Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Panowie planuje wymienic wózek ale chciabym sie cos dowiedziec o motorach bmw. Pytanie najwazniejsze: Czy w 5er sa te same silniki co w 6er? poszukuje szóstkę 2011/2012 uzywke. Wiem ze pisze na forumf10 ale skoro te same silniki.. Jesli znacie jakies opinie to w co najlepiej sie pchac, wolnossaca duza benzyna czy podwojnie sturbiony diesel? mi nie robi to roznicy choc przynam ze vwolalbym v8 benzynowe.

Jesli ktos posiada podajcie info

Opublikowano

W F12 nie był montowany n53 czyli 3.0i. Przynajmniej nie w EU. Benzyna 4.4i V8 ma 2 sprężarki. Poza zapychającymi się wtryskami jest raczej bezawaryjna, w usa nie narzekają, u nas to biały kruk, choć jest jeden użytkownik z tym motorem na forum - Pemek.

35d jest znany i lubiany, masz cały internet o nim. Na pewno mało pali. Ja bym brał V8, lepiej pasuje do charakteru F12, dla mnie coupe lub cabrio z dieslem to obciach, ale w dzisiejszych czasach jestem raczej w mniejszości.

Opublikowano
Jesli chodzi o diesle jest tylko oznaczenie 640d i to ma 3,0 twin turbo 313km benzyny 3,0 twin turbo320km reszta 4,4 i rozne moce. jest jakis czarny koń ktory sie wyrożnia na tle innych? rozne oznaczenie rozne moce ale jak to jest z uzytkowaniEM ewentualnie zbytem pozniej na takie auta..?
Opublikowano

650i początkowo miało coś koło 400PS, a potem zrobiono w nim modyfikacje i moc wzrosła do 450PS.

Słabsze jednostki podobno były awaryjne, nie pamiętam co dokładnie się działo ale wiem że większość jak szuka to raczej tej zmienionej z mocą 450PS.

Chyba od 2012 roku idzie ta zmieniona ale ręki nie dam. I również uważam że do 6er coupe/cabrio tylko benzyna.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Jest tak, jak piszą Przedmówcy.

640d - R6biturbo, 313PS, odpowiednik 535d

640i - R6twin scroll-jedna, podwójna turbina, 320PS, odpowiednik 535i tylko tu ma 306PS

650i - V8biturbo, 407PS, a potem 449PS.

 

Ja mam V8 407PS. Nie narzekam, jest bezawaryjna, oprócz tego że padły mi dwa wtryski. Ale kupiłem nowe 2szt. po 90€ na ebayu, wymiana 300zł.

Obejrzyj sobie tematy dotyczące tego silnika na forum F10.

 

Generalnie każdy z tych silników jest dobry. Każdy ma jakiś słaby punkt, ale nie są to jakieś poważne usterki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widac dopadl Cie znany BMW AG problem. W US robi sie coraz glosniej na forach. BMW nie nazywa tego recall / akcja serwisowa, ale po cichu wzywa wlascicieli 50i na wymiane wtryskow / czasem lancuchow rozrzadu i innych dupereli. To lista samochodow, w ktorych mozna spodziewac sie usterek (lista na rynek amerykanski, wiec nie ma np. F11). Kolejka jest tak dluga, ze serwisy obenie umawiaja ludzi na lipiec (pewnie po czesci wynika to z faktu, ze tylko okresleni mechanicy maja pojecie co trzeba robic). Jesli mialbym w Polsce 50i to napisalabym do BMW pisemko w tej sprawie.

 

F01 and F02 (7 Series Sedan)– produced from 3/2009 to 6/2012

F04 (Active Hybrid 7)– produced from 4/2010 to 6/2012

F07 (Gran Turismo)– produced from 9/2009 to 6/2012

F10 (5 Series Sedan)– produced from 3/2010 to 7/2013

F12 (6 Series Convertible)– produced from 3/2011 to 7/2012

F13 (6 Series Coupe)– produced from 7/2011 to 7/2012

E70 (X5)– produced from 3/2010 to 6/2013

E71 (X6)– produced from 7/2008 to 6/2014

E72 (ActiveHybrid X6)– produced from 9/2009 to 9/2011

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co raz gorzej z tymi silnikami, chyba tylko z 530d i 535d nie było żadnych problemów, przynajmniej na forum
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co raz gorzej z tymi silnikami, chyba tylko z 530d i 535d nie było żadnych problemów, przynajmniej na forum

 

 

.... BMW i jego dziecko to zawsze R6 :)....

Opublikowano

Mam chyba podobną konfigurację jak kolega Pemek, ale trochę starszy (2010r).

Jak na razie polecam :D

U mnie wystąpił problem dużego brania oleju, ale było to wynikiem wadliwych części - pisałem o tym: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=263210 - oczywiście BMW twierdzi, że to nie ich wina :mad2:

Wtryski na razie OK.

Ostatnio mechanik zauważył, że pocą mi się przewody do chłodzenia turbin - chyba czeka mnie wymiana :x

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.