Skocz do zawartości

PROSZĘ o pomoc, SKRADZIONE E90


Adam 330xd

Rekomendowane odpowiedzi

Rozwalenie berloka łomem to jest jedna do 2 min , ale przy pekaniu jest hałas i to jest już coś! :) Czasem stoją sobie na parkingu obok upatrzonego auta i czekaja ,aż delikwent sobie przyjdzie otworzyć auto- w tym momencie zczytują sygnal z pilota i juz maja nowy kluczyk. Jada za autem pod dom i po zlokalizowaniu postoju auta podlatuja w nocy i pstryk-dlatego zlikwidowanie zamków moze nie dac 100% skutecznosci. Ale już berlocka czy zedoru komputerem nie ściagną :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=NM-xNL_5qHw o proszę jaka kpina do automatu..

 

A to warto zobaczyć

https://www.youtube.com/watch?v=0lq1mZuSu7w

 

 

Autocasco? Dla mnie to tez skandal, jak mam płacic 6 tys co roku i nie miec gwarancji zwrotu kasy to dziekuje. Kumplowi zawineli auto , a z racji iz nie miał 2 kluczyka to nic mu nie wyplacicli i rok pracy w Angli ... Zawsze cos wymyslą ,żeby tylko nie wypłacić... Sasiadowi nie wypłacili bo złodzieje włmali sie dodomu i zawineli kluczyki z dokumentami-brak dokumentu =brak wypłaty... I tak dalej...

 

Jest i na zedera metoda jak widać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
niestety każdą blokadę do się sforsować... poza tym auto można wsadzić na lawetę i "w zaciszu" działać... cóż ja polecam AC ale w dobrej firmie, nie patrzeć na to ile kosztuje składka tylko na warunki ubezpieczenia, wynalazki typ MTU itd odradzam, bo to tylko strata kasy. Dodatkowe zabezpieczenie swoją drogą. A rzeczywistość niestety jest taka że jak chcą ukraść to ukradną, na tych debili nie ma mocnych... wysadzą Cię na środku skrzyżowania i odjadą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Współczuje. Wiem jak boli strata auta, które się bardzo lubiło.

 

Zeder nie kosztuje 6tys tylko 1200zł.

Warto też zrobić aktualizację softu.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Polecam alarm Tytan ds 400 mam miałem we wszystkich swoich autkach na razie mnie nie zawiódł :cool2:

współczuje straty, kolego nie poleca się takich rzeczy oficjalnie pomyśl trochę forum nie jest prywatne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miroy511 właśnie o tym mówię - likwidacja zamków to najtańszy i najskuteczniejszy sposób. Ale prawda jest taka,ze na każde zabezpieczenie znajdzie się specjalista. Tak czy siak jest tyle aut bez żadnych zabezpieczeń ,że złodziej zawsze odpuści takie auto - nawet z najprostszymi dodatkowymi zabezpieczeniami... Chyba ze ma akurat zlecenie na dany model-w tedy nic nie pomoże... Może się wstyd przyznac , ale moi znajomi z osiedla tym sie parali (teraz siedzą) i troszkę mnie doinformowali. Twierdza to najlepszy knyf-nikt szyby nie wybija... Chyba że jakis debil, a i tacy sie trafią-więc na takich mam telefon w błotniku jako nadajnik i berlock bez bolca tylko na ten guzik jako dodatkowy taki maly plusik... Jaś Fasola z tego co pamietam zabierał kierownice do domu-lepsze to od zedera jak widać...

 

Kolego mam nadzieje ,że Ci wypłacą te AC i życzę Ci tego z całego serca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim watku warto odswiezyc fakty.

 

Nasze samochody da sie ukrasc wylacznie na 2 sposoby (wedlug mojej wiedzy):

- dogranie do CAS'u pustego klucza

- zawiniecie na lawete albo odholowanie.

 

Zadne zdalne "zczytywanie kodu pilota" przez sku*wieli czekajacych na parkingu, jak sugeruje alduwiel.

Polecam poczytac o kodowaniu dynamicznym i elektronice odpowiedzialnej za autoryzacje uzytkownika w naszych samochodach (samouczek BMW dostepny w necie).

Przeciez to nie sa piloty do bramy elektrytcznej, tylko do samochodow, ktore kosztuja niemalo!

 

Jesli ktos chce spac spokojnie, to niech przede wszystkim zmieni kodowanie CAS'u.

Trzeba wykodowac mozliwosc rozbrajania alarmu poprzez przekrecenie kluczyka w zamku w drzwiach!

Kazdy samochod wyjezdzajacy z fabryki ma te funkcje WLACZONA!

Zlodziej przychodzi, lamie zamek w drzwiach kierowcy (lub wykorzystuje scrambler/decoder za 400 zl) i bez wywolywania alarmu siedzi w samochodzie i grzebie!

 

Jesli ktos ma dodaktowo usuniete zlacze OBD i dodatkowy IMMO rozlaczajacy przewody w skrzynce DDE, to moze liczyc na to, ze jego samochod nie odjedzie o wlasnych silach!

 

Podstawa jest:

- zmiana istawien CAS

- dolozenie IMMO, ktore rozlacza przewody tuz przy DDE

- usuniecie/zablokowanie OBD.

 

Ponadto, sprawdzcie czy przy zakupie dostajecie komplet kluczy, lacznie z serwisowym.

Jestem wiecej niz pewien, ze wszystkie przypadki kradziezy, ktore sa tutaj zglaszane wynikaja z nie zastosowania sie do podstawowych regul!

 

Tylko w bardzo nieliczych przypadkach, proba kradziezy trwa wiecej niz kilka minut.

Jesli sie okaze, ze jeden samochod jest porzadnie zabezpieczony, to pojda 500 m dalej i znajda inny.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zetro, OBD to się jednak czasem przydaje więc usuwanie go to nie wiem czy jest dobrym pomysłem. Prędzej zablokowanie czy jakaś forma odwracalnego wyłączenia.

W obu moich E90 z polskiego salonu nie było żadnych kluczy serwisowych - tylko 2 główne. Od skradzionego auta zostało mi wszystko - klucze, dokumenty, koła zimowe, może też dlatego nie było problemu z wypłatą odszkodowania.

 

Zastanawiam się cały czas nad najlepszym - w sensie stosunek cena/efekt zabezpieczeniem i wychodzi mi że chyba mechaniczna blokada, ew. + wyłączenie OBD ( tylko jak i gdzie to zrobić, żeby czegoś mi nie zepsuli?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież napisał że klucze miał dwa "W obu moich E90 z polskiego salonu nie było żadnych kluczy serwisowych - tylko 2 główne. Od skradzionego auta zostało mi wszystko - klucze...."

ale co z tego że nie dostał serwisowego , auto stało w komisie kluczyk można na spokojnie było dorobić i odjechać po tych 4 miesiącach jak swoim autem, mało tego mogli mieć nawet stary dowód rej. w oryginale ( można wyrobić drugi w wydziale rej.) więc nawet podczas kontroli w nocy nie było by problemu, oczywiście to tylko teoria spiskowa.

 

Współczuje kolego bo to kupa nerwów i do końca życia będziesz się stresował i wyglądał za swoim autem czy czasem nie ukradli :(

 

co do wyciągania zamków to często same się poddają bo mają coś w rodzaju sprzęgła które się zrywa przy użyciu znacznej siły, w tym wydaniu potrafią pod klamką kombinerkami odgiąć blachę jak w konserwie i auto otwarte więc nie podnosiłbym tego do rangi super zabezpieczenia

 

 

jak ktoś się zna to z ciekawości co nam daje dobry alarm w e9x jak się ma do próby do kodowania klucza przez złodzieja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
pamietam ze był temat o zabezpieczeniu e9x, wyszło na to że najlepszym zabezpieczeniem jest AC, jesli chodzi o kodowanie kluczy, to można zamienić piny w OBD :cool2:
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś się zna to z ciekawości co nam daje dobry alarm w e9x jak się ma do próby do kodowania klucza przez złodzieja

 

Dodatkowy alarm/odciecie powinien byc calkowicie niezaleznym ukladem.

Wiec ja wychodze z zalozenia, ze nie powinno sie instalowac zadnych alaramow sugerujacych sie sygnalami podawanymi przez sterowniki samochodu po szynie CAN (otwarcie drzwi, uzbrojenie/ rozbrojenie alarmu, itp).

To jest zbyt proste i oczywiste dla tych sku*wysynow.

Do dogrania dodaktowego klucza ma sie nijak, chyba, ze rozlacza linnie transmisijne pomiedzy OBD a CAS'em.

Update CSA'u do najnowszej wersji oprogramowania uniemozliwia dogranie pustego klucza.

 

Moim zdaniem najlepszy jest IMMO z bezprzewodowa autoryzacja albo pastylka RFID.

Musi rozlaczac niestandardowe obwody, bo rozrusznik i pompe paliwa to oni sa w stanie zbocznikowac kablem bezposrednio z akumulatora!

 

Calosc powinna byc dobrze i sprytnie zainstalowana, co jest najwiekszym problemem, bo Panu Mietkowi najczescie sie nie chce i przecina zabezpieczane przewody tuz pod plastikowymi oslonami.

U mnie aby w ogole zobaczyc gdzie zainstalowane jest IMMO trzeba ponad 30 min rozkrecac wiele elementow, nie tylko oslon.

Ja w swoich samochodach zawsze instaluje IMMO sam, wiec wiem, ze bez lawety albo holowania moj samochod nie odjedzie!

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja jestem chętny na taki bajer ja u Ciebie do Wrocławia mam niedaleko a i przy okazji się odwiedzi chłopaków z Wrocławia i rodzinkę :D :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież napisał że klucze miał dwa "W obu moich E90 z polskiego salonu nie było żadnych kluczy serwisowych - tylko 2 główne. Od skradzionego auta zostało mi wszystko - klucze...."

ale co z tego że nie dostał serwisowego , auto stało w komisie kluczyk można na spokojnie było dorobić i odjechać po tych 4 miesiącach jak swoim autem, mało tego mogli mieć nawet stary dowód rej. w oryginale ( można wyrobić drugi w wydziale rej.) więc nawet podczas kontroli w nocy nie było by problemu, oczywiście to tylko teoria spiskowa.

 

Współczuje kolego bo to kupa nerwów i do końca życia będziesz się stresował i wyglądał za swoim autem czy czasem nie ukradli :(

 

co do wyciągania zamków to często same się poddają bo mają coś w rodzaju sprzęgła które się zrywa przy użyciu znacznej siły, w tym wydaniu potrafią pod klamką kombinerkami odgiąć blachę jak w konserwie i auto otwarte więc nie podnosiłbym tego do rangi super zabezpieczenia

 

 

jak ktoś się zna to z ciekawości co nam daje dobry alarm w e9x jak się ma do próby do kodowania klucza przez złodzieja

 

rozmawiałem przez tel. z Adamem i powiedział że kupił auto tylko z 1 kluczykiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo często naszymi samochodami odjeżdżają niestety totalni frajerzy. Dostają łamak oraz moduł do włożenia w gniazdo OBD i wytyczne, którym samochodem wrócić. Ten który faktycznie zna się na rzeczy najczęściej nie ryzykuje, wysyła pionka.

 

Sama komunikacja między pilotem a CAS to majstersztyk. Podrobienie kluczyka prawowitego właściela jest praktycznie niewykonywalne. No i co z tego, skoro inny inżynier zostawił w CAS tylną furtkę aby serwis po zgubieniu wszystkich kluczyków mógł wkodować nowy w nadziei, że nikt tego nie znajdzie.

 

Ktoś ma Connected Drive na wyposażeniu? Ręce opadają, to jest tak podstawowy błąd że aż boję się, co jeszcze mogli spieprzyć. Absolutnym minimum jest SSL + Pinning Certyfikatów.

http://niebezpiecznik.pl/post/2-2-miliony-samochodow-bmw-mozna-bylo-otworzyc-zdalnie-przez-internet/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwalenie berloka łomem to jest jedna do 2 min , ale przy pekaniu jest hałas i to jest już coś! :) Czasem stoją sobie na parkingu obok upatrzonego auta i czekaja ,aż delikwent sobie przyjdzie otworzyć auto- w tym momencie zczytują sygnal z pilota i juz maja nowy kluczyk. Jada za autem pod dom i po zlokalizowaniu postoju auta podlatuja w nocy i pstryk-dlatego zlikwidowanie zamków moze nie dac 100% skutecznosci. Ale już berlocka czy zedoru komputerem nie ściagną :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=NM-xNL_5qHw o proszę jaka kpina do automatu..

 

A to warto zobaczyć

https://www.youtube.com/watch?v=0lq1mZuSu7w

 

 

Autocasco? Dla mnie to tez skandal, jak mam płacic 6 tys co roku i nie miec gwarancji zwrotu kasy to dziekuje. Kumplowi zawineli auto , a z racji iz nie miał 2 kluczyka to nic mu nie wyplacicli i rok pracy w Angli ... Zawsze cos wymyslą ,żeby tylko nie wypłacić... Sasiadowi nie wypłacili bo złodzieje włmali sie dodomu i zawineli kluczyki z dokumentami-brak dokumentu =brak wypłaty... I tak dalej...

 

Jest i na zedera metoda jak widać

 

Ten ostatni film to fake. A konkretnie podróba Zedera ze Słowacji. Firma Zeder na swojej stronie pisze o tym filmie. Jeden filmik, a spieprzył im reputacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.