Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Majonez to właśnie efekt niesprawnej odmy, na pewno nie pojawił się podczas jednej krótkiej jazdy.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Też właśnie jestem na etapie przygotowań do wymiany odmy:

http://czescidobmw.pl/szukaj/11617531423.html

 

nie wiem czy kupić oryginał, czy może zamiennik- co myślicie?

 

 

Do odmy jeszcze przewody, bo 8/10 przy wymiamianie pęka

Dość wysoka cena

 

02 | Przewód elastyczny odpowietrzający

10/2005 | 11617522933 |

OE BMW 77 zł

 

03 | Przewód odpowietrzający

11157522931

OE BMW 173 zł

 

04 | Przewód powrotny |

| 1157567801

OE BMW 273 zł

 

No i trzeba jeszcze kupić uszczelki kolektora. Tak więc około 1000 złotych trzeba szykować

 

Dzięki za info! Dodam do kompendium jeśli nie masz nic przeciwko.

 

Pewnie śmiało dodaj, może komuś się przyda :-)

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Opublikowano
No wlasnie tez tak myslalem ale wyglada ze to troche bardziej skomplikowane. KS sprzedawal do BMW te tloki ale zlecal produkcje na zewnatrz. W 2005, zaczeli produkowac tlok wedlug nowego projektu produkcji (czyli sam projekt tloka jest bardzo zblizony tylko sposob prudukcji jest tanszy) i to juz jest produkcja KS. Prawdopodobnie problem pochodzi nie z samej koncepcji tylko prawdopodbnie z bledu podczas procesu produkcyjnego w KS (to juz tylko moje podejrzenia bo zajmuje sie profesjonalnie procesami produkcyjnymi ale to tylko podejrzenie).

Czyli tłoki z aut z produkcją mar '05 - wrz '05 są okej czy nie są okej? Bo się już zamotałem :mad2:

Opublikowano
Heh szczerze to temat oleju w N52 jest bardzo znany. Gadałem ost. z gosciem ost. co miał ten silnik w bezynie i mówi, że litr na 1000km przy 150 tysi to normalka.I kilku znajomych też tak ma, nawet w wersji po liftingu;d. Teraz zmienił na Diesla. :nienie: U mnie sprawa jest prosta, po wymianie uszczelniaczy bierze go więcej.... :roll: :roll: Do wymiany po 7 tys i płukanki zostało mi 1000 km. Obecna konsumpcja litr na 400 km jest mega wkurwiająca :duh: Jeśli płukanka uruchomi pieścienie to spoko w innym wypadku szybka diagnoza czy jest sens robic pierscienie? Jesli nie to po prostu pozostawienie auta w rozliczeniu i zamiana na inne. Najgorsze jest to, że poza tym mankamentem autko jest genialne.... Nie szarpie, zawsze odpala bez klekotu itd. Ale ogólnie coraz więcej aut żłobi olej na potęgę. Pomijam fakt instalacji 4 turbin.... :duh: i downsizing. Nic tylko być mechaniorem teraz :D
ENJOY THE RIDE
Opublikowano
Dlaczego wychodzisz z założenia, że ten silnik przy 150k ma palić takie ilości oleju na każde 1000km ? Mój ma 135k i pali 0.6-0.8 litra na 10000tyś. Bo co tyle od nowości w silniku jest wymieniany olej. Tylko 0W40, wszystko śmiga jak talala....Silnik regularnie butowany na rozgrzanym oleju co by go przedmuchać i tak już 10 lat.
Opublikowano
zazwyczaj problemy z tlokami i problem olejowy zaczyna sie okolo 200 tys km.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Dlaczego wychodzisz z założenia, że ten silnik przy 150k ma palić takie ilości oleju na każde 1000km ? Mój ma 135k i pali 0.6-0.8 litra na 10000tyś. Bo co tyle od nowości w silniku jest wymieniany olej. Tylko 0W40, wszystko śmiga jak talala....Silnik regularnie butowany na rozgrzanym oleju co by go przedmuchać i tak już 10 lat.

Masz wersję U.S tam były chyba inne tłoki. To pogratulować stanu silnika i bezproblemowej głowicy :wink:

ENJOY THE RIDE
Opublikowano
Dlaczego wychodzisz z założenia, że ten silnik przy 150k ma palić takie ilości oleju na każde 1000km ? Mój ma 135k i pali 0.6-0.8 litra na 10000tyś. Bo co tyle od nowości w silniku jest wymieniany olej. Tylko 0W40, wszystko śmiga jak talala....Silnik regularnie butowany na rozgrzanym oleju co by go przedmuchać i tak już 10 lat.

 

Masz wersje robiona w usa , problem dotyczy silnikow montowanych w niemcech w dwoch fabrykach.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Zdjęcie głowicy = remont (uszczelka, planowanie itp.). Zobacz dział o uszczelniaczach w kompendium z mojego podpisu (najlepiej całe przeczytaj ;) ), jest tam odnośnik do postu kolegi który tak właśnie robił - z tego co pamiętam ok. 2500 zapłacił.
Opublikowano (edytowane)

Chciałbym podpiąć się pod temat bo mam ten sam problem tylko z mniejszym silnikiem :)

Mianowicie ponad litr na 1000, przebieg 170 000 oryginalny bez wątpienia. Wymienili mi już odmę i nie potrzebnie bo była czyściutka. Po głębszym rozeznaniu stwierdzam że to uszczelniacze na zaworach. Zamierzam wymienić je razem z Teściem który robił już to i owo, z tym że nie chce zdejmowania głowicy.

Chciałbym się dowiedzieć od kogoś kto to robił przy n46 ale nie na podciśnieniu. Czy oprócz ściągacza sprężyn zaworowych są jeszcze potrzebne jakieś specjalistyczne narzędzia i czy po całej operacji trzeba podpinać kompa i robić jakieś adaptacje valvetronica czy inne diabły resety itp ?

Edytowane przez melman147
Opublikowano
Zdjęcie głowicy = remont (uszczelka, planowanie itp.). Zobacz dział o uszczelniaczach w kompendium z mojego podpisu (najlepiej całe przeczytaj ;) ), jest tam odnośnik do postu kolegi który tak właśnie robił - z tego co pamiętam ok. 2500 zapłacił.

 

 

W kompendium piszesz ze przy nieszczelnych zaworach zauwazalny jest bialy lub niebieski dym z wydechu a co w przypadku kiedy dym jest czarny?

Opublikowano
piescienie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

A jak sprawdzic po vin czy w moim silniku sa wadliwe tloki?

W przyszlym tygodniu bede zmienial olej z motula 5w40 na ktorym przejechalem niecale 6 tys na mobila new line 0w40. Przed zmiana chce zalac dwie sztuki po 500ml plukanki liqui molly i tu pytanie jak to zrobic zeby plukanka byla najbardziej efektywna? Na opakowaniu pisze zeby wlac do silnika i zostawic na wolnych obrotach na 10 min pytanie czy te 10 min wystarczy zeby sie udalo oderwac pierscienie. Gdzies kiedys wyczytalem zeby taka plukanke zostawic na 40 min do 1 godziny. Ktos robil takie plukanki w ten sposob?

Opublikowano
piescienie.

 

W artykule pod linkiem pisza ze np pierscienie albo uszczelniacze powoduja dymienie na niebiesko a dymienie na czarno jest spowodowane zla mieszanka paliwa...

 

http://www.smartdriver.pl/jak-rozpoznac-awarie-po-kolorze-spalin-poradnik

 

masz benzyne, na ciemno moze tylko spalac sie olej, czy to "czarny" czy "ciemno niebieski", mozesz jeszcze sprawdzic katy jezeli sa zatkane w 100% moze tez tak ie dziac

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
piescienie.

 

W artykule pod linkiem pisza ze np pierscienie albo uszczelniacze powoduja dymienie na niebiesko a dymienie na czarno jest spowodowane zla mieszanka paliwa...

 

http://www.smartdriver.pl/jak-rozpoznac-awarie-po-kolorze-spalin-poradnik

 

masz benzyne, na ciemno moze tylko spalac sie olej, czy to "czarny" czy "ciemno niebieski", mozesz jeszcze sprawdzic katy jezeli sa zatkane w 100% moze tez tak ie dziac

 

 

To wedlug Ciebie jaki kolor powinny miec spaliny w silniku benzynowym przy wkreceniu na obroty?

Opublikowano (edytowane)
Zadnego, jezeli juz to bialy przy niskich tempach Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Zadnego

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.