Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem ze swoją BMW 320d 150 km 2002r. Objawy auto bardzo ciężko wkręca się na obroty, najgorzej jest powyżej 2000 obr. w górę. Moje podejrzenia padają na powietrze a w sumie na podciśnienie lub EGR.Zastanawia mnie też czujnik ciśnienia powietrza? Wrażenie jest takie jak by brakowało mu powietrza. Błędy jakie wykazało na kompie (uniwersalnym) to: 3F01- czujnik ciśnienia powietrza dolotowego(sygnał), 4332-uaktywnienie zaworu sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej, 4530-sterowanie ciśnienia powietrza dolotowego (mała odchyłka sterowania), 4507- recyrkulacja spalin(dezaktywacja sterowania. To co sam zrobiłem to czyszczenie EGR ( był mocno zabrudzony), czyszczenie filterków elektrozaworów sterujących egr oraz turbiną. Podpinałem nawet od innego BMW sprawny w 100% elektrozawór i nic nie pomagało. To co jest faktem to to że egr nie otwiera się w żadnym zakresie obrotów. Trudno odpalić silnik gdy odłączam dolot do egr prowadzący w sumie od turbo przez chyba człodnice i do egr. Proszę pomóżcie bo moja wiedza się już kończy.
Opublikowano

:search: :search: :search:

Temat "wałkowany" na forum tyle razy, że powinni za takie pytania banować... :duh:

:search: :search: :search:

Opublikowano
Może lepiej byś pokierował.

Sorry, nie mogłem się opanować, ale lektura takiego tematu na tym forum to zajęcie na długie zimowe wieczory... Temat wystepuje pod różnymi tytułami i zaczyna się od czyszczenia kolektora, poprzez diagnostykę zaworków turbo i egr, wymianę wężyków podciśnienia, odczytywanie poprawności dawek paliwa i powietrza itp, itd. Poszukaj postów : brak mocy, ścieżka odzyskiwania mocy itp. Nie pytaj najpierw o takie rzeczy bo bywalcy forum powiedzą omg, a domorośli pseudomechanicy wpuszczą w maliny. Jeszcze raz doradzam lekturę forum z pomocą szukajki. Zapewniam, że jest co czytać... :cool2:

Opublikowano
dodam jeszcze jeden fakt, usterka wystąpiła raz,po dwóch dniach wszystko wróciło do normy na tydzień i ponownie auto straciło moc, proszę o konkrety
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Np. tu poczytaj:

viewtopic.php?t=29414

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
wszystko ładnie i pięknie z tym że ja czyściłem te filterki o których mowa w tym linku, dodatkowo dawałem na podmianę z innej bemki elektrozawór i nic nie pomogło, więc chyba to nie to.
Opublikowano
zastanawiające jest to że usterka była znikła i pojawiła się ponownie czyli jak by coś było zapchane to raczej by nie wróciło do normy na pewien czas
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie chodziło tylko o filterki, ale o przeczytanie całego tematu, jest tam sporo informacji przy odzyskiwaniu mocy..sprawdź/przeczyść czujnik ciśnienia doładowania, jest z tyłu kolektora dolotowego (przy podszybiu).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.