Skocz do zawartości

Srebrna F10 535xd 2015; ku przestrodze s.12


maciek_w

Rekomendowane odpowiedzi

A ja bym sie chętnie dowiedział co to za magicy :D

Nie będę mówił, bo potem ktoś będzie jeszcze ich pomawiał, albo jakaś fala hejtu popłynie na nich w necie. Zepsuli, naprawili - i względem mnie zachowali się bardzo porządnie. No hard feelings

 

 

sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 234
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Co się stało? Komuś przy rozpruwaniu puszki z komputerem chyba powinęła się ręka, bo "coś fizycznie się uszkodziło". Najciekawsze jest to, że objawy pojawiły się dopiero po rozgrzaniu auta, w drodze powrotnej do Warszawy (program robiłem poza stolicą). Komp padł po 3 tygodniach od ingerencji. Auto po prostu umarło i nie reagowało na nic. Nawet po ostygnięciu.

Dzisiaj byłem w dynosofcie i chyba wiem co Ci się stało. Teraz w nowych komputerach kondensatory, żeby lepiej odprowadzać ciepło, są przyklejone do obudowy. Także KAŻDE otwarcie obudowy to jest ryzyk fizyk czy sie uda czy nie, zawsze to narusza integralność wewnętrzną. Dlatego w dynosofcie teraz raczej wiercą dziurkę na obudowie i tak się dostają do środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się stało? Komuś przy rozpruwaniu puszki z komputerem chyba powinęła się ręka, bo "coś fizycznie się uszkodziło". Najciekawsze jest to, że objawy pojawiły się dopiero po rozgrzaniu auta, w drodze powrotnej do Warszawy (program robiłem poza stolicą). Komp padł po 3 tygodniach od ingerencji. Auto po prostu umarło i nie reagowało na nic. Nawet po ostygnięciu.

Dzisiaj byłem w dynosofcie i chyba wiem co Ci się stało. Teraz w nowych komputerach kondensatory, żeby lepiej odprowadzać ciepło, są przyklejone do obudowy. Także KAŻDE otwarcie obudowy to jest ryzyk fizyk czy sie uda czy nie, zawsze to narusza integralność wewnętrzną. Dlatego w dynosofcie teraz raczej wiercą dziurkę na obudowie i tak się dostają do środka.

 

Takie właśnie będzie drugie podejście... Oby tylko nie przewiercili kondensatora :shock:

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że się udało naprawić

naprawić. Tego się obawiałem i dlatego wybrałem fabryczny power kit

Jak wrażenia po powrocie do serii?

 

Power kitu d 535d nie uświadczysz.

 

A powrót do serii wiązał się, co tu dużo ukrywać, z dużym niedosytem. Mieć 70 KM i ponad 100 NM więcej, a nie mieć? Gigantyczny brak. (niektórzy nie wierzyli w moje opowieści o drag racingu z 650xi coupe ;) - na seryjnych parametrach na pewno nie stawałbym w szranki)

 

m.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się stało? Komuś przy rozpruwaniu puszki z komputerem chyba powinęła się ręka, bo "coś fizycznie się uszkodziło". Najciekawsze jest to, że objawy pojawiły się dopiero po rozgrzaniu auta, w drodze powrotnej do Warszawy (program robiłem poza stolicą). Komp padł po 3 tygodniach od ingerencji. Auto po prostu umarło i nie reagowało na nic. Nawet po ostygnięciu.

Dzisiaj byłem w dynosofcie i chyba wiem co Ci się stało. Teraz w nowych komputerach kondensatory, żeby lepiej odprowadzać ciepło, są przyklejone do obudowy. Także KAŻDE otwarcie obudowy to jest ryzyk fizyk czy sie uda czy nie, zawsze to narusza integralność wewnętrzną. Dlatego w dynosofcie teraz raczej wiercą dziurkę na obudowie i tak się dostają do środka.

 

Takie właśnie będzie drugie podejście... Oby tylko nie przewiercili kondensatora :shock:

przy wierceniu bardziej martwilbym sie o opilki ktore moga wpasc do srodka ecu i zrobic zworke , chociaz zestaw MagPro bo pewnie tego uzyja do wiercenia ma specjalnie skonstruwany aplikator sprezonego powietrza ktory wydmuchuje opilki na zewnatrz przy wierceniu... mozna tez uzyc mini cnc ale jak mowilem odpowiednia technika i nie ma problemu z otwarciem tego stera .

z drugiej strony zawsze tam gdzie pojawia sie czynnik ludzki zawsze jest jakies ryzyko .

powodzenia przy drugim podejsciu

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powrót do serii wiązał się, co tu dużo ukrywać, z dużym niedosytem. Mieć 70 KM i ponad 100 NM więcej, a nie mieć? Gigantyczny brak. (niektórzy nie wierzyli w moje opowieści o drag racingu z 650xi coupe ;) - na seryjnych parametrach na pewno nie stawałbym w szranki)

 

m.

 

No właśnie też się przymierzam powoli... O ile zawsze miałem modzone auta przez jednego z warszawskich tunerów i robią BMW nawet M5tki i to działa i jeździ, to teraz mnie cisną na tego chipa jak cholera. Nie mam jakichś problemów z tym, żeby to zrobić, ale boję się takich fuck-upów o których opowiadasz, a najbardziej to się o skrzynię boję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie,że opisałeś całą sytuację ku przestrodze kurde dziwna sytuacja przeciez komputer fabrycznie nie ruszany też może paść i co przy 150km\h zaciągnie hamulce i wrzuci P?

 

To co piszesz maly to raczej mniejsze prawdopodobieństwo niż wygrana w totka. Taka sytuacja to się stało to gruby fuck-up z kompem, który został zwarty albo płytka pękła.

 

Pewnie tak to jest jak się chce przyoszczędzić parę groszy pewnie i robi się u pana Kazia co 1wszy raz robi takiego kompa, ale to moje domysły, chyba, ze kolega się przyzna :D, że tak zrobił to idę zagrać w totka. Znam wiele firm tuningowych i fuckup z komputerem z BMW jest im obcy pod warunkiem, że ma się w tym doświadczenie, a to jest w cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do konca masz racje ... wielu firmom moglo sie poprosotu poszczescic przy otwieraniu kompa i naprezenie na plytke nie bylo zbyt duze i nie powstaly mikropekniecia . znam bardzo znane firmy ktore uwalily tego kompa wiec nie ma reguly .

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To co piszesz maly to raczej mniejsze prawdopodobieństwo niż wygrana w totka. Taka sytuacja to się stało to gruby fuck-up z kompem, który został zwarty albo płytka pękła.

 

Pewnie tak to jest jak się chce przyoszczędzić parę groszy pewnie i robi się u pana Kazia co 1wszy raz robi takiego kompa, ale to moje domysły, chyba, ze kolega się przyzna :D, że tak zrobił to idę zagrać w totka. Znam wiele firm tuningowych i fuckup z komputerem z BMW jest im obcy pod warunkiem, że ma się w tym doświadczenie, a to jest w cenie.

 

robiłem w tzw "bardzo znanej firmie". W postach troszkę wyżej napisałem, dlaczego nie będę ujawniał ich nazwy. Traktuję to wydarzenie jak niefortunny wypadek przy pracy, który niefartem przytrafił się akurat mi. Dziękuję opatrzności i aniołowi stróżowi za to, że komp padł tam, gdzie padł.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Cześć, jestem nowym użytkownikiem wiec wybaczcie jeżeli zrobię coś źle. Zamówiłem identyczne autko tylko w 530 D. Strasznie jestem ciekaw Twoich wrażeń po tych kilku miesiącach użytkowania. Krążą rożne plotki o F10, ze są awaryjne, ze nie wyjeżdża się z serwisu.... Jak jest w rzeczywistości? Tzn jak jest w Twoim przypadku? Napisz rownież koniecznie czy jesteś zadowolony z autka po tych kilku miesiącach uzytkowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie nie byłem ani razu, poza przygodą że sfajczonym komputerem (mało udana próba chip tuningu).

 

Auto, obecnie po drugim podejściu do chipa, jeździ jak marzenie i (*** odpukać ***) wszystko jest w najlepszym porządku.

 

Nic, tylko jeździć i się cieszyć. Piękne auto wybrałeś :)

 

m.

 

 

sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Ty też! :) a powiedz jeszcze czy masz na wyposażeniu EDC albo AD?

Mocno myślałem nad EDC, ale sprzedawcy mi to odradzili. Nie miałem niestety przyjemności jechać z tym systemem... Jeżeli masz to napisz koniecznie swoją opinie na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Ty też! :) a powiedz jeszcze czy masz na wyposażeniu EDC albo AD?

Mocno myślałem nad EDC, ale sprzedawcy mi to odradzili. Nie miałem niestety przyjemności jechać z tym systemem... Jeżeli masz to napisz koniecznie swoją opinie na ten temat.

 

Nie mam takich wynalazków, ponieważ z góry założyłem, że zaserwuję autu mocno zmienione zawieszenie. Póki co wymienione są same sprężyny, ale już kombinuję włożenie gwintowanego zawieszenia KW.

 

Nie było sensu wydawać kasy na coś, czego i tak nie będę używał.

 

m.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Normalnie nieprawdopodobne, żeby ktoś z BMW odradzał coś na czym można zarabiać. Koszt 4 amortyzatrów to 10 tys. Czy drogo, jak na amortyzatory to drogo, ale, żeby BMW dawało radość z jazdy to musi być dobrze wyposażone. Mając ten system masz prawie 2 różne auta, różnica w reakcji na gaz, trwardsze zawieszenie i sztywniejszy układ kierowniczy w trybie sport. Przejedź się to sam ocenisz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ze masz EDC? Jak dobrze zrozumiałem to przy zwykłym przełączniku trybu jazdy już się zmienia układ kierowniczy, reakcja na gaz, praca silnika i skrzyni a EDC to jedynie uzupełnienie w postaci usztywnienia pracy amortyzatorow... Myśle się?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ze masz EDC? Jak dobrze zrozumiałem to przy zwykłym przełączniku trybu jazdy już się zmienia układ kierowniczy, reakcja na gaz, praca silnika i skrzyni a EDC to jedynie uzupełnienie w postaci usztywnienia pracy amortyzatorow... Myśle się?

 

Wszystko sie zmienia od zawieszenia, po reakcje na gaz, przeciaganie biegow czy jakby zaladowac inna mape do tego auta, co przy trybie SPORT owocuje tym jakby dostalo zastrzyk dodatkowych 100 koni mam wrazenie w porownaniu z COMFORTem czy COMFORTem+

Ja tam sobie chwale, choc w 99% uzywam COMFORT+, ale zdarza sie przeciagnac na SPORT, w szczegolnosci na autostradzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie nieprawdopodobne, żeby ktoś z BMW odradzał coś na czym można zarabiać. Koszt 4 amortyzatrów to 10 tys. Czy drogo, jak na amortyzatory to drogo, ale, żeby BMW dawało radość z jazdy to musi być dobrze wyposażone. Mając ten system masz prawie 2 różne auta, różnica w reakcji na gaz, trwardsze zawieszenie i sztywniejszy układ kierowniczy w trybie sport. Przejedź się to sam ocenisz.

Kiedy zamawiałem swoje auto, w jednym z warszawskich salonów, też odradzali mi EDC...

 

I tak nie byłem zainteresowany, więc nie wziąłem sobie tej uwagi do serca

 

 

sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.