Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam koledzy czy ktoś przerabiał już temat zbyt słabych hamulców w E39 ?? Może ktoś przerabiał przód na 4 tłoczkowe zaciski i podpowie czy dużo jest z tym roboty i cy warte jest to zachodu ??
Opublikowano
Jeżeli uważasz że hamulce masz za słabe to coś jest nie tak bo moja staje dęba jak naciskam hamulec :D Sprawdz czy wszystkie klocki "biorą" na całej powierzchni.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może będziesz pierwszym. A co konkretnie Ci nie pasuje? Jak późno łapie, albo za słabo to jak pisałem, może płyn, a jak nie pasuje Ci opóźniejnie to wymień sobie przewody na oplot.
Opublikowano

do e39 4-tłoczkowe? z jakiego auta chcesz dopasować? Zgłebiałem jakiś czas temu ten temat i odpusciłem, za dużo druciarstwa przy tym jest... jakies dystanse, jakieś adaptery... Wole nie ryzykować swojego życia jak mi sie cos urwie przy 200km/h na autobahnie ...Ale próbuj kolego, ciekaw jestem co Ci z tego wyjdzie... Jak by cos to mam 4-tłoczkowe zaciski z e32 750 jak nowe do sprzedania... http://i.imgur.com/mkwf0Dq.jpg?1

http://i.imgur.com/ZqatbmQ.jpg?1

Opublikowano
Jeśli mówisz o tym że adapter do 4 tłoczkowych zacisków to druciarstwo to tym samym możemy nazwać oryginalne rozwiazanie bo fabryka lepiej tego nie wymyśliła i cały zacisk i tak trzymają tylko 2 nędzne śrubki :D
Opublikowano
Płyn nowy hamulce odpowietrzone kilka razy wiec raczej wszystko z nimi powinno być ok są troche za słabe jak na takie ciężkie auto jak dla mnie. A przewody w oplocie to bardzo dobra myśl i od tego właśnie zacznę
Opublikowano

Co do przewodów w oplocie to w normalnym użytkowaniu też raczej nie poczujesz różnicy. Oplot na przewodach przydaje się w sytuacji kiedy ostrzej jedziesz autem, często ostro hamujesz (np na jakiś torze itp), gdzie występuje powtarzalność reakcji ostre przyspieszanie, mocne hamowani - w takim wypadku zwykłe przewody zaczynają puchnąć przez co miękną hamulce. Dlatego daje się przewody w oplocie stalowym.

Jeśli natomiast sądzisz, że taki zabieg coś zmieni Ci przy codziennym, normalnym użytkowaniu to raczej nie liczyłbym na to, że efekt powali Cię na kolana.

Pzdr.

Opublikowano
Spróbuję zaadoptować do Siebie hamulce z E38 750i tam są 2 tłoczkowe zaciski ( szerszy klocek ciut większa tarcza) myślę że to da jakąś różnicę i wtedy hamulce będą takie jakie bym chciał mieć :D
Opublikowano
Dlaczego mówisz że nie pasuje?? Jeśli z 740 z jednotłoczkowym zaciskiem można przełożyć zacisk od 750 dwutłoczkowy i pasuje rozstaw śrub to skoro ten sam zacisk jest w 530d to ten z 750 dwutłoczkowy też powinien pasować
Opublikowano

Czyli ze chciałbyś miec hamulec zero-jedynkowy?

W skodach firmowych tak mamy - naciskasz, zaczyna łapać, a milimetr dalej masz głowę na szybie. Takie hample chcesz?

 

Bo fakt, żeby zatrzymać dęba bemkę z 324mm, trzeba trochę wdusić, ale dzięki temu mamy modulację, czyli kontrolę nad siłą hamowania..

IMO hample z 324mm są bardzo ok, no ale kazdy ma rozne upodobania

Opublikowano
e39 ma 74,1 piasty, a e38 72,5 czyli wejść wejdzie, ale byś musiał pierścienie centrujące założyć żeby łatwiej było przykręcić koła i żeby wyśrodkować tarcze.
Opublikowano
Chyba raczej roztoczyć otwór w tarczy a nie jeszcze pierścienie jakieś dokładać :duh:
  • 1 rok później...
Opublikowano
Siema :) czy te zaciski są jeszcze aktualnie na sprzedaż? Jak tak to biorę bo chce zmienić u siebie i kupiłem od e38 750 i nie pasuje kopyto ale wiem że od e 32 bedze pasowało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.