Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Fabryczne klocki BMW = wiecznie czarne felgi, przynajmniej u mnie. Koła zabezpieczone którymś tam środkiem z kolei a i tak przy każdym myciu niezbędny deironizer.
  • Odpowiedzi 234
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Świetny beading!

 

Ale felgi z tyłu konkret uświnione pyłem z klocków. Po jakim przebiegu taki nalot ?

 

Jakieś 1500, max 2000 km. Straszliwie pylą. Przednie koła miałem czarne. Niebawem wymieniam klocki na ceramiczne, to zobaczymy, czy będzie poprawa. Wybrałem EBC Red Stuff, ponoć mało syfią.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Świetny beading!

 

Ale felgi z tyłu konkret uświnione pyłem z klocków. Po jakim przebiegu taki nalot ?

 

Jakieś 1500, max 2000 km. Straszliwie pylą. Przednie koła miałem czarne. Niebawem wymieniam klocki na ceramiczne, to zobaczymy, czy będzie poprawa. Wybrałem EBC Red Stuff, ponoć mało syfią.

Ja jakieś 300km temu zmieniłem przód na Jurid White - póki co znikoma ilość pyłu.

 

A tak w ogóle zabezpieczyli Ci również czymś felgi ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, felgi są czymś zabezpieczone. Nie dopytywałem o szczegóły, bo to i tak felgi tylko na zimę, więc nie zależy mi na nich szczególnie. Jak dojadą w końcu moje BBSy, wtedy oddam chłopakom do porządnego zrobienia.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No i nareszcie są. Letnie kółka założone. Do tego ceramiczne klocki oraz sprężyny H&R.

 

Co myślicie?

 

:)

 

http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/20/b3330b1d67330f1d7c71ae37580652ed.jpg

 

http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/20/0fc27045d7ad962e6c77379a95e941d9.jpg

 

http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/20/40392716737ad117d59b35e04d84ab2e.jpg

 

http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/20/0502772bf7260cc1b0b2ab4e3ed23351.jpg

 

http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/20/900d15320dd24617d2583e23eb4e8c76.jpg

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Mega dobrze wygląda :cool2:

 

Dwa drobne szczegóły do wymiany - nerki na performance i ramka tablicy rejestracyjnej na piano black.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki :)

 

Grill w planach. Miał już być, ale jakoś na inne rzeczy poszło 800peelenów... Poczekajmy trochę.

 

Ramka na blachy? W sumie. Chętnie przyjmę sugestie :)

 

Powłoka jest już od jakiegoś czasu (link do chłopaków w moim podpisie). Przed zdjęciami auto było myte tylko myjką ciśnieniową :)

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wow. Dzięki :)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Wow Maciek! Ależ to auto teraz wyglada! Opadła mi szczeka :jawdrop:

Zachorowałem przez Ciebie na takie felgi :oops:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki! :)

 

Jakby co, to dam Ci namiar na gości, którzy robili mi zawieszenie

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

jakie to nominalne obniżenie jest tych sprężyn? przód jakby przysiadł jeszcze z 1cm, to byłoby idealnie.

to auto jest stworzone do jazdy na 20", ale niestety sam wzór felgi, mimo że to bbs, do mnie nie trafia zupełnie...

ale super że nie zostawiłeś jej jako serii :D

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ponoć ma być -30 mm. Też wydaje mi się, że tył siadł super, a przód mógłby trochę jeszcze pójść w dół. Tak czy siak jest o niebo lepiej niż w serii.

 

A najdziwniejsze jest to, że komfort jest mega. I to na seryjnym zawieszeniu bez EDC (o AD nawet nie wspominając). Jedynie kocie łby przerastają możliwości mojego auta na tych kołach. Gumy mało i tłucze niemiłosiernie. Przeciętne ulice nie robią wrażenia

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na nic nie narzekam. Jest lepiej niż się spodziewałem. W zasadzie na normalnej drodze nie ma różnicy do 18"

 

 

sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

maciek bardzo fajnie wyszło :cool2: na pewno na żywo wygląda o wiele lepiej:) ........ do felg - ja bym zamontował nowe hamulce z nowymi zaciskami np. M Performance był by miód :)

Z tego co pamiętam to 535xd w serii ma z tyłu tylko jeden tłoczek na zaciskach to przy takiej masie auta to jakaś kpina ......

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki za opinie, panowie! Miło słyszeć, że auto wyszło fajnie :)

 

@maja: w kwestii hamulców miałem podobne przemyślenie i zacząłem przeglądać rynek w poszukiwaniu dostępnych opcji. I może źle szukam, bo nie znajduję w ofercie M Performance hamulców do F10. Pokazują się jedynie nakładki na pedały (szukam wsród produktów przeznaczonych do F10).

 

Znajduję zestaw hamulcowy dla M3/4, jest dla F30, etc...; a dla F10: nie ma :(

 

Chyba, że mogę wrzucić od innego modelu?

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Performance są tylko do 3er.

Możesz wrzucić od M5 ale straszna rzeźba.

Brembo ma kit, jest to najlepsza opcja ale nie tania, około 17 tys. zł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Performance są tylko do 3er.

Możesz wrzucić od M5 ale straszna rzeźba.

Brembo ma kit, jest to najlepsza opcja ale nie tania, około 17 tys. zł.

 

Hej, dobry pomysł. Tylko czy za te pieniądze jest zestaw na obie osie, bo wygląda mi jak kwota za sam przód.

 

I pytanie pomocnicze: czy zestaw Brembo jest kompatybilny z elektrycznym hamulcem ręcznym. Bo z tym też jest ponoć różnie :/

 

 

sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Hej, dobry pomysł. Tylko czy za te pieniądze jest zestaw na obie osie, bo wygląda mi jak kwota za sam przód.

 

patrzyłem ostatnio na necie i wydaje mi się, że widziałem koszty typu $4000 za sam przód...

 

generalnie droga zabawka.

hamulce od m550d różnią się nieznacznie i chyba nie ma sensu iść tą drogą... ewentualnie jakieś zaciski od innych aut i jakieś fikuśne adaptery. No ale to i tak raczej tylko przód. tył wydaje mi się ciężkim tematem ze względu na ten nieszczęsny ręczny...

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego wszystkiego zapomniałem pochwalić się ojcowską dumą :)

 

Kiedy mój niespełna trzyletni Jasiek zobaczył auto po wymianie kół, chodził do okoła, chodził, patrzył to na mnie, to na samochód i w końcu spytał: "Tata, a skąd ty masz takie fajne felgi?". Zatkało mnie. Skąd skurczybyk zna takie słowa?? ;)

 

m.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.