy to chyba odpuszczę boxy, czy ACS lub Hartge płata podobne figle?

 

z box'em od Hartge zero problemów, nigdy kontrolka check engine się nie pojawiła, ani też nie było żadnych błędów po podłączeniu do kompa. Z box'em przejechałem już około 25tyś km.

 

Wiadomo, program lepszy, natomiast boxy nie są takie złe. Ja jeżdzę na autofascination jakieś pół roku (15 tys km) i problemów nie było. Również na najmocniejszych ustawieniach przy 35 stopniach. Natomiast słyszałem o wyskakujących błędach również po programach.

Opublikowano
Ja nie biorę pod uwagę strojenia. Zastanawiam się nad boxem, ale Hartge i ACS są dość drogie, a o innych różnie ludzie piszą... 428i w standardzie fajnie śmiga, a poprawa osiągów na papierze nawet przy najefektywniejszym boxie (ACS 292KM) nie rzuca na kolana. Czy ten ułamek sekundy do setki i 3 sekundy do 180km/h to wogóle jest gra warta świeczki? Jeśli mają być z tego problemy to nie wiem czy warto się w to bawić, zwłąszcza za prawie 2k EUR...
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

różnica jest ogromna z boxem / programem. Przede wszystkim auto nie ma turbodziury!

Przyśpiesza od niskich obrotów i jest porywcze.

 

Standardowe 428 jak wciskasz gaz do dechy to nic się nie dzieje przez ułamek sekundy, co jest ekstremalnie frustrujące.

Jak po założeniu boxa mam wreszcie jako taką frajdę z jazdy :)

 

Ciekawe jak będzie po zrobieniu i założeniu intercoolera z down pipem :mrgreen:

Pozdrawiam,

M.

Opublikowano

Ok, rozumiem, ale który polecacie? Biorąc pod uwagę nastepujące aspekty:

1) przyrost mocy i momentu oraz ich przebiegu/charakterystyki

2) bezproblemowosc użytkowania

3) kwestie gwarancyjne (moje auto ma miesiąc)

4) cena (choć jestem skłonny zapłacić więcej jeśli naprawdę warto)...

 

Dzięki z góry za opinie!

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

Przeczytaj sobie poniższy artykuł, tu jest porównanie box'ów dedykowanych do silników N20:

http://www.ac-schnitzer.de/fileadmin/mediapool/pdfs/BMW_Autos/Testberichte/Uebersetzungen/Auto_Bild_Sportscars_2013-10_328i_Steuergeraet_englisch.pdf

 

Ja wybrałem Hartge i jestem b. zadowolony, zakup był bardzo wygodny: przedstawicielstwo na miejscu (Warszawa) + montaż + hamowania przed i po. Minus to cena, ale nie żałuję. Tak jak wcześniej pisałem z box'em nie mam żadnych problemów.

 

Niestety Hartge już nie ma, ale ich produkty będą sprzedawane pod marką Novatune (żródło: MM-performance na facebook'u).

 

Ludzie mega sobie chwalą JB4, jest dużo tańszy od Hartge czy ACS. Manhart też robi dobre produkty, ale cenowo to wysoka półka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.