Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam koledzy autko na trzecim biegu kreci tylko do 3,5 obr/min na czwartym biegu do 3 a na piatym biegu do 2,5 co to moze byc?
Tomek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze tydzień temu miałem identycznie. DPF poszedł do śmietnika i po problemie.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a ile płaciles za wymiane dpf

 

Kolega chyba pozbył się DPF-a a nie wymieniał.

Opublikowano
witam koledzy autko na trzecim biegu kreci tylko do 3,5 obr/min na czwartym biegu do 3 a na piatym biegu do 2,5 co to moze byc?

 

 

Coś tam kupił za badziewie :lol: Mówiłem Ci nie tykaj sie tego :lol:

 

Wywala INPA błąd od microfiltra??

 

Wywalenie dpf nie jest zbyt trudne - Jak masz kanał, podnośnik, spawarkę i gumówkę to wyprujesz go sobie sam. Co wyskupiesz możesz sprzedać. Dpf out około 400 500 zł lub kupujesz kabel za 150zł i mozna ogarnąć zdalnie przez teamviwera :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
inpa błedy ma o nr 483D, 4D00, P14A7 (particle filter flow reistance high), 4530

 

No to masz już potwierdzenie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapłaciłem 300pln.

Gościu wywalił środek, zbudował nowy tłumik w obudowie dpfa i po problemie.

Według zaleceń kolegi z forum kupiłem kabelek z programem MPPS, zgrałem soft na kompa, wysłałem go do niego, on ma mi zrobić DPF OFF, zrobić program na około 200KM i odesłać. Przy pomocy MPPS wgram nowy soft do autka i po zabiegu. Jak kogoś interesuje takie rozwiązanie, to szczegóły mogę podać na PW.

Koszt: wyrzucenie dpfa 300zł, program MPPS 70zł, nowy soft z DPF OFF i nową mocą 300zł.

Po wyrzuceniu dpfa czuje sporą różnicę w mocy, na plus oczywiście.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Musze wymienic jeszcze termostat bo nagrzewa do 55stopni tyllko

 

Jak Ci nagrzewa do 55stopni to jak ma Ci sie wypalać dpf??? Dpf wypala sie dopiero jak temp silnika osiągnie minimum 75 stopni. Termostaty masz uwalone dlatego dpf masz zapchany bo niska temp silnika nie pozwoli na wypalanie.

 

Zakładaj Nowe Ori termostaty i wymuś wypalanie z 2 razy.....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W aucie nie ma komunikatu że wypala się dpf. Jedyne jak możesz to zaobserwować to w ukrytym menu na podgladzie temperatury. Mi podskakuje z 90 do 94-96°C.

 

Jak się go włącza w Ista D niestety nie wiem ale zanim wymienisz termostaty to może zdążę podłączyć lapka i sprawdzę :mrgreen:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
W aucie nie ma komunikatu że wypala się dpf. Jedyne jak możesz to zaobserwować to w ukrytym menu na podgladzie temperatury. Mi podskakuje z 90 do 94-96°C.

 

Jak się go włącza w Ista D niestety nie wiem ale zanim wymienisz termostaty to może zdążę podłączyć lapka i sprawdzę :mrgreen:

 

Komunikat jako taki nie występuje ale można to zaobserwować tak jak napisałeś wyższa temp cieczy. Ja zawsze wiem że zaczyna wypalanie przez skrzynie biegów. Jak wypala sie dpf to biegi przeciąga do 2tyś obrotów pub troszkę ponad - mowa o automacie. U kolegi sie dpf nie wypala i nie będzie wypalał jeśli nie ogarnie prawidłowej temp silnika...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Temperatura cieczy ma mniejsze znaczenie, ważniejsza jest temp. spalin ale pewnie wypalanie nie odpali jak nie osiągnie 60°C

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wchodzisz w

Tätigkeiten --> Servicefunktionen --> 01 Antrieb --> Diesel Elektronik --> Partikenfilter --> Regeneration Partikenfilter --> w prawym dolnym rogu nacisnac " Suche starten" i wchodzisz w ABL Dieselpartikenfilter: Regeneration

 

Albo w modulach,

Identyfikation --> Fahrzeugauswahl --> Fahrzeugdaten auslesen --> w prawym dolnym rogu nacisnac "Identyfikation starten" --> wchodzisz w liste modolow do DDE i pod punktem Partikenfilter wciskasz regeneracje alt to opisze jeszcze dokladniej bo w aucie jeszcze nie bylem.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest ista, w INPA nie włączysz wypalania, jedynie w tool32 ale tym jeszcze nigdy się nie bawiłem.

 

W ista wystarczy zmienić język, trwa to 30s i masz opis gotowy.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
ato jesli przez termostaty uwalony jest dpf to moze byc to powiazane takze z błedem silownika przepustnicy i nadcicnienia spalin ktore pokazuje inpa ??
Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.