Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

slavers, a może Ty o Jelczu mówisz? Takie metody były codziennością. Przedłużka miała 4 metry długości... :wink:

 

W beemce dokręca się koła kluczem dynamometrycznym w granicach 110 - 130 Nm. Ostatnio sprawiłem sobie nowy taki klucz. Wcześniej dokręcałem "na oko". Szczerze mówiąc, niewielka różnica była w dokręceniu. Teraz miałem to okazję porównać.

 

Kiedyś jeździło się tylko na "stalówkach". Też nie trzeba było nie wiadomo jakiego wysiłku użyć przy dokręcaniu, ale po kilku km. trzeba było sprawdzić, bo czasem któraś śruba potrzebowała dokręcenia.

No i dokładność... spasowanie felgi na piastę w tamtych latach nie było tak dopracowane, jak dziś.

 

A tak nawiasem mówiąc... nie chce mi się wierzyć, że w tutejszym archiwum nie ma nic na ten temat... :idea:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

Roger siedzi na sporcie i ja się jemu nie dziwię. Ma też swoją stronę internetową.

Kto nie chce, ten go nigdy nie znajdzie.

 

Stanisław, dobra rada bez uszczypliwości. Jedź do najbardziej znanych oponiarzy w twojej okolicy i każ im napompować koła. Tylko nie patrz im na ręce, nie komentuj, nie sprawdzaj.

Jak napompują, to tak zostaw. Nie możesz być specem od wszystkiego. Twoje auto od dawna daje ci sygnały, żebyś sam niczego nie tykał.

Jeśli ty przykręcasz koła grzechotką, to jest to tylko potwierdzenie, żebyś nie dotykał tego biednego samochodu. Takich metod to u mnie we wsi nawet w Jelczach nie stosowali.

Opublikowano
Tak, na rogera jest dobrze się powołać. Od lat nie odpowiada na żadne pw. No, chyba że to jakiś inny góru...
do piwnicy sie nie schował, jest, funkcjonuje, ma sie dobrze, jak napiszesz coś mądrego, zapytasz o coś mądrego to odpowie szybciej niz myslisz, nawet zadzwoni eheheh jak podasz numer :roll: ale oboje wiemy ze nie o pytania typu jakie cisnienie ma byc w kołach chodzi ;) ale faktem jest ze staszek dostał kilka odpowiedzi od rogera na pw :norty:

 

masz duzy problem ze mna to najlepiej dodaj mnie do ignorowanych

takie bicie piany a staszek dalej nie wie gdzie powinno byc większe ciśnienie, przód czy tył

 

staszku dokonałeś juz wyboru ?

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Odnośnie zalecanego ciśnienia w oponach to dla Staszka podam link

http://podrogach.pl/cisnienie-oponach/

Od siebie dodam że w ujemnych temperaturach mam zwyczaj zwiększać ciśnienie o 0,2-05 bara, bo przy takich niskich temperaturach jak mam od miesiąca ( Montreal) -20-22 C to już widać na oko że jednak sie robi kapeć.

 

Ps.

Panowie nie bądźcie tacy wrażliwi bo tu nikt nie pisze pracy naukowej ale często sie pisze na skróty a czytający powinni sobie zdawać sprawę że to nie Biblia.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.