Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam ponownie , na dzien dzisiejszy sytuacja jest dalej nie ciekawa... złozyli motor niby chodzi ale dalej klekota herr hansss podłączył komputer i mowi mi ze teraz leje wtrysk na trzecim cylindrze ogulnie nie wytrzymałem i skomentowałem to i zabrałem auto, po zapłaceniu 3400e silnik klekocze jak na poczatku do rachunku herr hanss dopisał mi ze trzeba wymienic wtrysk na 3 i 6 cylindrze zajechałem do polski pojechałem do warsztatu wyciągli wtryski i dali do regeneracji okazuje sie ze wszystkie działają jak ksiązka pisze i nie trzeba ich regenerowac na marginesie dodam ze herr hanss wymienił juz jeden wtryskiwacz i kazał mi za niego zaplacic 2000zł który wydaje mi sie ze był w dobrym stanie... z tego co mi powiedzieli w warsztacie ja rozumiem ze podlaczajac komputer wiemy o ile jest zamałe (cisnienie na cylindrze) .czy ktos miał podobne problemy czy ktos moze mi jakos doradzic od czego teraz zacząc w polskim warsztacie powiedzieli ze skoro miałem sciągnietą głowice trzebabyło ja dac do sprawdzenia a nie w takim wypadku odrazu zakładac spowrotem ale tego juz modry herr hanss nie zrobił... jesli ktos ma jakis pomysł za co sie teraz zabrac tzn gdzie szukac problemu prosił bym zeby sie podzielił zemną ta informacją
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a masz dłuższy czas to auto czy świeżo kupione ? po co kupowałeś ze stukami w silniku, ccc ?
Opublikowano

nie rozumiem dlaczego mu zapłaciłeś skoro silnik dalej nie chodzi tak jak powinien :duh:

ja bym grosza nie dał!usługa nie wykonana poprawnie wiec za co mam płacić?

jeszcze na dodatek tyle Euro :mad2:

Opublikowano

Teraz to już trochę za późno na doradzanie po wydaniu takiej kasy (ja dopiero teraz przeczytałem ten temat).

Jeśli silnik nadal stuka, to wiele nie weźmiesz za auto przy sprzedaży. Jedyne rozsądne wyjście, to poszukać używany silnik, np.:

http://allegro.pl/goly-slupek-silnik-3-0-d-bmw-e90-e91-330d-m57-tue2-i5065780144.html

i wymiana w PL.

Usterkę pewnie da się w końcu znaleźć, ale ile jeszcze pochłonie to kasy

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Po wykluczeniu wtryskow mechanicY w polsce zaczeli sie zastanawiac dalej NAD przyczyna . pierwsze diagnozy poszly na lancoch albo szklanki dodam tez ze odrazu powiedzili ze nAjpierb trzebab wykluczyc jedna z usterk zeby zaczac naprawiac drugom I Zaraz zaczeli wydzwaniac po swojich znajomych ktorzy pracoja od ilus lat w BMW okazalo sie miedzyczasie ze na zapalonym silniku po odkreceniu wlewu oleju slychac dziwn metaliczny glosw ci znajomi z servisu powiedzieli ze w tym silniku to sie dosc czesto zdarza ale jednoglosnie nie sa wstanie stwierdzic przyczyny z tego co zaopserwowali jest to wakumpampe mowiom ze w 3.0d ale po jakis 150000tys km sie to bardzo czesto zdaza I tego die nie naprawia no hyba ze ktos die upsze vocal tea ze ten silnik Jeszcze300000 km Pomona bez problematica o herr hannsslepiej nie Bede die wypowiadal
Opublikowano
Kolego a ile faktycznie masz przejechane? Gdzie ten samochód Ci naprawiają? Było by super jakbyś nagrał filmik i wrzucił do wątku, natomiast co do vakum pompy to faktycznie zdarza się że głośno pracuje ale bez filmiku ciężko coś uznać :(

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Na zakręconym korku oleju chodzi praktycznie normalnie, ale po odkręceniu to już rzeź.

Trudno ustalić usterkę, ale zaczął bym od podmiany pompy vacum, bo właśnie ją często słychać o wiele głośniej po odkręceniu korka wlewu oleju.

 

Pamiętaj o uwadze i ostrożności przy skręcaniu pompy vacum (jeśli miałbyś odkręcać samą osłonę pompy), bo można załatwić przez to silnik.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Co na to pan czerwony 330d

Tak jak kolega wyżej napisał że silnik pracuje całkiem normalnie ale po odkręceniu korka słychać klekotanie i z tego co wiem to ten odgłos przypomina mi o vacuum pompę która tak głośno pracuje gdy jest już na wykończeniu w moim wątku na stronie 109 możesz posłuchać jak pracuje mój silnik i porównać:

viewtopic.php?f=158&t=211412&start=1620

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Sam powinieneś dać radę.

W pompie vacum jest taka stalowa sztanga która się obraca wewnątrz pompy i to być może ona powoduje ten hałas. Z tego co pamiętam, to można ją wyciągnąć i spróbować sprawdzić, czy to stukanie ustanie - tylko nie będzie działało wtedy podciśnienie (do serwa, Egr, kolektora ssącego i poduszek silnika). Trzeba odkręcić dekiel pompy i tam jest ta sztanga - ale jak pisałem: ostrożność przy skręcaniu. Po montażu trzeba zakręcić kołem pasowym aby sprawdzić czy sztanga jest dobrze założona.

Nie wiadomo czy to jest przyczyną stuków, ale spróbować trzeba - zacząć od najprostszych rzeczy.

Następne co przyszło mi do głowy, to zawór - hydro-popychacz.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Samemu raczej nie bede tego robil brak mi doswiadczenia jeszcze jedno pytanie czy jestem w stanie przejechac na tym jeszcze jakies 1000-2000km czy to wytrzyma jeszcze tyle? Pytam poniewaz ze! jestem w niemczech a z tymi mechanikami z tad nie chce miec juz nic do czynienia ...
Opublikowano
Samemu raczej nie bede tego robil brak mi doswiadczenia jeszcze jedno pytanie czy jestem w stanie przejechac na tym jeszcze jakies 1000-2000km czy to wytrzyma jeszcze tyle? Pytam poniewaz ze! jestem w niemczech a z tymi mechanikami z tad nie chce miec juz nic do czynienia ...

Ciężko odpowiedzieć na to pytanie :? Może się udać przejechać te trasę ale różnie bywa, ryzyko jakieś jest, ja bym zaryzykował skoro nie chcesz tego robić w Niemczech.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Witam panowie dodalem filmik na youtube jak pracuje moj silnik prosze o kometaze

https://www.youtube.com/watch?v=uG0CdnGdk8E

 

W swoim 330d 2008 z prebiegiem 200k km miałem identycznie. Czytałem jeszcze opinie innych z tym silnikiem i wielu ludzi też miało taki dzwięk. W Niemczech mechanicy w ASO mi to sprawdzali i powiedzieli, ze nie ma sie czym martwic, a korka oleju podczas pracy silnika sie nie otwiera.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

W M57 słychać dźwięk pompy vacum po odkręceniu korka wlewu oleju, ale normalnie jest on o wiele cichszy niż u ciebie - pewnie jakieś 10 razy cichszy.

U ciebie na filmie i na zakręconym korku też praktycznie nic nie słychać.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Witam panowie dodalem filmik na youtube jak pracuje moj silnik prosze o kometaze

https://www.youtube.com/watch?v=uG0CdnGdk8E

 

W swoim 330d 2008 z prebiegiem 200k km miałem identycznie. Czytałem jeszcze opinie innych z tym silnikiem i wielu ludzi też miało taki dzwięk. W Niemczech mechanicy w ASO mi to sprawdzali i powiedzieli, ze nie ma sie czym martwic, a korka oleju podczas pracy silnika sie nie otwiera.

W niemczech niema mechanikow sa tylko wymieniacze no hyba ze jakis polak sie tam zapaletal cos na ten temat wiem kolego....

Opublikowano
Panowie jeszcze jedno pytanie jaka role pelni pompa vacum dokladnie w tym silniku

Kolego pompa vacuum ma za zadanie wytworzyć podciśnienie do sterowania takimi odbiornikami jak klapkami w kolektorze, EGR, wpomaganiem pompy hamulcowej.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Czy moze ktos napisac jak zabrac sie za odlaczenie tej pompy vacum tzn (sprawdzenie czy to ona tak puka w mojim silniku) smiem twierdzic ze mechanik nie bedzie wiedzial jak to zrobic i jak bym mial to wmiare krok po kroku napisane pokoleji jak to robic to bym mu to poprostu wydrukowal i moze by se poradzil niechce zeby mi znowu ktos popsul silnik...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.