Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiemy coś o wadze tych obręczy?

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Wagą felgi aż tam bym się nie przejmował, szczególnie że sama opona RoF jest ciężka. Parę gramów w tą czy w tamtą to i tak pikuś przy RunFlacie :x
Opublikowano
Wagą felgi aż tam bym się nie przejmował, szczególnie że sama opona RoF jest ciężka. Parę gramów w tą czy w tamtą to i tak pikuś przy RunFlacie :x

zrestzą z racji rozmiaru 20" ja bym nie szedł w opony ROF /można szybko zajechać i oponę i felgę przy naszych drogach, poza tym wytłuc zawieszenie 3x szybciej niż na zwykłej oponie/ tylko żabę i dojazdówkę w bagażniku... masa kół i tak będzie niższa od seryjnej 18 z RoF.

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wagą felgi aż tam bym się nie przejmował, szczególnie że sama opona RoF jest ciężka. Parę gramów w tą czy w tamtą to i tak pikuś przy RunFlacie :x

Uuuuu... Tu nie chodzi o parę gramów.

 

Napisałem do BBS z pytaniem o wagę tych dwóch modeli, które pokazałem Wam na początku wątku: CH-R oraz CI-R. Oto odpowiedź:

 

* CH-R113 (20x9") 12,2 kg

* CH-R114 (20x10,5") 12,8 kg

 

* CI0202 (20x9) 9 kg

* CI0402 (20x10,5") 10,5 kg

 

Pamiętajcie, że już CH-R uchodzą za dość lekkie obręcze. Oba powyższe modele powstają w procesie flow-formingu, a zatem NIE SĄ kute.

 

2-3kg różnicy na każdym kole to wyczuwalna wartość. I ten parametr powoduje, że zdecyduję się na CI-R do mojego auta, mimo, że CH-Ry są wg mnie najpiękniejszym kołem marki BBS

 

Oto chr

http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/21/2765e9b8beca8242c21b67421cb0b25e.jpg

 

Zdam raport po montażu

 

Pozdrawiam!

m.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki za sugestię. Ze strony widzę, że oni mocno nastawieni są na audiki ;)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki za sugestię. Ze strony widzę, że oni mocno nastawieni są na audiki ;)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Modyfikują też Porsche i BMW :) Jak kupowałem tam dwa komplety BBSów i sprężyny eibach, błyskawiczna wysyłka i ceny naprawdę super :)
Opublikowano
Panowie, a jakie są 'seryjne' felgi w rozmiarze 19? Pytam o szerokość i ET żebym mógł sobie policzyć później inne średnice?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Komplet kół zamówiony. Za jakieś 5-6 tygodni życie podyktuje mi odpowiedź na pytanie zadane w tytule tego wątku. Let's see

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Komplet kół zamówiony. Za jakieś 5-6 tygodni życie podyktuje mi odpowiedź na pytanie zadane w tytule tego wątku. Let's see

 

To pochwal się co zamówiłeś. Okres 5-6 tyg. oczekiwania na kola, co to będzie jakiś "bespoke z ADV.1"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BBS CI-R

 

Jak dla mnie, waga tych obręczy zabija potrzebę kupowania kutych obręczy. Mówimy przecież o samochodzie do codziennego użytku, a nie pokazówce na wystawach albo użytku na wyścigach. Może kiedyś z czasem zmienię zdanie... :)

 

Oczekiwanie wynika z tego, że TUV jeszcze procesuje certyfikat dla tych obręczy

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Felgi: 20x9" na przód oraz 20x10,5" na tył

Opony: Michelin Pilot Super Sport w przepisowych rozmiarach 245 z przodu i 275 z tyłu

 

Korekta: z tylu będą jednak kapcie szerokości 285. Na takie BBS będzie miało certyfikat TUV

 

m.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
gratuluję zakupu,

ja jeżdżę na 20'' na runflatach i żyję

 

jacekauto tez zamierzam wsadzic 20" do mojej f10 tylko waham sie nad ROF czy zwykle, nie chodzi mi o cene tylko komfort na ROF no i zachowanie auta na zwyklych czy za bardzo nie plywa

 

Pozdrawiam

Opublikowano
gratuluję zakupu,

ja jeżdżę na 20'' na runflatach i żyję

 

jacekauto tez zamierzam wsadzic 20" do mojej f10 tylko waham sie nad ROF czy zwykle, nie chodzi mi o cene tylko komfort na ROF no i zachowanie auta na zwyklych czy za bardzo nie plywa

 

Pozdrawiam

ja zdecydowałem się na ROF ze względu na obawę złapania kapcia przy prędkości ''autostradowej''

komfort na tym cierpi ale nie jest źle, nie jeździłem na 20'' bez ROF więc Ci nie odpowiem,

Pozdrawiam

Opublikowano

Ja jeździłem dwa sezony na 20" letnich kołach z ROF i problemu nie było żadnego. Samochód miał EDC wiec jak były większe wertepy to właśnie ustawienie go w comfort+ dawało świetnie rezultaty.

Na zimę miałem 17stki i nie dość, ze buła nie koło, to nawet na zawieszeniu z EDC auto "pływało". Zawsze po wymianie na letnie auto się "usztywniało" a komfort jazdy praktycznie taki sam, oczywiście lato zima koła z ROF.

Tak na marginesie to jeśli ktoś jest zainteresowany to mam jeden komplet na sprzedaż http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=269051

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.