Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czas na przedstawienie mojego auta. W moim posiadaniu od października 2013, kupiona z przebiegiem 19500km w szwajcarskim komisie, jestem drugim właścicielem.

 

Auto dość mocno wyposażone, ale brak takich rzeczy jak choćby skrętne światła czy Aktivlenkung. Dachu szklanego też nie ma, ale dla mnie to akurat zaleta.

 

W planach na najbliższy czas to wymiana kół na lato, chyba na czarne M359 19 calowych albo VMR (a la M3 E46 CSL). Póki co kilka fotek zaraz po kupnie, świeższe wkrótce ;)

 

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_001_zpsa0b28ee8.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_002_zps145ebfb5.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_003_zpsccd0416d.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_005_zps4006656e.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_006_zps53b49507.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_007_zpsbd7bda41.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_008_zps9187d576.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_010_zpsccf30e15.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_012_zps3990d954.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_013_zps720a975e.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_018_zps2d21a868.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_019_zps0cd4a6ae.jpg

 

Wyposażenie wg VINu:

Type code UV91

Type 335I (EUR)

E series E91 (MUE)

Series 3

Type TOUR

Steering LL

Doors 5

Engine N55

Displacement 3.00

Power 225

Drive HECK

Transmission AUT

Colour LE-MANS-BLAU METALLIC (381)

Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Prod.date 2011-07-21

 

Options

Code Description (interface) Description (EPC)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 UMFANG CO2 package

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Extra package, EU-specific

S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Tire with run-flat functionality

S2MEA M LM RAEDER DOPPELSP. 194 M MISCHB. BMW alloy wheel, M double spoke 194

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Lug bolt retainer

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Fold-in outside mirror

S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Integrated universal remote control

P337A M SPORTPAKET M Sports package

S3AAA DACHRELING SCHWARZ Roof railing black

S3ACA ANHAENGERKUPPLUNG Trailer coupling

S3APA GRAUKEIL-FRONTSCHEIBE Windshield with grey wedge

S418A GEPAECKRAUMPAKET Luggage compartment package

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours

S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjuster, electric, with memory

S464A SKISACK Ski bag

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger

S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S4MGA INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER Int. mouldings aluminium glacier-silver

S4NEA BLOW-BY-HEIZER Blow-by heater

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Rain sensor

S522A XENON-LICHT Xenon Light

S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Cruise control with brake function

S563A LICHTPAKET Light package

S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Rear-seat headrests, folding

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional

S614A INTERNET VORBEREITUNG Internet, preparations

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Expanded BMW Online Information

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w Bluetooth

S654A DAB TUNER DAB tuner

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Control for Teleservices

Code Description (interface) Description (EPC)

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE USB/Audio interface

S6NFA MUSIC-SCHNITTSTELLE FUER SMARTPHONE Music interface for Smartphone

S6VCA STEUERUNG COMBOX Control for Combox

S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension

S715A M AERODYNAMIKPAKET M Aerodynamics package

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE High gloss shadow line

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Individual sunshade glazing

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite

S7XAA M LEDERLENK.+SCHALTWIP.+MULTIF. M Leathr. wheel+shift paddle+multifunc.

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec.

S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP

S8TLA TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV Dummy-SALAPA

S8TNA TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST Dummy-SALAPA

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterior parts in vehicle color

S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights

S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German

 

Jeszcze kilka fot od sprzedawcy

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Sellers%20pics/big_1380156-1_zpsc10a1904.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Sellers%20pics/big_1380156-2_zps6637cd7a.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Sellers%20pics/big_1380156-4_zps4f0fb4b6.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Sellers%20pics/big_1380156-3_zpse219691e.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Sellers%20pics/big_1380156-5_zps1a1de4f1.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Sellers%20pics/big_1380156-6_zpsb1cf24e9.jpg

http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Sellers%20pics/big_1380156-7_zps13efe971.jpg

BMW - The Ultimate Driving Machine
  • Moderatorzy
Opublikowano
Piękna konfiguracja, takie auto to prawdziwy rodzynek. Gratuluję !!
Opublikowano
ładna :cool2: ...ori 359 może nie wejść bez podrolowania rantu bo to 10 cali. Pakuj program, delikatnie obniż + jakiś dystans i wystarczy...na tym kole nie stracisz na osiągach bo jest lekkie i na komforcie bo guma wyższa :wink:
Opublikowano

Dzięki Panowie :)

 

Długo w sumie szukałem tego auta, jakoś pół roku przeglądałem ogłoszenia i obejrzałem kilka sztuk. Miał być 335i nie 335d, bo w CH diesel nie jest modny i mało ich. Po za tym kolor i wyposażenie. Większość 335i E91 w Szwajcarii jest w czerni, do tego z xDrive, którego akurat też nie chciałem. Zimy w Zurychu nie są jakieś przesadne, w Polsce bywało gorzej. Po za tym na moje 4-5 tysięcy rocznie po tutejszych drogach to nie ma sensu. Koniecznie chciałem auto z M-Pakietem i niebeżowym wnętrzem. Po za tym miał być polift. Utrafić manuala w sensownej konfiguracji też nie szło, większość takich aut było przedliftowych i z dużymi przebiegami. Zawsze byłem zatwardziałym fanem manuali, ale po jeździe próbnej automatem stwierdziłem, czemu nie. Wcześniej jeździłem kilkoma służbowymi autami nie-BMW z automatem i jakoś nie narzekałem. Chyba się starzeję, ale do automatu nie mam zastrzeżeń. :roll:

 

Kolor mnie zachwycił od początku, jedno z niewielu aut na placu o innym kolorze niż szary, czarny czy srebrny. Na tyle rzuca się w oczy, że często jestem zatrzymywany na granicy.

 

Póki co założyłem tylko czarne nerki do auta i kupiłem OEM korytko do bagażnika. Zdjęcia wkrótce.

 

ładna :cool2: ...ori 359 może nie wejść bez podrolowania rantu bo to 10 cali.

Nie pytałem w sumie jeszcze nikogo na innych forach, ale w opisie tej aukcji twierdzą, że wejdzie do E91.

http://www.ebay.de/itm/BMW-M-359-GTS-Felgen-schwarz-matt-19-M3-E90-E92-E93-1er-M-coupe-M3-E46-/231478745477?pt=Auto_Felgen&hash=item35e5355985

 

Pakuj program, delikatnie obniż + jakiś dystans i wystarczy

 

Z wirusem się zastanawiam. Tutejsze przepisy są powalone i najchętniej zrobiłbym soft podczas wizyty w PL i nigdzie tego nie wbijał w dowód. Na każdą zmianę trzeba mieć certyfikat, nie TÜV, ale szwajcarski, który idzie dostać tylko tu. Przez to niemieckie części są tu prawie 2x droższe niż po drugiej stronie Renu. Koszt wgrania softu to minimum 1500-2000 CHF, bo dochodzą te homologacje. Na tutejsze drogi 306 koni i tak to nadmiar, ale po Niemczech lubię sobie przycisnąć.

 

Z obniżeniem się zastanawiam czy to ma sens, bo już kilka razy w mieście przytarłem spód, podczas wjazdu na posesję.

 

Tu jeszcze plany, zobaczymy co się uda zrealizować w tym roku:

  • znaczek na tył ułożony z cyfr z M135i / M235i i pomalowany na czarny połysk, bez M oczywiście
  • tylny dyfuzor na czarny połysk
  • felgi i nowe opony - albo 19 albo 18 cali - w grę wchodzą M359 (jak wejdą), VMRy a'la M3 CSL, z 18 Apexy albo OZ Ultraleggery
  • czarne znaczki BMW
  • lusterka z M3 E90
  • wydech - Akrapovic, BMW Performance, Eisenmann albo coś podobnego - chodzi mi o jakiś bardziej donośniej brzmiący
  • kierownica BMW Performance
  • hamulce - przydałoby się coś większego, ceny Brembo 6- i 4-tłoczkowych mnie odstraszyły, ale może M Performance albo Stoptechy ;)

 

Najchętniej poszedłbym jeszcze w body-kit z M3 E90 z dopasowaniem tylnego zderzaka, bo strasznie mi się podobają Touringi zrobione na M3 E91

http://www.speedhunters.com/wp-content/uploads/2014/02/BMW-E91-M3-Touring-PMcG-50-1200x800.jpg

 

Pewnie tak by się mniej więcej moja prezentowała:

http://carcouture.eu/albums/106/1342366147147.jpg

 

Po Szwajcarii jeżdżą już 2 Touringi zrobione z zewnątrz na M3 E91, może czas na 3ciego ;)

BMW - The Ultimate Driving Machine
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

piękne auto, kolor mega! dobry pomysł z dyfuzorem na czarno.znaczki zostawiłbym jednak ori. nie widzę sensu przeróbki na M3 - Mpakiet w niebieskim naprawdę robi robotę.dorzuciłbyś splittery i byłaby petarda:

 

1015695_602854449739688_28862240_o.jpg

 

http://www.abload.de/img/_mg_0900gtkq7.jpg

 

http://img14.imageshack.us/img14/6637/img00397200905141227.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano
super kolor :cool2: , kolega Rivasi robi swoje e91 na M3 tylko on ma przd lifta troche juz dłubna , więc mozesz sobie podejrzeć :wink:
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
super kolor :cool2: , kolega Rivasi robi swoje e91 na M3 tylko on ma przd lifta troche juz dłubna , więc mozesz sobie podejrzeć :wink:

 

Dzięki, looknę przy okazji. U mnie to raczej nie wchodzi w grę. Przynajmniej nie teraz, prędzej za parę lat jak już. Gdybym szczerze mówiąc miał możliwości to kupiłbym jakieś 318i Touring'a na pełną przeróbę na M3. Bez sensu i szkoda rozkręcać 3 letnie 335i w idealnym stanie.

 

piękne auto, kolor mega! dobry pomysł z dyfuzorem na czarno.znaczki zostawiłbym jednak ori. nie widzę sensu przeróbki na M3 - Mpakiet w niebieskim naprawdę robi robotę.dorzuciłbyś splittery i byłaby petarda:

1015695_602854449739688_28862240_o.jpg

Image

 

Dzięki :cool2: Nad splitterami już myślałem, ale nie wiem czy je chcę, może się jeszcze przekonam. Zastanawiałem się też nad zderzakiem Performance, ale to też póki co w fazie rozmyślań. Te fele na tym niebieski 330d z UK są mega. Ciekawe czy naciągał nadkola tylne. M359 to jednak to. W sumie widziałem je już na jednym 335i też E91 i też LCI, tylko jak się widzi auto przez chwilę to nie przychodzą do głowy takie problemu od razu.

BMW - The Ultimate Driving Machine
Opublikowano

Piękna sztuka :cool2:

Poza tym e91 w 335i to rzadko spotykana gratka.

 

Tak teraz porównuję zdjęcia usportowionych e91 i f31, i dochodzę do wniosku, że f31 nie ma polotu do e91. Moim zdaniem krok wstecz. W e91 znacznie ładniejsza sylwetka i przód samochodu.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano
Piękna sztuka :cool2:

Poza tym e91 w 335i to rzadko spotykana gratka.

 

Tak teraz porównuję zdjęcia usportowionych e91 i f31, i dochodzę do wniosku, że f31 nie ma polotu do e91. Moim zdaniem krok wstecz. W e91 znacznie ładniejsza sylwetka i przód samochodu.

 

Troszkę się nie zgodzę z tym krokiem wstecz. Mimo że e9x lci wygląda wciąż w miarę świeżo, to jak ostatnio postawiliśmy z kumplem koło niej F30 to wyglądała jak stary samochód z poprzedniej epoki. Nie wspomnę już o tym że kombi F31 ma naprawdę piękny tyłek nawiązujący do F11 i czasem bardziej mi się podoba od sedana.

Opublikowano

Co kto lubi. Mnie akurat znacznie bardziej podoba sie f30 niż f31.

Z kolei f10 w kombi robi robotę.

Każdemu nie dogodzisz :D

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

Też chętnie dorzucę się do tego bicia piany...rasowy turas killer :cool2:

Z tym M3 look'iem bym nie przesadzał, słabe to,bynajmniej według mnie...ujmiesz mu,

nie dodasz :8)

Back to the roots...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ehhh piękna i pewnie jeździ jak szalona...
  • 10 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.