Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć chłopaki, miałem podobny problem jak autor tematu. Znikający okej 1l/1000km bmw e90 320i 2006. Dymił szczególnie podczas postoju - chmury dymu po przygazowaniu. Byłem u chłopaków w PIM w Krakowie i zalecili remont całkowity silnika koszt około 9000zl. Znają się mega na rzeczy i POPIERAM remont całkowity. Mnie jednak nie było stać w tym momencie na 9 koła. Przerobiłem tematy na forum i znalazłem Sławka mechanika PRO CARS w Krakowie. Zrobił remont kompletny głowicy, uszczelniaczy itp. zapłaciłem za to 2300. Zrobiłem na razie że 150km ale nie dymi i olej ciągle na max wskazuje. Samochód ładnie jeździ i jest ok. Jestem tu nowy ale może komuś się przyda moja opinia. Jak coś to napiszę jeszcze za jakiś 1000km co i jak, pozdrawiam :)
Opublikowano

Panowie, pytanie.

 

Dokument BMW PUMA wspomina jako o wadliwych tłokach numer 11 25 7 561 844. Ich daty produkcji to sie '05 - maj '10. (konkretnie 29.08.2005 - 05.05.2010)

 

Zastąpiły one tłoki o numerze 11 25 7 542 057, data produkcji mar '05 - wrz '05 (01.03.2005 - 27.09.2005)

 

Czy to oznacza, że auta o dacie produkcji przed sierpniem 2005 nie powinny mieć wadliwych tłoków 844?

 

Błagam, odpowiedzcie że tak :D

 

Niby w PUMIE piszą:

http://i.imgur.com/IIaua3J.png

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam mnie rowniez dosiegnal problem poboru oleju obecnie silnik n52b25 pobiera niecaly litr (jakies 600/700ml) na 1000 km. Jesli mozna mowic o jakichs normach spalania czy moj silnik miesci sie w normie? Silnik zalany Motul xclean 8100 5W40. Co radzicie? Zmiane oleju? Forumowicze polecaja Mobil1 0w40 czy jest ktos kto mial identyczne przygoty z tym silnikiem?
Opublikowano
jezeli olej moze cos pomoc to Motul xcess 5W40 ale czesto pomaga opercja "jak doprawadzic swoj silnik do czystosci technicznej" na tym samym forum E90.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
wlasnie dopiero teraz zauwazylem ten kompendium wiedzy super fajna sprawa, zalinkuje w podpisie jezeli pozwolisz

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

ja mam postepowanie :

- wlaczas silnik

- wrzucas drive

- kierujesz sie na trase lazienkowska, wjezdzasz na most Marie Curie a potem juz prosto przez bialoleke asz do legionowa :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Obadalem dzis swoje auto i po odpaleniu silnika z wydechu nie wydostaje sie zadna chmura niebieskiego dymu mimo to olej jest polykany ten objaw a raczej jego brak co moze oznaczac? Wskazanie na separator?

 

I jescze pytanie czy w silniku n52b25 z 2005roku odma jest zewnetrzna czy wewnetrzna?

Opublikowano

kolego wysokie masz to spalanie oleju odme mozesz wymienić jak dawno nie byla wymieniania najlepiej kompletnie z calymi połączeniami.

do tego płukanie i swiezy olej ale to wszytko kosztuje a czy pomoże pozostaje otwarte.

sprawdziles silnik pod względem wyciekow

Opublikowano
Silnlik poci sie pod uszczelka pokrywy a co najlepsze uszczelka jest nowa, do tego pare tygodni temu kupilem nowy korek wlewu oleju bo stary przepuszczal (doszlo nawet do sytuacji ze wjechalem kiedys na male pochyle rondo i wkrecilem silnik na obroty, po chwili poczulem dziwny zapach okazalo sie ze ochlapalo silnik olejem bo korek juz zle dolegal i sie poluzowal) teraz mam nowy korek, wymienie ta odme i zobacze jaki bedzie ten pobor dokladny oleju bo tak jak wspomnialem dosc duzo wylecialo go przez ten korek
Opublikowano
  michalrj11 napisał(a):
Silnlik poci sie pod uszczelka pokrywy a co najlepsze uszczelka jest nowa, do tego pare tygodni temu kupilem nowy korek wlewu oleju bo stary przepuszczal (doszlo nawet do sytuacji ze wjechalem kiedys na male pochyle rondo i wkrecilem silnik na obroty, po chwili poczulem dziwny zapach okazalo sie ze ochlapalo silnik olejem bo korek juz zle dolegal i sie poluzowal) teraz mam nowy korek, wymienie ta odme i zobacze jaki bedzie ten pobor dokladny oleju bo tak jak wspomnialem dosc duzo wylecialo go przez ten korek

 

Moj tez przepuszczal, kupilem nowy korek z uszczelka i nadal przepuszcza na zawiasie...

 

Ktos gdzies tu kiedys pisal ze te korki maja wade fabryczna i zeby uzyc innego z nowszego modelu.

 

Z drugiej strony jak masz zapchana odme to ktoredys nadmiar cisnienia z silnika musi sie wydostac dlatego puszczaja najslabsze uszczelki i mozliwe ze u Ciebie i korek

Opublikowano

Też właśnie jestem na etapie przygotowań do wymiany odmy:

http://czescidobmw.pl/szukaj/11617531423.html

 

nie wiem czy kupić oryginał, czy może zamiennik- co myślicie?

 

 

Do odmy jeszcze przewody, bo 8/10 przy wymiamianie pęka

Dość wysoka cena

 

02 | Przewód elastyczny odpowietrzający

10/2005 | 11617522933 |

OE BMW 77 zł

 

03 | Przewód odpowietrzający

11157522931

OE BMW 173 zł

 

04 | Przewód powrotny |

| 1157567801

OE BMW 273 zł

 

No i trzeba jeszcze kupić uszczelki kolektora. Tak więc około 1000 złotych trzeba szykować

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Opublikowano
  marvel.marv napisał(a):
Panowie, pytanie.

 

Dokument BMW PUMA wspomina jako o wadliwych tłokach numer 11 25 7 561 844. Ich daty produkcji to sie '05 - maj '10. (konkretnie 29.08.2005 - 05.05.2010)

 

Zastąpiły one tłoki o numerze 11 25 7 542 057, data produkcji mar '05 - wrz '05 (01.03.2005 - 27.09.2005)

 

Czy to oznacza, że auta o dacie produkcji przed sierpniem 2005 nie powinny mieć wadliwych tłoków 844?

 

Błagam, odpowiedzcie że tak :D

 

Niby w PUMIE piszą:

http://i.imgur.com/IIaua3J.png

 

 

Byly moze jakies akcje naprawcze/serwisowe w sprawie tych wadliwych tlokow?

Opublikowano
  frack napisał(a):
Też właśnie jestem na etapie przygotowań do wymiany odmy:

http://czescidobmw.pl/szukaj/11617531423.html

 

nie wiem czy kupić oryginał, czy może zamiennik- co myślicie?

 

 

Do odmy jeszcze przewody, bo 8/10 przy wymiamianie pęka

Dość wysoka cena

 

02 | Przewód elastyczny odpowietrzający

10/2005 | 11617522933 |

OE BMW 77 zł

 

03 | Przewód odpowietrzający

11157522931

OE BMW 173 zł

 

04 | Przewód powrotny |

| 1157567801

OE BMW 273 zł

 

No i trzeba jeszcze kupić uszczelki kolektora. Tak więc około 1000 złotych trzeba szykować

Dzięki za info! Dodam do kompendium jeśli nie masz nic przeciwko.

 

  michalrj11 napisał(a):
Byly moze jakies akcje naprawcze/serwisowe w sprawie tych wadliwych tlokow?

Nie było. Tylko na gwarancji wymieniali

Opublikowano
Pierwsze modele ktore wychodzily byly jeszcze na tlokach "projekcyjnych", potem zmienili dostawce i przeprojektowali tloki aby bylo ataniej sadze.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
No wlasnie tez tak myslalem ale wyglada ze to troche bardziej skomplikowane. KS sprzedawal do BMW te tloki ale zlecal produkcje na zewnatrz. W 2005, zaczeli produkowac tlok wedlug nowego projektu produkcji (czyli sam projekt tloka jest bardzo zblizony tylko sposob prudukcji jest tanszy) i to juz jest produkcja KS. Prawdopodobnie problem pochodzi nie z samej koncepcji tylko prawdopodbnie z bledu podczas procesu produkcyjnego w KS (to juz tylko moje podejrzenia bo zajmuje sie profesjonalnie procesami produkcyjnymi ale to tylko podejrzenie).

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Dobra Panowie wczoraj wymontowalem stara odme z mojego auta i wytlumaczcie mi po czym poznac ze nie spelniala swoich zadan? Ktos kiedys tu pisal ze w niesprawnej powinien byc olej w mojej go nie bylo byl natomiast tzw. Majonez ale mogl on powstac z tego powodu ze przed wymiana przejechalem tylko kilka km do sklepu i spowrotem i silnik nie dogrzal sie wystarczajaco.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.