Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wiem że temat był wałkowany wiele razy (nie linczujcie mnie, przynajmniej nie odrazu :P )

 

otóż stoję przed kupnem E46, najbardziej mnie interesuje wersja 328i najlepiej w automacie (mialem e39 520i w automacie a więc znam specyfikę skrzyń ZF) ale nie o tym mowa. Interesuje mnie powszechne wyrywanie się mocowań dyfra i sanek jakie jest prawdopodobieństwo wyrwania tego w automacie? bo z tego co wiem jest inny moment przenoszony na oś napędową i inne specyficzne przełożenia i siły oddziałujące czy nalezy się tego bać? bo z tego co czytam na forum bardzo dużo osób skarży się na tą usterkę a tylko to mnie zniechęca do zakupu tego wspaniałego auta jakim jest E46. Pozdrawiam!

Opublikowano
bo rozważałem również powrót do E39 ale już 528 i też podwójny vanos bo nie chciałbym sie wpakować na minę oczywiście auto będzie kupowane w DE mam na to przeznaczone fundusze a nie chciałbym po przyjeździe do PL pakować 1500 zł dodatkowo żeby spawać auto... wogóle mi to przez myśl nie przechodzi :( a miałem E39 i wiem jak mocne tam były blachy spód auta wyglądał wszędzie jak nowy zarówno na mocowaniach jak i cała podłoga i tym samym mam pewność że żadnych takich niespodzianek nie będzie w 5-tce.
Opublikowano
ale patrząc na zawrotne ceny e39, i stan w jakim są jest opłakany chyba sobie odpuszczę bmw ... ;/ doradzcie mi coś chciałbym rzędową 6 minimum 2.5 i w polsce założyć LPG
Opublikowano
To miejsce koroduje czy to automat czy manual. Przy automacie masz większą pewność choć nie zawsze ze auto nie było upalne

To nie jest kwestia korozji tylko za cienkiej/źle wyprofilowanej blachy w tym miejscu. Ogólnie też byłem przerażony na początku tym ale nie uważam żeby to był jakiś duży problem e46. Pospawać dobrze i będzie git, w e46 są zdecydowanie droższe i trudne do usunięcia usterki.

Opublikowano

I tym miłym akcentem odpuszczam sobie E46, bo nie toleruję ingerencji w konstrukcję pojazdu a poliftowe "wyleczone" E46 chleją olej (silniki M54)

diesla wogole nie toleruje do tłuczenia mam klekota TDI w garazu a po pracy oczekuję komfortu i ciszy w środku auta oraz mocy

Opublikowano
chciałbym się zmieścic w granicach plus minus 20 tys. za E39 528i z opłatami i założeniem LPG w polsce a sprowadzać będę osobiście z kolegą który jeździ już 40 lat po auta do DE. Rozrzut roczników biorę pod uwagę od 10/98 czyli po wrześniu bo zależy mi na 2x Vanos, do 2000 czyli przedlift myślę ze w tych pieniądzach coś dostane sensownego czyli za jakies 14-15k samo auto plus akcyza około 2500 może mniej nie wiem i lpg 3000-3500. Myślałem o lifcie i M54 ale ten apetyt na olej mnie odstrasza
Opublikowano
Zapomniałeś dodać jeszcze ze 3000 tyś na bieżący serwis nigdy nie kupisz używanego auta żeby od razu wsiąść i niczego nie dotykać jakie by to nie było :D
Opublikowano
Ale nie aż tyle. Po pierwsze za taką kasę kupił by kilkadziesiąt piątek z salonu. A jeśli chodzi o 3tys to trochę cena przesądzona. 1000zl to oleje i filtry. To musiał by na start kupę elementów zawieszenia mieć do wymiany albo malować pół auta czy pozmieniać wszystkie czujniki. Nie ma co przesadzać.
Opublikowano
No właśnie w 15 letnim aucie zawsze znajdziesz coś do wymiany nie raz już przerabiałem temat zaczynało się od 100 zł kończyło się na tysiącach nie wierzę że ktoś doprowadzi auto do stanu tak jak musi być i sprzeda za 14 tyś :)
Opublikowano

Ja mam stare auto, mechanicznie na typ top w lutym tylko kończę blachę robić po stluczce bo firma się ociagala. Gdyby nie ta blacha to wszystko jest ok. I myślisz ze ile bym za auto wziął? Podejrzewam ze bym musiał wystawiać za 7-8tys. Nikogo by nie obchodziło ze robie od początku auto na oryginalnych bądź zamiennikach dobrych firm.

Na upartego można wymienić klocki tarcze ale nie jest to konieczne, wymienić oleje wcześniej niż trzeba tylko po co?

Opublikowano

to ja sie wypowiem wczoraj na parkingu dwóch kolesi nie mogło odpalić e46 benzynka bo zostawili nadmuch włączony jak poszli do sklepu :D podjechałem swoją :norty: no i na kable i nie dało rady odpalić... odkręciłem korki w aku bo mieli jakiś no name.. wody prawie nie ma nic powiedziałem by kupił dolał trochę i pchnęło się auto i załapało... to koleś mówi ile płacę ja mówię nic a on to chociaż 20zł ja mówię nie trzeba :norty: ale spytałem się na ostatku czy dużo dokłada do tego auta...on mówi heh usmiechnął się,że klocki i tarcze.. i coś w zawieszeniu

 

 

a w silniku gdzie się nie popatrzyło to prawie wszystko olejem zalane... z każdego możliwego miejsca ciekło... i on nic nie doklada :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Coś ta historia grubymi nićmi szyta, bo jak można zostawić włączony nadmuch, nie wyciągając kluczyka?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No taa jakby zsumować posty z wszystkich zbanowanych kont to pewnie z 1000 lekko. No dobra - dmuchawa chodziła :cool2:
Opublikowano
dobra panowie, wracając do tematu wiem o co chodzi bo miałem już E39 520i i wiem jakie są koszta "wstępne" ja w swoją włożyłem w przeciągu 5 miesięcy ponad 3 tys z tym ze sam komputer od gazu kosztowal mnie 1500 bo kupilem juz z gazem i stary komp mial zwarcia i byl do wyrzucenia. Magik od LPG zalozyl mi AEB King z ktorego bylem bardzo zadowolony, zero problemów z gazem no i za felgi Rondel 058 9j/10j z oponami zaplacilem po znajomosci 1200 co sie pozniej okazalo miały bicia były krzywe jak nogi małgosi . Wracając do meritum: wymieniłem same tarcze i klocki z przodu bodajże brembo koszt 530zl nie licząc robocizny bo sam naprawiam zawsze swoje autko. Więc myślę że z pakietem "startowym" (oczywiscie DIS INPA i inne przydatne rzeczy będą przy kupnie żeby później nie było "kwiatków") powinienem się zmieścić w tych 20 kawalkach... jak sądzicie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.