Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zależy czy n43 czy n46. Od uszczelniaczy, przez pierścienie, wszelkiego rodzaju uszczelki - miska, podstawa filtra oleju, chłodnica oleju, pokrywa zaworów. Znajomy miał w n53 takie kombo, że brała pół litra na 1000km, okazało się, że wszystkie uszczelki były do wymiany na już, mimo że pod autem nic nie kapało.. także to może być wszystko. Najpierw zlokalizuj pocenie/wycieki 

  • Dziękuję 1

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.