Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. viewtopic.php?f=71&t=117569

2. :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search:

 

Witam na wstepie chciałęm wszystkich przywitac:)

Zwracam sie do Was z moim problemem otoz: po chwilowym postoju kontrolka ładowania sie nie zapalila a gdy odpalilem wszystkie zgasly a zaczela sie zarzyc ta od ładowania,gdzies powyzej 2500-3000 obrotow kontrolka gasnie.Domyslam sie ze chodzi o alternator ale gdzie dokladniej szukac?

Opublikowano
Tak zrobie,ale mam tez inne pytanie,moze troszke malo mądre,ale nie wiem jak zdjąc i jak załozyc pasek wielorowkowy,czy ta rolka ktora jest powyzej alternatora to jest napinacz?i jezeli tak,to jak sie ja luzuje,nie widzialem tam zadnej śruby ani nic podobnego.Jutro podam jakie mialem napiecie
Opublikowano
Napisz najpierw napięcie potem wyjmij latka. Spr pod pełnym obciążeniem grzania foteli szyby max nadmuch i wszystkie światła. Na obrotach i na wolnych, to samo bez obciążenia.
Opublikowano
Tak zrobie,ale mam tez inne pytanie,moze troszke malo mądre,ale nie wiem jak zdjąc i jak załozyc pasek wielorowkowy,czy ta rolka ktora jest powyzej alternatora to jest napinacz?i jezeli tak,to jak sie ja luzuje,nie widzialem tam zadnej śruby ani nic podobnego.Jutro podam jakie mialem napiecie

Napinacz to ten między kołem pompy wspomagania a kołem alternatora o wielkości drugiej po kole alternatora to tak najprościej jak mogę ci podpowiedzieć żeby zdjąć pasek musisz ją kluczem naciągnąć w lewo stojąc przodem do auta .Do odkręcenia alternatora również ją przeciągasz w lewo ponieważ musisz dostać się do śruby mocującej alternator :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.