Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W ostatnim moim wpisie zabrakło słowa "prawdopodobnie". Nie będę teraz bronił tego co napisałem, bo nie była to moja opinia. Na ten moment nikomu nie wierzę. Jak znajdę czas to zorientuję się sam w czym jest dokładnie rzecz.
Opublikowano
Rzecz jest dokładnie w obwodzie opony. Między przodem a tyłem jest ustalone ile procent może być różnicy i jest to tak mało, że nawet te same opony, ale jedne nówki a drugie po 2 sezonach już nie zgrają się. Wydaje mi się, że było to 2% tolerancji, ale nie dam głowy - jest o tym temat na forum: viewtopic.php?f=86&t=242171
Opublikowano
w xdrive sprawy mają się inaczej przy inny oponach wariuje napęd coś tam se żle oblicza i jest problem

Tyle że tutaj nie byłoby nic innego do obliczania, bo rozmiar byłby fabryczny, taki jak dla letnich. Błąd w obliczaniu mógłby być w przypadku innej średnicy, a tutaj nie ma takiej sytuacji.

 

Ale generalnie rozważam naciągnięcie na tylne 8 cali opony 225, BMW sprzedaje fabryczne zestawy dla F3x w takiej konfiguracji, więc z naciągiem nie będzie problemu.

Opublikowano
Twardsze boki w runflatach to gorsze trzymanie na szybko pokonywanych zakrętach ,szczególnie gdy moc jest duża

 

Bez obrazy, ale dawno nie czytałem większych bzdur.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.