Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Piękne autko, gratuluje!

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Odpowiedzi 234
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pięknie dziękuję! Miło słyszeć.

 

Wczoraj znajomy przechodził ulicą i ustrzelił takie cudo ;)

 

http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/20/f99c8e7063d026f0334df0a1b54b5d70.jpg

 

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Przy okazji zrobię małą ankietkę.

 

Czarny grill M-Performance: TAK / NIE?

 

Dzięki za głosy :)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Pewnie, że najfajniejszy... Tylko ten cholerny znaczek M5 będzie na kilometr wrzeszczał "village tuning"

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Da się go zdjąć ... ;) Zobacz fotki u mnie. A miałem gorzej, bo mam night vision.
Opublikowano
Przy okazji zrobię małą ankietkę.

 

Czarny grill M-Performance: TAK / NIE?

 

Dzięki za głosy :)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Kolega Slawomir trafia w mój gust ;) M performance niekoniecznie ale M5 LCI (najlepiej bez znaczka ;) ) - perfekt :cool2:

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano
Popatrzę. Jeszcze zobaczę, co IND proponuje

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
A ja bym jednak dał czarną w połysku, masz shadow line w połysku to i nerka będzie pasować. Nie zastanawiałbym się nawet przez chwilę. Każda nerka czarna w porównaniu do chromu wydaje się optycznie większa i bardziej agresywna. Wiem co mówię bo w swojej też robiłem taką zmianę.
Opublikowano

To może was pogodzę, nerki od m5, czarny środek, ramka srebrna.

Mam akurat takie do sprzedania :) jak coś to priv.

 

http://f10.5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=680326&stc=1&d=1335181083

Opublikowano

Salesman ;). Pytanie poszło.

 

Ps. Dodam tylko, że nie wyświetla mi się zdjęcie tych nerek :/

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Nowy wątek do przemysleń. KW w końcu wypuszcza zawieszenia do F10 z x-drive. Co sądzicie?

 

 

sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Nowe plany: Intercooler Wagnera (w końcu jest) i KW v3 (wreszcie się pojawiło w ofercie).

 

Nerki zostaną seryjne

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Podzielę się pewną historią, która ostatnio mi się przytrafiła.

 

Być może niektórzy z Was widzieli zdjęcia mojego auta wiezionego na lawecie. Można je zobaczyć np. w tym wątku. Opowiem, co zaszło. I mam nadzieję, że ustrzeże to choćby jedną osobę przed podobnym kłopotem.

 

W połowie maja zaaplikowałem mojemu autu zmianę map w ECU ("chip tuning"; nie mylić z "cheap tuning"...). Wynik wyszedł rewelacyjny: 360KM i 730 Niuta. I to pomimo bardzo słabej serii, która wynosiła 293KM i marne 610 Nm. Efekt prac "magików od programowania" widać na zdjęciach. W aucie kompletnie umarł komputer. Obecnie mam już fabrycznie nowy z seryjnymi ustawieniami.

 

Co się stało? Komuś przy rozpruwaniu puszki z komputerem chyba powinęła się ręka, bo "coś fizycznie się uszkodziło". Najciekawsze jest to, że objawy pojawiły się dopiero po rozgrzaniu auta, w drodze powrotnej do Warszawy (program robiłem poza stolicą). Komp padł po 3 tygodniach od ingerencji. Auto po prostu umarło i nie reagowało na nic. Nawet po ostygnięciu.

 

Palec Boży w tym, że byłem w Warszawie. Było niedzielne popołudnie. Miałem być wtedy w drodze powrotnej z Mazur. Coś jednak pokrzyżowało mi plany i zostałem. Wolę nie myśleć, co byłoby, gdyby problem spotkał mnie w trasie. Auto zgasło W CZASIE JAZDY. Samo zaciągnęło hamulce. Skrzynia zblokowała się w pozycji "D". Dobrze, że turlałem się wtedy po parkingu warszawskiej knajpy, a nie wyprzedzałem jakiegoś tira na trasie... :shock:

 

Anyway, kilka godzin czekania na lawetę. Półtora tygodnia czekania na nowy komputer. Reanimacja i auto żyje.

 

Mądrość płynąca z mojej lekcji? Jeśli robić komputer, to tylko u kogoś, kto WIE, WIDZIAŁ, UMIE, ZROBIŁ dużą liczbę F10 z różnych lat produkcji (podobno są różne komputery...). A takich miejsc w Polsce jest, co kot napłakał... Ja pojechałem do miejsca, które tak właśnie twierdziło, ale mi zabrakło jaj, żeby poprosić o wydruki z wykresami z hamowni. Jak nie pokażą minimum 10 i nie przyznają się do tego, że spieprzyli przynajmniej jeden komputer - szukajcie dalej.

 

Ja drugie podejście zrobię mądrzej...

 

m.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Kupili mi nowy komputer. Trudno narzekać.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
te sterowniki są faktycznie trudne do otwierania ponieważ bez odpowiednich przyrządów ( bardzo często dorabianych na własne potrzeby ) i co najważniejsze TECHNIKI otwierania tego ecu , bardzo łatwo uszkodzić płytkę ponieważ jest sklejona z dwóch stron do obudowy plus na samym środku płytki ; jeśli ktoś zaczyna ze złej strony płytki to podczas odklejania powstają bardzo duże napręzenia na płytkę i powstają mikropękniecia i po czasie taka ścieżka pęka całkowicie ; oczywiście nie dzieje sie to odrazu ale po kilku dniach , tygodniach ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Dzięki Maciek za cała historie, nie kazdy potrafi podzielić sie takimi sytuacjami.

Każda informacja jest cenna, wielkie dzieki. Niestety producent coraz bardziej utrudnia jakiekolwiek ingerencje, a bedzie tylko gorzej. Ehhh kiedys to było prostsze ...

Opublikowano
Dzięki Maciek za cała historie, nie kazdy potrafi podzielić sie takimi sytuacjami.

Każda informacja jest cenna, wielkie dzieki. Niestety producent coraz bardziej utrudnia jakiekolwiek ingerencje, a bedzie tylko gorzej. Ehhh kiedys to było prostsze ...

Tak, czekałem z opisem do czasu, kiedy auto przeszło całą ścieżkę zdrowia. Wygląda na to, że jest już ok

 

A kiedyś... W E91 mojego brata (330d) program wgrali przez wtyczkę przy kierowcy. Zero stresu i ryzyka fizycznego uszkodzenia czegokolwiek

 

Idziemy z duchem czasów :/

 

 

sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.