Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich posiadam e39 z 97r 2.0 benzyna . Problem polega na tym ze ostatnio zaczeło szarpać silnikiem a konkretnie wygląda to tak na zimnym silniki jest wszystko ok ale jak sie rozgrzeje to podczas jazdy np na 3 biegu 50 km/h i po wcisnieciu pedalu gazu auto szarpie i strzela jak by paliwem w wydech i tak jest za kazdym razem jak sie rozgrzeje i dzieje sie tak tylko do okolo 2500 obr pozniej auto przyspiesza normalnie. prosze o jakas podpowiedz bo nie mam zielonego pojęcia od czego zacząć

 

mam 3 fotki z inpy z jakimis parametrami z mojego samochodu i tez nie wiem czy sa one prawidlowe czy nie.

 

DSC_0085.jpg

 

DSC_0086.jpg

 

DSC_0087.jpg

 

http://zapodaj.net/270da5377014e.jpg.html

http://zapodaj.net/2ef57149fb28a.jpg.html

http://zapodaj.net/04f2fdca8f561.jpg.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie działają ci sondy i masz sporo źle ustawiony rozrząd.

Jest mocno do tyłu co może wskazywać na spory przebieg tego silnika.

jednak te trzy okienka nie pozwalają w pełni odpowiedzieć na twoje pytanie.

 

jakie błędy pokazała inpa?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
aha no to coś juz wiem a jaka powinna być wartość ustawienia rozrządu i które parametry sa odpowiedzialne za sondy . Tylko dlaczego dzieje się tak tylko na ciepłym silniku i tez duzo jest uzależnione od temperatury powietrza bo im zimniej na dworze tym te dławienie jest coraz rzadsze bo jak juz jest tak okolo 5 stopni to nie da sie jechać ale jak jest okolo 0 albo ponizej to zdarza sie to sporadycznie postaram sie pozniej wrzuciś fotki z blędamy a co do przebiegu bo troche sam juz nie wiem bo przebieg wyswietlany jest 180 tys ale cos czuje ze jest to mocno naciągniete
Opublikowano

Dzisiaj podłączyłem sie pod inpe i generalnie błędów nie bylo. bylem sie przejechac dzisiaj na dworze jest okolo zera i nie dławi sie az tak mocno ale najbardziej ciekawi mnie jeden z parametrów z inpy bo nie wiem wogole o co tam chodzi http://zapodaj.net/28bd10d2bfe4d.bmp.html

tutaj dodaje reszte fotek z inpy był bym wdzieczny gdyby mi ktoś objaśnil o co tam chodzi

http://zapodaj.net/526255c75839b.bmp.html

http://zapodaj.net/9856bc6dda09c.bmp.html

http://zapodaj.net/0081476d0752e.bmp.html

http://zapodaj.net/d7f1ccf0b6d5b.bmp.html

http://zapodaj.net/10c84bf34a52a.bmp.html

Opublikowano

Mam jeszcze jedno pytanie czy zapchana odma moze miec cos z tym wspólnego i czy vanos mogł sie w jakis sposob zawiesic?? bo juz kiedys mi sie tak działo ale po pewnym czasie przestalo i bylo ok wiec moze wina nie lezy w elektryce tylko gdziś tutaj .

 

Prosze o jakas pomoc bo juz nie mam zielonego pojecia o co biega

Opublikowano
ok temat zamkniety sprawa wytjaśniona winowajcą był pęknięty węzyk od odmy, zapchana odma i padnieta cewka na 3 cylindrze i ledwo żywa na 6 po wymianie odmy z rurkami i cewek balbina wróciła do zycia a co do tego cofnietego rozrządu to chyba inpa coś zle pokazywala bo na inpie jest okolo 21 a live data pokazuje -1 do 0. sondy działaja i maja sie dobrze więc to raczej wina inpy. najważniejsze ze wszystko wrociło do normy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.