Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 11 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 175
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A ktoś kupował coś takiego: https://allegro.pl/oferta/20cm-kierownica-diy-kierownica-do-f10-10786733157?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=supercena&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_chemiakcesor_pla_ss_sc&ev_adgr=Chemia_i_akcesoria_super_cena&ev_campaign_id=14493300398&gclid=EAIaIQobChMIqsfYuP3f8wIVKAd7Ch0VKgPsEAkYCCABEgIX-_D_BwE#

Co prawda to z polskiego alledrogo, ale znalazłem to samo na ali za 600 zł - cena wydaje się być atrakcyjna jak na kierę M-pakiet do F10, tylko czy będzie pasowało ???

I pytanie czy do kiery od F10 M-Pakiet (polift) można przełożyć bebechy od F30 i będzie działało po złożeniu do F10 ???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyzby nadszedl juz czas na januszowanie f10 :mrgreen: :mrgreen:

🙃🙃

Opublikowano
I pytanie czy do kiery od F10 M-Pakiet (polift) można przełożyć bebechy od F30 i będzie działało po złożeniu do F10 ???

wiązka i multifunkcja, grzanie, czujnik dotyku - tak

łopatki - nie (trzeba przelutować rezystory w środku)

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć!

Może tutaj ktoś będzie w stanie podpowiedzieć od czego zacząć następujący temat.

Otóż obecnie u siebie w F10 525d z 2012r posiadam kierownicę przedliftową w wersji M-pakiet z łopatkami zmiany biegów.

Znalazłem w internecie w dobrej cenie wersję poliftingową pochodzącą z F10, wszystkie przyciski wydaje się że są ok, natomiast jedyny problem to fakt, że ta kierownica nie ma łopatek zmiany biegów.

Czy w związku z tym podpowie ktoś jak ma wyglądać wymiana w takim wypadku? Czy poza dokupieniem łopatek pasujących do LCi oraz tylnej blendy pod łopatki trzeba zrobić coś jeszcze?

Jakieś kodowanie itp, czy raczej plug & play? Bo rozumiem że łopatek z obecnej kierownicy nie da się przełożyć do LCi?

Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

Pozdrawiam

Opublikowano

Czy w związku z tym podpowie ktoś jak ma wyglądać wymiana w takim wypadku? Czy poza dokupieniem łopatek pasujących do LCi oraz tylnej blendy pod łopatki trzeba zrobić coś jeszcze?

Jeżeli kierownica jest bez łopatek to trzeba wiercić dziury w metalowej części kierownicy pod śrubki do łopatek.

Jakieś kodowanie itp, czy raczej plug & play?

Łopatki z LCI nie działają w pre-LCI. Jak pisałem wyżej trzeba wlutować inne rezystory w środku łopatek.

Bo rozumiem że łopatek z obecnej kierownicy nie da się przełożyć do LCi?

Z tego co pamiętam to plastik przy mocowaniu łopatek jest inny.

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
Podepnę się pod temat, czy kierownica z F15 pasuje do F10? wg. numeru części nie, czy historia jest podobna jak z F30?
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
Do F10 pasują podobno jedynie kierownicę od F06 F07 F10 F11 F12 i F13. Poznać je można po niebieskich zaślepkach oraz dodatkowym otworze widocznym z tyłu. Być może będę miał na sprzedaż kierownicę taką jak w 1 poście tego wątku, tylko bez łopatek, bo u siebie mma łopatki a nie chce mi się bawić w przekładanie, zwłaszcza że jak mówisz trzeba chyba dorabiać jakieś otwory.
Opublikowano
A ktoś kupował coś takiego: https://allegro.pl/oferta/20cm-kierownica-diy-kierownica-do-f10-10786733157?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=supercena&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_chemiakcesor_pla_ss_sc&ev_adgr=Chemia_i_akcesoria_super_cena&ev_campaign_id=14493300398&gclid=EAIaIQobChMIqsfYuP3f8wIVKAd7Ch0VKgPsEAkYCCABEgIX-_D_BwE#

Co prawda to z polskiego alledrogo, ale znalazłem to samo na ali za 600 zł - cena wydaje się być atrakcyjna jak na kierę M-pakiet do F10, tylko czy będzie pasowało ???

I pytanie czy do kiery od F10 M-Pakiet (polift) można przełożyć bebechy od F30 i będzie działało po złożeniu do F10 ???

 

Co to za jakieś chińskie wymysły.

Kup używaną kierę na allegro.

 

No i kupiłem tę kierownicę od maifrendów za 600 zł + bebechy od F30 za 400 zł i mam kierę do F10 za 1000 zł a na polskim Alledrogo takie kosztują od 2500 zł i zostało 1500 zł w kieszenie :)

Kiera poszła do auta kumpla, zamontowana, wszystko pasuje i działa.

Opublikowano

Możesz podrzucić jakieś zdjęcia jak to wygląda po złożeniu? I dać jakiś link do tej kierownicy z Ali?

Czy kierownica posiadała łopatki zmiany biegów?

Opublikowano

No to już teraz widać że będzie troszkę drożej bo sama kierownica kosztuje już w Chinach prawie 1000zł.

Dodatkowo- jeżeli chciałbym kupić łopatki od polifta, to na dzień dzisiejszy jedyne które znalazłem to koszt 1500zł... (nie pasują łopatki od F30).

Poduszka, przyciski i obszycie to pewnie kolejne 700-1000zł, w związku z tym wolałbym poszukać oryginalnej kierownicy w całości i myślę że wyszłoby finansowo podobnie.

Opublikowano
nie pasują łopatki od F30

Nie pasują fizycznie, czy nie działają po podłączeniu?

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
Nie no kształt mają jednakowy, ale podobno mają inną rezystancję i nie działają prawidłowo.
Opublikowano
Nie no kształt mają jednakowy, ale podobno mają inną rezystancję i nie działają prawidłowo.

ale rezystancję można zmienić

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
Nie no kształt mają jednakowy, ale podobno mają inną rezystancję i nie działają prawidłowo.

 

Nie wiem jaką mają czy tez powinny mieć rezystancję, ale działają prawidłowo. Założyliśmy do tej kierownicy wszystkie elementy od F30 później założyliśmy tą kierownice do F10 i cała obudowa, elektronika, łopatki działają prawidłowo. Kumpel jeździ już drugi tydzień i żadnych problemów nie uświadczył. Teraz ja czekam na jakieś promo na Ali aby wyrwać ją taniej i zakładam taki komplet do siebie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć, podpowie ktoś czy kierownice preLCI i LCI pasują zamiennie?

Czym różnią się te kierownice:

- sport preLCI

- M pakiet preLCI

- sport LCI

Z moich obserwacji wynika że Sport mają srebrny element pod poduszką a Mpakiet są czarne i mają znaczek M na dole ale trafiłem na Mpakiet ze sreberkiem i już sam nie wiem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć, podpowie ktoś czy kierownice preLCI i LCI pasują zamiennie?

Czym różnią się te kierownice:

- sport preLCI

- M pakiet preLCI

- sport LCI

Z moich obserwacji wynika że Sport mają srebrny element pod poduszką a Mpakiet są czarne i mają znaczek M na dole ale trafiłem na Mpakiet ze sreberkiem i już sam nie wiem

 

PreLCI i LCI - pasuja zamiennie


Sport - przed i po lifcie sa takie same, choc sporty z 2010-2011 sa grubsze jak M

MPak LCI - jak sport, ale inna blenda i jest grubsza.

Opublikowano

Z moich obserwacji wynika że Sport mają srebrny element pod poduszką a Mpakiet są czarne i mają znaczek M na dole ale trafiłem na Mpakiet ze sreberkiem i już sam nie wiem

 

Fabrycznie M-pakiet ma czarną wstawkę, jak trafiłeś na chromową to ktoś coś sam musiał przekładać bo ten element jest wymienny.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,


Mam pytanie odnosnie poduszki w kierownicy. Mam taka najpodlejsza kierownice, ktora zdaje sie nawet nie jest skorzana i jest grubosci olowka. Chcialbym zmienic ja na wersje Sport lub M, czy poduszki sa te same, czy musze jednak zmienic poduszke razem z kierownica?


Rozumiem tez, ze sama zmiana kierownicy z SE na Sport/M nie wiaze sie z zadnym kodowaniem itp itd?


Pzdr

Opublikowano
a co z kodowaniem, po przeczytaniu tego watku rozumiem, ze nie trzeba kodowac o ile nie kupie kiery z dodatkowymi przyciskami, ktorych nie ma na mojej obecnej?
Opublikowano
a co z kodowaniem, po przeczytaniu tego watku rozumiem, ze nie trzeba kodowac o ile nie kupie kiery z dodatkowymi przyciskami, ktorych nie ma na mojej obecnej?

jeżeli nowa kierownica nie ma więcej ogrzewania lub wibracji to obejdzie się bez kodowania. Jak ma to będzie błąd w ista że jest inny moduł niż się spodziewano, ale nie będzie na się nic wyświetlać na desce rozdzielczej.

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.