Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wrzuc jakies zdjecia tych zapieczonych pierscieni oraz tych nowych - na zasadzie porownania. Czy tylko przez pierscienie bral olej?

O co chodzi z tym jednym cylindrem I ktorty to byl? W jakim stanie byly uszczelniacze zaworow?

N57
Opublikowano
Mam pytanie bo mnie tez dotyczy problem brania oliwy przez moj piec n52 w ilosci okolo 1litra na 1000km. Ostatnio wymienialem swiece zaplonowe i przy takim poborze oleju spodziewalem sie mokrych zaolejonych swiec natomiast po wykreceniu okazalo sie ze swiece sa calkiem ok. Posiadaja brazoy nalot, na dwoch jest go troche wiecej i jest ciemniejszy ale w kazdym razie jest on suchy. Jak wygladaly wasze swiece przy wymianIe bo tak jak wspomnialem zaskoczylo mnie ze moje swiece nie sa zaolejone a wedlug mnie powinny przy takim poborze oleju
Opublikowano
Masz zuzycie oleju ~1:100. Z mojego doswiadczenia do tego poziomu na swiecach nie bedzie jeszcze strasznego zaolejenia. Idealne swiece powinny miec w miare jasny nalot, bliski szarego. Ty piszesz ze masz brazowy, a nawet ciemniejszy. Nie jest idealne. Jezeli olej spala sie z powodu pierscieni to nie bedzie tez efektu wielkiego dymienia na postoju. Ten efekt jest wyrazniejszy przy uszkodzonych uszczelniaczach. Wyglada ze masz juz prawie dwusuwa (1:50).
Opublikowano

 

Co znaczy w miare jasny nalot? Z mojej wiedzz Jasny nalot oznacza zbyt sucha swiece ktora pracuje w zbyt wysokiej temperaturze

 

Nie mam zdjecia swoich swiec. Poza tym nie jednego wzorcowego koloru dla idealnego spalanie. Z mojego doswiadczenia swieca powinna miec niezbyt duzy jasny nalot. Moze byc szary lub lekko zolty. To zalezy tez od jakosci paliwa, dodatkow jakie w nim sa. Im ciemniejszy nalot tym gorzej bo oznacza albo bogata mieszanke, albo olej. Przy 1:100, jesli problem dotyczy wszystkich cylindrow, swieca powinna wygladc jeszcze w miare OK.

Opublikowano

Prawie gotowe. Jeszcze kasowanie błędów mocowanie pokryw itd,Oddaje na testy około 2 Mechanika i.... się zobaczy :!: :!: :roll: Przy wkładaniu pierścieni jeden był niedokładny i musiałem wymienić 1 sztukę :? Miska olejowa w N52 ma chyba z 28 śrubek... :duh: Rozumiem już doskonale czemu nikt tego nie chcę robić. Każdy woli wymienić motor, który nie wiadomo czy też niebawem nie padnie paląc znowu oliwę :mrgreen: :mrgreen: Masa pracy ale może jednak będzie warto uratować serce N52 w końcu to oryginalne 170 tysięcy km :cool2:

http://s2.ifotos.pl/img/IMG201612_anqhnsn.jpg http://s10.ifotos.pl/img/IMG201612_anqhnsa.jpghttp://s10.ifotos.pl/img/IMG201612_anqhnns.jpg http://s2.ifotos.pl/img/IMG201612_anqhner.jpg

ENJOY THE RIDE
Opublikowano
Dobra Panowie silnik jest zlożony :) Mamy tylko jeden problem akumulator padł. Mój mechanior podłączył inny zastępczy i po włożeniu kluczyka silnik nie kręcił :| Chyba był to błąd na wskutek niezakodowania nowego aka. inneoi niż ori :?: :?: Po doładowaniu ori akumulatora (był wyjmowany) i zamianie taka sytuacja. Dodam że auto zamyka się z pilota otwiera, pali światła. Jednak po włożeniu kluczyka, nie świeci dioda akumulatora (ręczny podszuki i inne rzeczy się palą). Dałem mój 2 zapasowy kluczyk w celu spr, czy zadziała na starym ak. Być może główny kluczyk się rozkodował. Wie ktoś jak coś :x :x :| Chciałbym pozostać przy starym akumulatorze... Pytanie czy muszę go raz jeszcze zakodować? Jeśłi tak to jak? Czy muszę na nowo kodować stary kluczyk i w jaki sposób Pls o pomoc ludzi ogarniętych w temacie kodowania :idea: :idea: :idea: To już pierdoła a jutro chcielibyśmy sprawdzić auto. :search: :search: Nie chciałbym wybulić dodatkowej kasy jeszcze na elektronikę.
ENJOY THE RIDE
Opublikowano
ja jednak bym optowalzatym ze cos jest zle podlczone.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
To na pewno nie jest akumulator. Ja po swojej naprawie mialem wlozony przypadkowy akumulator i odpalil normalnie po usunieciu innych usterek
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rejestrowanie (kodowanie) akumulatora potrzebne jest jedynie do tego był prawidłowo dobrany prąd ładowania, co pozwala teoretycznie wydłużyć jego żywotność. Bez rejestracji też działa, ale być może krócej.
Opublikowano
takie sprawy ze cos nie dziala to standard przy naprawie silnika.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Auto odebrałem dzien przed wigilią.Poprzedni problem byl dość błachy. Po prostu Mechanior zgubił mase. Auto odpala jezdzi i nie pali oleju!. Problem jest natomiast żółty check engine. Swieci się cały czas i czasami autko delikatnie faluje na biegu jałowym od 0 do 1 obrotów. I sporadycznie podczas jazdy w dolnych obrotach nie ma pełnej mocy.Błąd wynika z zapłonu. Zmienilismy swiece na nówki Bosha. Zamienilismy też cewki miejscami. I nic. Po Nowym roku oddaje auto na 2 dni. Mam nadzieję że to juz nic poważnego typu łancuch czy coś tam jeszcze:-D Macie jakiś pomysł? Dodam ze kiedys miałem błąd 6 cylindra ale wymieniłem cewke na nie nieoryginalną i bylo po sprawie.

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

ENJOY THE RIDE
Opublikowano
jaki masz blad dokladnie ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Riv musze spr a dodam ze od razu wlacza sie na tez wiatrak chłodnicy.

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

ENJOY THE RIDE
Opublikowano

Sadze ze chlodnica moze byc spowodowablna czujnikiem temp plynu chlodzącego. Musze go odlaczyc i spr. Są też kable idące do głowicy, mysle że mogą być przetarte. Spr to już po Nowym roku. Bardziej martwią mnie te błędy obrotów.

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

ENJOY THE RIDE
Opublikowano

Witam, ja tez jestem po remoncie silnika n52.

Całość robiłem w ACS generalnie kompleksowo, pierścienie, panewki, komplet uszczelek, oringów i innych pierdół, rozrząd (łańcuch + napinacz). Ilość części to 27 pozycji nie mniżąc ich razy ilość cylindrów.

Do tego jeszcze przy okazji doszła tarcza sprzęgła i regulatory vanos + termostat. No i wiadomo regeracja głowicy i kompleksowe czyszczenie silnika.

Mam nadzieje, że za mojej kadencji do silnika dobierać się więcej nie będę musiał, bo rachunek wyszedł spory, ale i zakres gratów o zawrót głowy przyprawia.

 

Co do samych zaleceń Adama to teraz mam max do 3k obrotów jeździć przez 100km i wpaść na check i zmianę oleju.

 

Jak ktoś chciałby robić, to oprócz kosztów weźcie pod uwagę 3tyg. bez samochodu.

Na razie jeżeli chodzi o odczucia po, to ciężko co kolwiek napisa, stosując sie do zaleceń odnośnie obrotów. Sam silnik chodzi równo, ale i wcześniej nie miałem do niego zastrzeżeń pod tym względem.

 

Dam znać jak sytuacja wyglada, jak zrobię tysiaka, czyli nie później niż ma koniec stycznia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem jest natomiast żółty check engine. Swieci się cały czas i czasami autko delikatnie faluje na biegu jałowym od 0 do 1 obrotów. I sporadycznie podczas jazdy w dolnych obrotach nie ma pełnej mocy.Błąd wynika z zapłonu. Zmienilismy swiece na nówki Bosha. Zamienilismy też cewki miejscami. I nic. Po Nowym roku oddaje auto na 2 dni. Mam nadzieję że to juz nic poważnego typu łancuch czy coś tam jeszcze:-D Macie jakiś pomysł?

Kolego sprawdź elektrozawory Vanos. Utrata mocy w tych silnikach spowodowana jest najczęściej ich drobnym uszkodzeniem. Musisz napisać jaki błąd wyskakuje, bez tego nie pomogę Ci.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Chłopaki przy wymianie nagrzewnicy. Wsykoczył mi błąd pomopy. Pompa raz działa raz nie. Gasze silnik na światłach i jeżdzę max do 3 tys obrotów. Były sprawdzane napięcie wiązki kostki itd. Kod błędu to 2E84. Nowa pomopa 1200 :( Muszę to zrobić po przegrzeję się silnik znowu... Panowie jakiś pomysł co do tego błędu?
ENJOY THE RIDE
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dobra po generalnym remoncie motoru. Wymienilem jeszcze pompe wody na zamiennik i grzeje max.Oryginal bedzie regenerowany. Na razie 1000km przejechane i poziom oleju max. Wczezniej dolalbym juz z 2 litry..Sadze ze warto bylo... N52 genialnie teraz pracuje. Jezdze max do 3.5 tysi obrotow poki co;-)

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

ENJOY THE RIDE

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.