Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
catchcan w 325I ? but what for ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
catchcan w 325I ? but what for ?

 

Ja pod modle amerykanska praktycznie w kazdym aucie pakuje catch cany tylko dlatego by dolot byl czysciutki, oraz by miec wymierna kontrole i zdolnosc monitorowania odmy.

 

Co do oleju, nie chce polecac komus konkretnego produktu. Ale poszukaj czegos co jest: a) syntetykiem b) hths > 3.5 c) high saps d) norma ACEA A3/B4(B3) (pewnie oleje spelniajace BMW LL 01 tu wpadna).

E92 335d Stage H
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No i zmieniłem odme razem z przewodem tym z grzelka, do tego uszczelka wiadomo od kolektora no .... oczywiście znowu wciągnęła olej. Oczywiście części ori.

Jakie 0.5 na 400km w jeździe po mieście.

Macie jakieś pomysły? Zajebiscie lubię ten samochód ale powoli zaczyna mnie to irytować.

Może ktoś jest w stanie mi polecić jakiś warsztat z Wawy zeby to zdiagnozować i stwierdzić czy warto z tym dalej walczyć.

Opublikowano
masz powyzej 1L/1000 km , masz walniete pierscienie. Sposoby i mozliwosci poradzenia sobie z problemem zostaly opisane kilka krotnie (chocby w tym temacie), funkcja szukaj jest twoim sprzymierzencem.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Myślałem ze to dotyczy aut z wadliwa serja z tego co czytałem to forum to 11 25 7 561 844 a ja mam 11 25 7 561 845.

Czy to bez większego znaczenia i te KS po prostu sa wadliwe? Auto rok produkcji 2005-05 KT54676.

 

Jeżeli to pierścienie to co sugerujesz Riv. Zalać olej ARem (zrobiłem na nim 3tys dopiero - Valvoline) i za 7tys zrobic te zabiegi z połykaniem silnika + znowu AR, czy od razu go płukać w sensie Liquid Moly, potem docelowy olej + AR?

 

Jest jakiś sposób zeby potwierdzić te pierścienie? Da sie to jakoś zweryfikować?

Opublikowano

jezeli patrzectylko na pume BMW to niby twoj bez wad ale wychodzi coraz bardziej na jaw ze duzo wiecej jednostek jest dotkniete.

 

poczekaj 7 tysiecy do konca dzialania AR2300.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Tak tez zrobię. Potem walne płukanie silnika jakie opisałeś w osobnym poście.

Jak to nie pomoże tak zeby zredukować pobór do 1l na 1tys. to chyba rozważę swap jeżeli nadal będę sie potrafił cieszyć BMW.

pytanie Riv czy jeżeli będę dolewał 1l na 1tys bo tak mi mniej więcej wychodzi to czy szybko nie wypłucze tego ARa?

 

Zobaczymy jak to wyjdzie będę opisywał na forum efekty. Zrobię excela z dolewkami i przebiegiem operacji. Może jak wyjdzie to komuś posłuży.

Opublikowano
nie wypluczesz Ar2300.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Witam tak jak kolega Rivasi radził zalełem archoil 2300 i dam wam koledzy znać jak zrobię te 7 tyś czy są efekty jednak zbyt szybko to nie nastąpi gdyż w tej chwili mam zrobione ok 700 km .Jazda głownie miasto.

Pozdrawiam.

Opublikowano

U mnie jest niestety gorzej. Palił 0,5l na 800km około. Jak wam pisałem wymieniłem odme i przewód z grzałka bo był sparciały. Łudziłam sie ze bedzie już super bo ten przewód był zażywany olejem i sama odma ciężka od nagaru. Dodatkowo dolarem ar2300 i dramat, zaczął mi palić 1l na 300km.

Sprawdzałem dzisiaj u mechanika (myślałem ze coś złe zmontowali i jest nieszczelność) - silnik suchy.

Czy to możliwe ze jak udrożnione krążenie oleju to przez te pierścienie zaczęło mocniej ciągnąć?

Ma ktoś jakiego dobrego mechanika do polecenia na terenie Warszawy? - przyznam ze sie trochę załamałem, myślałem ze gorzej byc nie może a teraz to dramat.

Silnik jak pracował równo, tak pracuje. Zero innych symptomów, spadków mocy nie zauważyłem. Wg. mechanika to mogą byc tylko pierścienie, ale żadnej próby z kompresja itp nie zrobił bo uznał ze to i tak nic nie da. Przejechał sie za mną, przy mocnym bytowaniu, redukowaniu, hamowaniu nie dymi. Wg.niego tylko rozbiórka silnika coś powie.

Szczerze to potrzebuje kogoś kto to dobrze zdiagnozuje bo nie wierze ze chemia załata takie ubytki jakie mi sie od środy - czyt. Wymiany odmy zaczęły.

Opublikowano

Mautoczesci legionowo

autoreduta unikaj jak ognia.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
oczywiscie ACS tez dobry wybor

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

generalnie duzo kretactwa, slaba jakosc i drogo.

 

przeczytaj sobie kilka opinii chociaz na stronach klubu porsche polska... to standard autoreduta.

 

http://porscheclub.pl/forum/jak-wierzyc-autoreducie-t6806.html

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Ja w autoklinice w Pruszkowie serwisuje E46 od 7 lat, kolega swoje e90 od dwoch lat, nie znam Twojego przypadku, ale ja jestem zadowolony.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Tu nie nie ma co się rozpisywać usterki nie skasował a kasę wzioł 3k, mało tego zgubił śrubę od pokrywy silnika i wsadził zardzewiałego wkręta, na szczęście odkupił.Każdy mechanik odpowiada za swoją pracę . uszczelniacze wymienione dobrze ale co z tego jak diagnoza do dupy i w kieszeni mniej. PS. chciałem dopłacić do naprawy ale się wykręcał od roboty.Chciał od nowa kasę, tak wywnioskowałem .Ja dziekuję za takiego mechaniora.

 

Reasumując wydatki 3000 tys uszczelniacze

400 świece

odmę kazałem ja wymienić , olej castrol 10w60 tws to sugestia pana mechanika cena 1000 z hakiem z odmą.

Reasumując dołożył bym 4,500 i miał by zrobiony remont.

Po wymianie uszczelniaczy błąd vanosa ssącego Arturo twierdził że to sprawa elektryczna. brak trafnej diagnozy.

ACS trafna diagnoza vanos do wymiany i po kłopocie.

Same +

Opublikowano
generalnie duzo kretactwa, slaba jakosc i drogo.

 

przeczytaj sobie kilka opinii chociaz na stronach klubu porsche polska... to standard autoreduta.

 

http://porscheclub.pl/forum/jak-wierzyc-autoreducie-t6806.html

 

hmm... Słabo. Choć w podanym linku mowa tylko o niekompetencji dot. sprzedaży samochodów używanych. Jakieś doświadczenia z serwisem (bo to mnie interesuje)?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Po ost trasie dłuższej trasie postanowiłem ruszyć z tematem N52. Jej serce jest już wyjęte :mrgreen: Okazało się, że silnik to jednak nie trup. Masa roboty przy tym była. Jestem na półmetku z tym wszystkim :wink: Kilka śrub było po prostu ułamanych. Wedle człowieka który postarał mi w tym pomóc :cool2: wygląda na to, że ktoś próbował ruszać górę natomiast dołu już nie umiał.

 

http://s5.ifotos.pl/img/IMG201612_anenwne.jpghttp://s5.ifotos.pl/img/image1480_anenwen.jpghttp://s5.ifotos.pl/img/image1480_anenweh.jpg

ENJOY THE RIDE
Opublikowano
W jakim stanie gładzie cylindrów? Progi, rysy? Pierścienie popękane, czy tylko zablokowane w rowkach. Jakie wnioski po pierwszych oględzinach, wady materiałowe, eksploatacyjne? Daj proszę znać.
Opublikowano
uwarzaj przy ustawianiu konta natarcia tloka.Bez specjalistycznego narzedzia nie dasie tego zrobic i ci wypolureuje cylinder tlok w N52.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Stan silnika nie był naprawdę zły. Pierścienie mocno zapieczone. Jeśli chodzi o wady to bardzo dużo kasy poszło na pierdoły typu uszczelki itd... :cry: Zwłaszcza u góry dużo rzeczy było mocno naruszone. Gładź cylindrów w dobrym stanie może poza jednym. Długo to trwa ale wierzę, że się uda tym razem :cool2: N52 poza bagatelnym spalaniem oliwy naprawdę nie miał żadnych objawów typu falowanie, słaba moc itd., itp. Silnik został oczyszczony. Po weekendzie będą wsadzane nowe pierścienie. Głowica zaplanowana. Fajnie, że robi mi to człowiek z prawdziwą Pasją, który naprawdę chcę przywrócić ten motor do życia :wink: Koszta łączne naprawdę nie będą duże mając pod uwagę ogrom pracy, którą On wykonał.

http://s2.ifotos.pl/img/IMG201612_anwqxpw.jpg http://s5.ifotos.pl/img/IMG201612_anwqxhe.jpg

ENJOY THE RIDE

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.