Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam ogromny problem z E46 M43TU19.

 

Otóż problemy zaczęły się ze zaczęło wywalać płyn chłodniczy okazało sie ze jest pęknięta chłodnica, chłodnica została założona nowa nissens i nowy korek zbiorniczka wyrównawczego problem ustał lecz waz górny był bardzo twardy. Zdecydowałem sie oddać samochód dodatkowo na wymianę uszczelki pod głowica, wiec została ona wymieniona wraz z innymi uszczelkami i uszczelniaczami, głowica splanowana oraz zostały dotarte zawory do tego doszedł nowy termostat i została sprawdzona pompa wody. Po złożeniu wszystkiego okazało się zaczęło wywalać znowu płyn przez korek.

Mechanik postawił diagnozę ze jest pęknięty BLOK SILNIKA.

 

Co wy na to spotkał się ktoś z taka sytuacja, co mogę jeszcze sprawdzić, jakie są inne możliwości ? Czekam na sugestie.

Opublikowano

Piszesz : po wymianie UPG , czy miałeś na myśli LPG ?

Hmm... UPG to zazwyczaj skrót od upgrade ?

Bo jak masz instalację gazową to jest możliwość że to gaz Ci to robi.

Sprawdzałeś czy jest CO2 w płynie ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.