Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

mam taki problem: auto jak postoi noc na dworze przy temp. poniżej zera, to później praktycznie nie ma szans, żeby zakręcił.

Dzisiaj rano to samo, wczoraj jechałem A4 ok 170 km, auto zostawiłem pod domem i rano nic... radio gra, kontrolki świecą, oświetlenie wnętrza również, ale nawet nie zakręcił. Jak jest ciepło to pali, akumulator wymieniałem ostatnio jakieś 2 lata temu, aktualnie jest to Bosch S5, 95Ah. Co może być problemem, alternator?

 

Piotr, Wrocław.

Opublikowano

Zobacz nap na aku po nocy

Moze cos kradnie prad

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Jak chcesz zakręcić rozrusznikiem to Ci radio i lampki przygasają ?

Zacznij od prostych rzeczy co nic nie kosztują tz

1, zdjąć klemy z aku i je przeczyścić posmarować odpowiednim smarem , założyć dobrze zamocować ,

2,doładować aku ,

3, sprawdzić napięcie przed ładowaniem ,

4, po ładowaniu ,

5,w czasie rozruchu,

6, na biegu jałowym ,

7,na normalnych obrotach pracy silnika

8,wieczorem po zgaszeniu silnika

9, oraz rano przed rozruchem.

10, Jak tego sam nie możesz wykonać to auto do elektryka

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Generalnie nie da się zakręcić rozrusznikiem, nie ma nawet "tykania" rozrusznika. Nic nie przygasa, radio, lampki itp. działają normalnie, prąd w akumulatorze jest, właśnie sprawdziłem, bierze ok. 1A, więc bateria w porządku.

Auto trzymam normalnie w garażu, ale np. mam parking pod pracą i tam to samo, tj. jak postoi na dworze 8h w mrozie, to później ledwo kręci... teraz postał całą noc przy -6 i lipa, nic nie kręci, ale pilot otwiera drzwi, reszta jak wyżej - przynajmniej takie jest moje wrażenie, że to od temperatury.

Opublikowano

Z tego by wynikało że to od temperatury jest gdzieś słabe łącze elektryczne i wątpię czy jak podepniesz pod kompa to się czegoś dowiesz.

Domowym sposobem to można by sprawdzić czy starter dostaje odpowiedni sygnał ale dalej to już się zaczynają schody.

Kiedyś jak był dobry dostęp do rozrusznika to można było nawet śrubokrętem zakręcić rozrusznikiem.

Może kostka pod stacyjką , jak już rozrusznik był na wykończeniu to mu czasem pomagało dobre stuknięcie .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
@selius orientujesz się jaki koszt mniej więcej?

 

Ja kupilem dwa uzywane, dwa zregenerowalem i jednego z nich wsadzilem. Koszt jednego z regeneracja wyniosl mnie 150 zl z wysylkami.

Opublikowano
Okazało się, że poszły szczotki w rozruszniku. Same szczotki udało mi się kupić za 20 zł. Ale robocizna wyniosła mnie 200zł. Razem 220zł. Dzięki wszystkim za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.