Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a no ja też cos od siebie dodam,

Oprocz tego co oczywiste, czyli że organizacja na wysokiem poziomie, fajnie bezpiecznie i bez szaleństw to jest jedno ale, mianowicie:

Pomiary czasów na 1/4 mili :)

 

Metodą prób i błędów odkryłem że pokazywały one czasy OD momentu zapalenia się zielonego światła DO momentu przejazdu.

CZYLI: jak ktoś zrobił mega falstart, to na mecie miał i tak mega czas i nikt na początku nie wiedział czy jest to faktyczny czas przejazdu tylko z falstartem czy nie wiadomo co.

Na każdych zawodach pokazują:

ET - czas przejazdu

RT - czas reakcji

ET+RT - (suma obu czasów)

60ft - czas pokonania pierwszych 18 metrów

Prędkość na końcu.

 

Te parametry są o tyle istotne że wtedy wiemy ile ciała tam kierowca z czasem reakcji a jak dobrze poszedł start, zmiana biegów itp. Co w warunkach jakie były na ułęzu (6s do setki dla M5 E60 czy 530konnej Alpiny B5S) - było by dość interesujące porównanie. Taktu wyszła kupa, która pokazywała nie wiadomo Co. No i numer z kostkami :) Pozycja kostki w aucie mogła zadecydować o różnicy w czasach (głównie przy startach).

 

To moim zdaniem największe nieporozumienie tych zawodów i prosił bym ze jeśli za rok miała by być ponownie organizacja 1/4 mili - to z profesjonalnym pomiarem - tak jak rok temu.

 

Tu najbliżej temu co pokazywało to było własnie ET+RT, chyba że własnie ktoś zrobił falstart - to pokazywało w sumie nie wiadomo co :)

 

 

Dla tych którzy mierzyli coś na RL wyniki udostępnie w tym temacie pewnie jutro jakoś. Jednak pamiętajcie (jak już pisałem wcześniej) - warunki były ekstremalne więc i czasy były dalekie od dobrych :)

  • Odpowiedzi 475
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ze swojej strony mogę już w tym momencie potwierdzić że z tą ekipą od pomiarów z Motoresults.pl nie bedziemy wspolpracować. Impreza zdecydowanie ich przerosla.

Ze swojej strony w tym momencie moge tylko przeprosić i obiecać ekipe z 2014 na nastepnych zlotach.

Opublikowano
Jak dla mnie szykana była ok. Ale mam tylko do kategorii, ponieważ uważam, że powinna być oddzielna dla aut mocno przygotowanych, czyli śliczne klatka itp. Ponieważ auta seryjne i prawie seryjne nie mogą z nimi konkurować. Po za tym minusem (dla mnie) impreza super i liczę że za rok się odbędzie. Dzięki za super zabawę i do zobaczenia.
Opublikowano

Dzieki za super impreze, i gratulacje dla organizatorow, bo z tego co widzialem w niewielkiej liczbie byli a poszlo naprawde sprawnie

 

impreza nie była tak liczna jak niektóre zloty w których w zyciu brałem udział, a jednak autek trochę było a nie spotkaliśmy się z:

- kolejkami na wjeździe (pzynajmniej ja nie ;) )

- kolejkami do Time Attack

- 1/4 również wydawało mi się sprawnie szła

 

może jedynie to iż wszystko się rozciągneło w czasie, i tak naprawde odprawa lekko sie opoźniła, ale potem wszystko poszło szybko i sprawnie

brakowało mi na początku też bardziej detalicznego grafiku, tzn kiedy odprawa, gdzie zapisy, itd

 

z perspektywy uczestnika TA, można było się wyjeździć, była rywalizacja z super wynikami online i pomiarem czasu

trasa również szybka, nie nadmiernie zwalniana :mrgreen:

 

jeszcze raz gratulacje i podziękowania dla organizatorów, ponieważ to nie tylko 1 dzień pracy, a dużo czasu poświęconego przed i zapewne po imprezie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak dla mnie szykana była ok. Ale mam tylko do kategorii, ponieważ uważam, że powinna być oddzielna dla aut mocno przygotowanych, czyli śliczne klatka itp. Ponieważ auta seryjne i prawie seryjne nie mogą z nimi konkurować. Po za tym minusem (dla mnie) impreza super i liczę że za rok się odbędzie. Dzięki za super zabawę i do zobaczenia.

 

Gdyby ktoś to zgłosił do organizatorów to byśmy się tym zajeli wczoraj i przesunęli kategorię... Nikt nic nie zgłaszał...

Opublikowano
szykana na starcie była ciasna aby bez sensu nie palic sprzegla, możemy następnym razem ustawić start bez szykan na wprost

 

Wystarczy następnym razem zrobić trochę luźniejszą i będzie OK. A co do sprzęgieł to i tak zostały spalone na 1/4 mili. :D

 

Jak dla mnie szykana była ok. Ale mam tylko do kategorii, ponieważ uważam, że powinna być oddzielna dla aut mocno przygotowanych, czyli śliczne klatka itp. Ponieważ auta seryjne i prawie seryjne nie mogą z nimi konkurować. Po za tym minusem (dla mnie) impreza super i liczę że za rok się odbędzie. Dzięki za super zabawę i do zobaczenia.

 

Gdyby ktoś to zgłosił do organizatorów to byśmy się tym zajeli wczoraj i przesunęli kategorię... Nikt nic nie zgłaszał...

 

Grupa Classic powinna na przyszłość zawierać auta w stanie w miarę seryjnym, bez klatek i z kompletnym wnętrzem. W Classicauto Cup jest na przykład podział na Classic i Classic Sport ale to już chyba za dużo kombinowania przy dość niskiej frekwencji startujących.

pixels.jpg
Opublikowano
I tak najważniejsze była integracja, chodziło głównie o to, by po prostu spotkać się, jakaś tam mała i zdrowa rywalizacja (nie zawsze sprawiedliwa ;) ), a potem już w hotelu fajnie było po prostu pośmiać się, porozmawiać o pasji do motoryzacji i BMW z innymi pasjonatami, to na prawdę mi się bardzo podobało i za to Wam wszystkim dziękuję :cool2:
Opublikowano
Jak dla mnie szykana była ok. Ale mam tylko do kategorii, ponieważ uważam, że powinna być oddzielna dla aut mocno przygotowanych, czyli śliczne klatka itp. Ponieważ auta seryjne i prawie seryjne nie mogą z nimi konkurować. Po za tym minusem (dla mnie) impreza super i liczę że za rok się odbędzie. Dzięki za super zabawę i do zobaczenia.

Też się zgodzę z kolegą , że w próbie sprawnościowej powinna być oddzielna klasyfikacja dla aut seryjnych , a oddzielna dla aut przygotowanych do takich wyścigów . W takiej sytuacji seryjni nie mają szans .

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witam wszystkich

 

Dziekuje za miła udana zabawę

Dopisały humory pogoda i interesujące samochody

Dopisali uczestnicy - normalsi - dziękujemy jeszcze raz sponsorom

Dziękujemy za uwagi sa cenne i będziemy je wdrażać w miarę możliwości na kolejnych spotkaniach

Nie wszystko sie da zrobic na 110% ale trzeba pamietać ze nie organizowaliśmy mistrzostw swiata ani nawet pucharu Polski

Zorganizowaliśmy ciekawa wewnątrz forumowa amatorska imprezę zamknięta.

Myśle ze sie podobało i warto było sie starać

Jeszcze raz oficjalne podziękowania za mega zaangażowanie

Wlodek i Andrzej

 

 

Mam nadzieje ze wszyscy dotarli bezpiecznie i bez mandatów - po trasie widziałem jak nieoznakowani dopadli nasza forumowa niebieska trojka za Rykami

 

Do następnego razu

Mario

Opublikowano
Nie zgłaszałem, ponieważ nie chciałem robić zamieszania. Piszę to teraz aby organizatorzy mogli wziąć to pod uwagę przy następnej imprezie, której już nie mogę się doczekać ponieważ chyba na żadnym zlocie nie ma takiej atmosfery.
Opublikowano

dzieki wszystkim za dobra zabawe i fajna atmosfere a organizatorom oczywiscie za ogarniecie calej imprezy. bylo naprawde fajnie. oczywiscie zawsze cos mozna poprawic, ale w ogolnym rozrachunku dzien zdecydowanie nalezal do udanych.

 

opublikujecie pelne wyniki z wszystkich prob sprawnosciowych?

 

pzdr i do nastepnego razu

 

a1

Opublikowano

To ja jeszcze zaprezentuje wyniki z pomiarów osiągów 1/4 mili za pomocą urządzenia RL.

Tak jak pisałem wyniki są tragiczne :) Kolega z E36 2JZ posiadał specjalny termometr za pomocą którego sprawdzaliśmy temperaturę w dolocie i oscylowała ona pomiędzy 60 a 80st. Asfalt posiągał tez grubo ponad 50 stopni. Takie warunki zarówno dla aut doładowanych jak i wolnossących są delikatnie mówiąc - tragiczne - tym bardziej, że auta stały w miejscu czekając na swoją kolej pochłaniając to coraz większe ciepło z otoczenia... :)

 

Dużo aut chciało sie mierzyć, ale niestety ciągle był w obiegu i cięzko było zmierzyc wszystkich chętnych.

Ale cos tam udało się pomierzyć.

 

I tak:

 

Czerwony330d (335d 370ps+) - 0-170km/h

http://s4.postimg.org/rtr6y2f3h/0_170_czerwony.jpg

 

Alpina B5S 0-180km/h

http://s4.postimg.org/6628nmep9/0_180_alpina.jpg

 

M235i ~400ps 0-180km/h

http://s4.postimg.org/gvfxfvqi5/0_180_arek.jpg

 

M5 E60 0-180km/h

http://s4.postimg.org/b10izn2el/0_180_M5.jpg

 

E36 2JZ GTE 600+ 0-190km/h

http://s4.postimg.org/kgbsz3v1p/0_190_lesio.jpg

 

No i moje dla porównania poglądowo jak takie warunki wpływają na osiągi... :)

http://s4.postimg.org/7772qhl2l/0_210_porownanie.jpg

 

 

---------------------------TERAZ 1/4 MILI CZAS TYLKO ET, czyli CZAS PRZEJAZDU BEZ CZASU REAKCJI--------------------

 

M235i ~400ps

http://s4.postimg.org/hc152be99/arek_235i_1_4.jpg

 

335d 370+ps

http://s4.postimg.org/gqgrjy8kt/czerwony_1_4_1.jpg

 

M3 Dubai Police

http://s4.postimg.org/t7nf743ql/gpower_1_4_kwalifikacje_12_35.jpg

 

M5 E60

http://s4.postimg.org/fs0ehnv8t/m5e60_1_4_kwalifikacje.jpg

 

Alpina B5S

http://s4.postimg.org/szv6wv3e5/TEST_000011_D_QTRMILE.jpg

 

E36 2JZ GTE

http://s4.postimg.org/lzbshtqzx/TEST_000012_D_QTRMILE_lesio.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od 0-100 330d szybsze od M5 i 600+ konnego E36? :shock:
Opublikowano

Przy takich temperaturach słabsze auta mogły bardziej rywalizować z tymi mocnymi furmanami.

Przy wysokich temp. spadek mocy liczy się w procentach, więc mocne auta traciły więcej aniżeli słabsze :)

Opublikowano

Podzielę się swoimi odczuciami ze zlotu:

Pomiary 1/4 mili - porażka

Próba sprawnościowa - fajna (chociaż tor mógł być lepiej przygotowany)

Brakowało moim zdaniem jakiś innych atrakcji dla innych uczestników którzy nie brali udziału w 1/4 mili i próbie sprawnościowej. Również dla dzieci nie było nic. Szkoda.

Opublikowano
Od 0-100 330d szybsze od M5 i 600+ konnego E36? :shock:

 

335d:)

Tak, widac bylo szybsze, niestety ruszanie mocnym autem RWD to trudna szutka.

W przypadku manuala mozna jeszcze coś się pobawić ale w przypadku np: SMG nic kompletnie nie zrobisz: LC - działa do bani, a start "gaz w podłoge" albo muli albo gubi trakcje na całym 1 i 2 biegu.

Taki lajf:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Heh, Twoje dało rade więc jest moc :cool2: ale jak widać po pomiarach czasami można się zdziwić.
Opublikowano

Właśnie mocy nie było :) ale wszyscy warunki mieli takie same w sumie...

 

Podobno na takie upały bardzo dobrze działa wtrysk metanolu bezpośrednio do układu dolotowego, schładza ono powietrze z 60 stopni do około 25. I to był by strzał w dziesiątke na tych zawodach. A takto jest jak jest :)

 

Ważne że zabawa udana :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo proszę o wysyłanie zdjęć na [email protected]

 

Proszę również o pisanie swoich refleksji na temat zlotu.

Chcemy się rozwijać, jesteśmy świadomi że zlot miał zalety ale miał również i wady.

Kilka było widać gołym okiem.

Będę wdzięczny za konstruktywną krytykę.

 

 

Wlodi - jestem dużego podziwu iż tak mała ilość osób zorganizowało ZLOT.Bądż otwary na wiekszą ilość osób zawsze będzie lepiej i łatwiej organizować ZLOT....

 

Co do plusów to - byłem pierwszy raz na zlocie BMW - bardzo fajni ludzie....,

 

Na tak sobie to - dojazd na MotoPark Ułęż - szkoda że nie ma przy drodze głównej, nawet gdyby kosztowało to 20-50zl więcej ale warto....

 

Można pokusić się o inną date Zlotu końcówka maja lub początek września - temperatura nie jest tak wysoka....

 

Na minus choć ciężko wypisywać bo to dopiero trzecie spotkanie i zawsze coś wychodzi nie tak ......

 

Co sugeruje

wyścig 1/4 mili - dodatkowe kategorie: nie seryjne auta tzw. chipowate:), z napędem na 4x4, jedna ośka, zawsze można szybko porównac wszystkie auta i mieć wynik najlepszy.

dodatkowe konkursy:

 

- najlepsze grające Audio w BMW

- najlepszy brzmiący wydech w BMW

- jeśli tor pozwala - najbardziej efektowne palenie tzw. gumy

- można pochylić się o konkurs sprawnościowy z szklanka wody, zmiana koła na czas itp. ale to bardzej pasuje dla aut typu Fiat

itp.

 

 

Pozdrawiam

Wojtek

 

wujek coś ty wygrał bo opon chyba nie było?

Opublikowano

A jakie auta w ogóle powygrywały w konkursie najładniejszych samochodów?

No i czekamy jeszcze na oficjalne wyniki 1/4 i próby sprawnościowej :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.