Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No , klapki to mus !

 

Nikt napewno tego nie czyścił , nie wiem jak można tak olać ten temat .

 

Zawieszenie na razie obniżam , spisuje to w tym roku na 17" a w przyszłym na 18" ;)

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Po wszystkich perturbacjach życiowych i całej reszcie sytuacji zaczynamy KAMPANIE "LIPCOWĄ"

 

Co mam na myśli? A no do lipca mamy zamiar zbudować silnik , i całą otoczkę performance.

 

Zaczynamy od silnika . Plan wiadomo, okolice 250 koni i 480-500 nm. Dla mnie idealna moc jak na dejli e87 .

 

Chce doprowadzić go do 100% sprawności , wszystkie filtry, uszczelki pokrywy zaworów .

 

Co trzeba zrobić, żeby osiągnąć taką moc?

 

Chce zrobić tak :

1. Turbo GT2056v (525d 177km)

2. IC duży FMIC

3. Wydech (mam Downpipe ale będzie trzeba go przerobić )

4. Program (wiadomo, TC Performance )

5. Wtryski 535d (żeby było czym podlać )

 

Czy jest szansa tych 250 koni? Wydaje mi się ,że tak . Jeżeli nie wyjdzie, to załadujemy gtb2260 .

 

 

Macie jakieś pomysły ciekawe? Co zrobić żeby osiagnać zamierzony cel? Ma być mocno, w trakcie budowy silnika będzie robiony samochód z zewnątrz. Ciągle szukam zderzaka mpakiet e82 na front, lakieruejmy wszystko , około czerwca będzie wypolerowana cała buda.

 

W między czasie samochód chciałbym oddać do Musk Customs na ogarnięcie w 100% zawieszenia , wycięcie tylnych nadkoli , spasowanie samochodu na 18" BBS albo 19" (to jeszcze zobaczymy .. )

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

Mam kilka pytań.

 

1. Jaki i ile płynu chłodniczego potrzebuję do całkowitej wymiany płyny chłodzącego ?

2. Znacie kogoś, kto jest w stanie utwardzić amortyzatory i je zregenerować? Jeden wkład w gwincie mi wylał i nie wiem, czy zamawiać kolejny zestaw, czy regenerować.

Edytowane przez freakishear

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

widze ze jestes mistrzem opowiesci.....

a roboty zero..... ale coz :) owocnego pisania :)

Opublikowano
Nie każdy 'sra' kasą,żeby wszystko na raz naprawić/ przerobić lub zbudować. Mam masę gratów , na 7 grudnia jestem umówiony na wymianę wtryskiwaczy , turbo zamontuję w ciągu tygodnia, termostaty już przyszły z czescidobmw.pl , masa uszczelek itp.

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

Pierwsze paczki są już na miejscu .

 

Wielkie podziękowania dla czescidobmw.pl za szybkie i fachowe podejście! Aktualnie kompletuje kolejne zamówienie od nich.

 

A ,żeby nie być gołosłownym :

 

1.Zregenerowane Turbo GT1752v. Uszczelka pod spływem wymieniona już, śruby od króćca spływowego wymienione (ori były straszne , a ja lubię takie detale)

6MHj7fdq.JPG

 

 

2. 4 Wtryskiwacze 0445110 216 po regeneracji , sprawdzone na stole BOSCH. Jeden wtryskiwacz miał już spore odchyłki, samochód ma ponad 350 tysięcy, nie chciałem oszczędzać i wymieniać po sztuce.

fNyJx0KM.JPG

 

3. Paczka od czescidobmw.pl

Lista części :

1 07119904517 ŚRUBA Z PODKŁADKĄ 1

2 07119905041 PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY 2

3 07119905528 ŚRUBA Z PODKŁADKĄ 3

4 11122247705 ZAŚLEPKA 3

5 11422246091 USZCZELKA 1

6 11427795048 O-RING 1

7 11532248435 O-RING 1

8 11627789015 NAKRĘTKA 8

9 11627795266 USZCZELKA 1

10 171.480/ELR USZCZELKA KOLEKTORA WYD. BMW 2

11 TE 1 70 MAH TERMOSTAT EGR 11717787870 1

12 TI 234 88/BET TERMOSTAT GŁÓWNY 11517805811 1

 

adDGvlFu.JPG

 

 

Oprócz tego , mam jeszcze w domu sterownik świec żarowych, 4 nowe świece żarowe BMW , nowy pasek osprzętu , nowy pasek pompy wspomagania, nowy napinacz paska osprzętu, nowa rolka prowadząca paska osprzętu .

 

Niedługo , ciąg dalszy :)

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To się zobaczy czy się je regeneruje jak kolega zapakuje wtryski do auta i odpali.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ja jestem za używkami jak nie stać na nowe lub szkoda kasy, bo ceny to przegięcie. Sam też nie regenerowałem i to w silniku M47N, gdzie ludzie piszą, że jakoś to wychodzi. Zrezygnowałem po tym, gdy znajomy miesiąc wcześniej regenerował wtryski do Forda, Zapłacił ponad 2000zł za regeneracje i pochodziły tydzień. Po tygodniu oddał na reklamacje i się zaczęły problemy. Koleś nie uznał reklamacji twierdząc że to wina brudnego układu paliwowego, który zapchał wtryski. Po dwóch tygodniach przepychanek, kolega odzyskał poprawione wtryski, ale i tak nie chodziło to jak wcześniej. Sprzedał auto i kupił benzynę:)
Opublikowano

Nie rozumiem, po co te uszczypliwości ..

 

#1.Termostaty wymienione, wszystko wróciło do normy jeżeli chodzi o dogrzewanie się silnika / wnętrza, po wymianie termostatów spalanie spadło o ok 1,5 litra na 100km.

 

#2.Turbo wymienione, tutaj niestety jest ciągle problem. Zmiana z Mitsubishi na Garreta GT1752v , turbina po odpaleniu pracuje ładnie, po krótkiej jeździe działa w porządku, po pewnym czasie (silnik osiąga odpowiednią temperaturę) turbina zaczyna świszczeć, moc spada odczuwalnie. Czy to wina softu? Program był robiony jeszcze na Mitsu.

 

#3.Wymienione wtryskiwacze . Jest w końcu idealnie! Nie zdawałem sobie sprawy, że uszkodzony wtryskiwacz może tak psuć pracę silnika. To jest przepaść.

 

Kontynuujemy naprawy(plany):

1.Wymiana koła dwumasowego+sprzęgła . Szukam serwisu w Warszawie/okolicach który podejmie się wymiany .

2.Wymiana pasków osprzętu + rolki , paski były w stanie dobrym, ale podczas wymiany termostatów płyn spłynął mi na pasek i zaczął piszczeć, co nie jest do przyjęcia w BMW.

3.Wymiana tylnych tulei pływających Lemforder (czy lepiej coś innego ? )

4.Zaślepienie EGR+ wywalenie chłodnicy EGR.

5.Wymiana łączników stabilizatora przód.

6.Montaż zegarów Boost + Temperatura wody . Nie ma siły , samochód za kupę kasy , a nie ma takiej podstawy :/

 

Na wymianę wszystkiego daję sobie czas do połowy stycznia . Szukam serwisu który podjąłby się tych napraw.

 

Pozdrawiam, Mateusz

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

Kontynuacja napraw:

 

 

Kolejna paczka od czescidobmw.pl (kolejna już w przygotowaniu ; ) )

 

#1. Pasek osprzętu oraz pompy wspomagania. Wybrałem markę Contitech. Powód bardzo prosty, moje doświadczenie z produktami tej marki jest bardzo dobre i nigdy nie miałem z nimi problemów.

 

2wO4RdU8.JPG

 

 

#2. Napinacz INA oraz rolka Ruville(a w środku rolka marki INA :) ). Podobnie jak z paskami. Produkty tej firmy znajdują się w wielu pudełkach bardziej znanych marek (choćby SKF, Ruville)

 

TKcdUZvk.JPG

 

 

#3. Tuleje pływające LEMFÖRDER (strona lewa oraz prawa ) Ori prawa tuleja mocno wybita, dlatego też nie ma co czekać i od razu wymiana obydwu tulei.

 

V0bBXIxj.JPG

 

Oprócz tych kilku części, kupiłem zaślepkę EGR , wyrzucam całkowicie chłodnicę EGR.

 

#4. Zalepiony EGR.

 

Fk0iIDdn.JPG

dsMHnVOB.JPG

 

 

Co do dalszych planów. Auta w poniedziałek ląduje w TC Performance. Oni będą dalej walczyć z programem i całym układem doładowania. Jeżeli nie uda się wystroić auta na tej turbosprężarce , to zapewne będziemy szukać seryjnego turbo Mitsubishi od e87 120d m47 i zrobimy z niego hybrydę. Wtedy , na potrzeby lepszej wydajności zostanie wymieniony IC na dużo wydajniejszy . Aktualnie już na czasie mi mocno nie zależy, ważne aby mechanicznie był doprowadzony do ideału.

 

Peace,

Mateusz

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano (edytowane)

Ciąg dalszy napraw.

 

Auto było dziś na hamowni u chłopaków z TC Performance . Bardzo profi podejście do sprawy . Był ciągły problem z doładowaniem , wcześniej był program robiony na turbo Mitsubishi , teraz jest GT1752v. Wynik jaki został osiągnięty to 198,3km i 442,2 nm . Na razie mi to wystarczy . Niestety , w pewnym momencie zaczęło się robić ciepło w dolocie, dlatego jak najszybciej musi nastąpić montaż większego ic .

Wykres:

8m0wYx07.JPG

Moje brzydkie i obdrapane BMW :D tak,żyje i jeździ XD

8aiBtrFT.JPG

Spokojnie , nerki były na szybko malowane, i tak muszę w cholerę wywalić ten zderzak, bo jest tak brzydki i sfatygowany przez to niskie zawieszenie, że szok.

 

Plan na najbliższe dni:

 

1.Wymiana pasków , rolek itp ( zdjęcia części w poprzednim poście )

2.Wyrzucenie EGR + chłodnicy EGR .

3.Wymiana tylnich tulei pływających .

 

Małymi kroczkami doprowadzam moje auto do stanu idealnego jeżeli chodzi o mechanikę .

 

Ciagle walczę z największa bolączka , czyli świszczącym turbo . Przy delikatnym przyspieszaniu jest dobrze i cicho , a jak tylko mocniej ja przycisne to zaczyna swiszczec . Może to być wina zmiennej geometrii ??

Edytowane przez freakishear

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
Tak, bardzo po woli, ale do przodu. Będzie tylko lepiej. Muszę wybrać jakiś IC , bo z poprzednim FMIC to byłaby mega rzeźba, może ten FMIC dedykowany do 135i?

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
mozesz wrzucic cos podobnego jak u mnie wkladasz icka z 335 przerabiasz koncówki i masz P&P
Opublikowano

Jak robisz rolke,paski i napinacz to dobrze by bylo zrobic pompe wody tez od contitecha.

Ma lepsza wydajnosc niz oryginal.

Sam mam taka u siebie a kosztuje tylko 199pln.

Jej numer to WPS3017.

Rolki INA i te rumunskie paski sa OK bo tez takie mam.

MADE IN PRL
Opublikowano

Ok , pomyśle nad ta pompa , koszt żaden , a może warto wymienić , szczególnie przy takim przebiegu .

 

Rozmawiałem na temat ic z 335 , jest większy ale podobno wydajność , wcale tak drastycznie nie wzrośnie .

 

Czy znacie firmie która może coś poradzić na świszczące turbo ? Podejrzewam , ze winowajca jest zmienna geometria , bo jak spokojnie przyspieszam to nie ma problemu , a jak mocno wciskam gaz , to zaczyna swiszczec :/ to tez musze poprawić , zaraz po sprzęgle .

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

1752 to mała dmuchawka tak że wynik nie jest zły :D , ja mam w 118d przerobione na 1852 i wydmuchało 228KM , strasznie mała geometria w tej turbinie :(

Teraz czekam na wynik 123d , pewnie widziałeś stoi w TC :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Ta czarna e82 to twoja ? Stała , stała , właśnie zastanawiałem się co tam za motor jest :)

 

No nie powiem , wynik mi się podoba , chociaż coś jeszcze pomyśle , żeby przekroczyć barierę 200 km :D

 

Aktualnie chce w końcu pojeździć , bo tyle czasu co to się nastało, to szkoda gadać . Kończę powoli mechanikę, i będę mógł zabrać się za doprowadzenie reszty do ładu , ale to opisze po ostatnich mechanicznych naprawach :)

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
Ta czarna e82 to twoja ? Stała , stała , właśnie zastanawiałem się co tam za motor jest :)

 

No nie powiem , wynik mi się podoba , chociaż coś jeszcze pomyśle , żeby przekroczyć barierę 200 km :D

 

Aktualnie chce w końcu pojeździć , bo tyle czasu co to się nastało, to szkoda gadać . Kończę powoli mechanikę, i będę mógł zabrać się za doprowadzenie reszty do ładu , ale to opisze po ostatnich mechanicznych naprawach :)

 

123d wczoraj wieczorem było 290KM :) , 200 na spoko tylko że hybyda ja mam zrobioną 1852 ale z 1749 , u ciebie same koło kompresji i będzie 200+ , chyba że mitsu jest większy ?

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Mitsu podobno jest słabe do wykręcenia jakiś większych km/nm. Bo na początku zrobiliśmy 188 km i 404 nm, ale dałem zielone światło do kręcenia fulla co da się :D

 

Wyszło jak wyszło, za ciepło już było, większy IC i może wskoczy te kilka koni więcej , ostatecznie wpadnie hybryda , ale to już jak skończę to co najważniejsze .

 

No, no, 290 koni to jest sporo mocy jak na takie auto, Ty masz tam hybrydy włożone, tak?

 

Przede mną robili e92 330d z turbosprężarkami z 335d po hybrydzie u Peruna i wyszło 408 koni i ponad 800 nm , to już kawał mocy :D

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.