Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej!

 

Planuję zmienić sobie wydech w moim F30 328i. Ale nie mogę się zdecydować. Z wydechów, które aktualnie rozważam są to M Performance (http://youtu.be/VoWFEKjeleU) albo Eisenmann (

).

 

Co myślicie o tych wydechach? Znacie może jeszcze jakieś inne fajne? Orientujecie się może w cenach i gdzie warto coś takiego zrobić? Może znacie jakąś dobrą firmę z Warszawy zajmującą się wydechami do której mógłbym się zgłosić na wymianę, albo doradziliby to i owo?

 

Pozdrawiam

Piotrek

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Hej,

 

Obie opcje fajne.

Ciekawa opcja jeszcze w podobnym budżecie jest Remus.

A moze warto przy zmianie pomysleć o tym zeby zrobic po rurze na stronę tak jak w 335?

 

Jak cos to pisz na pw to moge pomoc z korzystniejszymi cenami :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Zdecydowanie Eisenmann w wersji SPORT, swoją drogą też będę montować w tym roku :)

Pozdrawiam,

M.

Opublikowano

No właśnie zastanawiałem się nad podwójnym symetrycznym wydechu jak w 35i, bo wygląda dużo lepiej. Remusa widziałem też spoko.

Znalazłem jeszcze fajny wydech Meistershafta, jakiejś opinie?

Opublikowano

Tutaj masz poglądowy filmik jak brzmi Eisenmann sport w moim Z4 (polecam oglądać w słuchawkach)

 

Opublikowano

Ja takze myśle o nowym wydechu z tym ze ja chce po prostu wydech z 335i

Głownie walory optyczne i troche słuchowe.

Kilka 328i chłopaki w De juz tak przerobili- podobno nie trzeba dużo zeby pasowało.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pewnie ze da sie zrobic, tylko jedno ale, jesli masz hak holowniczy to raczej sie nie uda uklad ala 335i

 

..... kolega robro z forum ma serie 428i z wydechem jak z 335i

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pisałem do kilku warsztatów, które posiadały w ofercie Eisenmanna Sport i wszyscy mi powiedzieli że albo podwójna (niesymetryczna) końcówka, albo poczwórna. Wszyscy powiedzieli, że nie ma opcji na podwójną symetryczną jak w 335. Czy ktoś z was robił gdzieś taką modyfikację i mu założyli? Czy to po prostu lenistwo firm czy faktycznie jest to ciężkie do zrobienia? Bo że niemożliwe to nie wierzę.

 

Pisałem do JDL, p-ms.pl. mm-performance nie odpisało.

 

Może macie jakieś firmy do polecenia? Czy komuś udało się zrobić taką modyfikację?

Opublikowano
Odezwij sie na PW, temat bez problemu do ogarnięcia. Po końcówce na stronę jak w 335 :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Temat wydechu powraca. :D

Ciągle się waham między Eisenmannem Sport, a M Performance.

Czy jest tu ktoś z silnikime N20 i tymi wydechami z Warszawy? Chętnie bym się spotkał i posłuchał i porozmawiał na żywo o wrażeniach z tych wydechów. Stawiam piwko, albo coś. ;)

Opublikowano
Ja jestem z wawy i posiadam M performance . Wal na priv to sie umówimy :cool2:
89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano

Ja wybrałem Eisenmannem Sport, montaż za tydzień lub dwa więc jak już założymy, również możemy się umówić w Warszawie na odsłuch.

Na razie wybrałem bez sekcji środkowej, dołożymy jak będzie brakować dźwięku :)

Pozdrawiam,

M.

Opublikowano

Jak zamontuję i go przepalę to na pewno napiszę na forum i spokojnie będziemy mogli się umówić.

Zakładam w PMS Experience - jak do tej pory kontakt i obsługa na najwyższym poziomie :)

Pozdrawiam,

M.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A orientujecie się może jak to wygląda z gwarancją? Bo mam nowy samochód na gwarancji i się zastanawiam czy montaż nieseryjnego wydechu np. Eisenmanna powoduje utratę gwarancji. Orientujecie się?

 

W internecie znalazłem taką wzmiankę

 

Utrata gwarancji

 

Niewykonanie przeglądów i czynności obsługowych zgodnie z Systemem Przeglądów Technicznych producenta pojazdu lub nie potwierdzenie tychże w Książce Serwisowej , na paragonie lub fakturze zakupu lub w Karcie Gwarancyjnej powoduje utratę gwarancji na zamontowaną część lub zespół. Dotyczy to części i zespołów , których kontrolę przewiduje System Przeglądów Technicznych pojazdu.

 

Na podstawie tego wydaje mi się, że gwarancji to nie anuluje. Sprawdzę jeszcze w swoich papierach. Jak coś znajdę sam to też tu napiszę. Może komuś się przyda taka informacja.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie, nie utracisz gwarancji jeśli katalizator zostaje - pytałem się 3-krotonie( dwa auta już są na innym wydechu ) teraz zakładam do nowej 220i wydech Eisa i gwarancji nie tracę - jesli wymienisz wydech cały czyli sekcje z tzw. pipedown a tam jest katalizator i czujniki to gwarancje stracisz - jest tego obejście możesz zachować stary wydech z katalizatorem i w razie awarii np. silnika zakładasz twój staray wydech a szczególnie sekcje z katalizatorem i po bólu.

 

zakładasz sekcje środkową i końcową i tyle .....

Opublikowano
ja myślę o sekcji środkowej jako drugi krok - zastanawiam się czy to bezpieczne? Wiadomo, ze wszystko może szlag trafić ale czy to nie ma wpływu negatywnego na auto? Nie przyśpieszy niepożądanych procesów?

Pozdrawiam,

M.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...spokojnie możesz zakładać- środkowa sekcja da tylko 2-3KM więcej natomiast końcowa sekcja dźwięk i wygląd. Gdyby miała być sekcja pierwsza tzw PD gdzie ci wyrzucają katalizator i są blokady na czujniki to wtedy możesz mieć problem od strony elektroniki a tak to święty spokój.
Opublikowano
to w takim razie po co montować sekcję środkową? Dla 2 czy 3 KM nie warto, sądziłem że da więcej KM i jeszcze lepszy dźwięk niż sama sekcja końcowa.

Pozdrawiam,

M.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

- to wszystko zależy od silnika - sekcja środkowa kosztuje małe pieniądze i jest rozwojowa dla następnej sekcji tzw. pipedown - a tu poprawa w dźwięku i mocy jest zauważalna.

W niektórych modelach środkowa sekcja da 0KM a w innych 5-6KM - co do poprawy dźwięku to może źle sie wyraziłem w silniku R6 lub V8 gdzie słyszałem osobiście rożnica jest niewielka ale jest na plus- nie wiem jak jest w silnikach R4.... jak zakładali mi wydech do X1 R4 to powiedzieli że nie uzyskam ani dźwięku ani mocy wiecej...... ale to było dla ON ty masz benzynę być tu jest inaczej... czyli będzie poprawa dźwięku. koszt 3 tys zł sekcji środkowej myślę że warto. W mojej M3 sekcja środkowa delikatnie dała poprawę dźwięku ale mocy 0 a no i waga spadła o jakieś - 3-4kg:)

Opublikowano
Maja, a zgłaszasz nowy wydech do ubezpieczalni? Zastanawiam się jak to rozegrać. Samochód w leasingu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.