Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, schodze rano do auta otwieram klape z bagaznika pilotem (tylko z bagaznika nie cale auto) i wlaczyly sie awaryjne a klapa z baganika nie chciala sie zakmnac a samochod przestal reagowac na kluczyk. Otwarlem drzwi kluczem i doczytalem sie ze rozkodowal sie wiec zakodowalem 2 kluczyki wg poradnika. W obu auto zamknelo sie i otwarlo ale nadal rozrusznik nie kreci. Swieca sie kontrolki obie z dsc w tym ta z recznego na czerwono a przez pierwsze 5sek ekranik swieci jakby negatywem. Caly na pomaranczowo i napisy tez. Co zrobic ?

 

ok najnowsze info, podłaczyłem kablami aku z innego auta, (zanim podlaczylem kontrolki znowu zaczely dzialac) i rozrusznik przeskakuje, odłaczylem kable i znowu przeskakuje wiec to raczej nie aku

 

filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=bS85PeJ5QAU

Edytowane przez Halloween
Opublikowano

Teraz po przekreceniu kluczyka na jakakolwiek pozycje swieci sie tylko przez chwile poduszka powietrzna wyswietlacz sie juz nawet nie zapala. Auto ogolnie otwiera sie i zamyka jakby 100x ciężej mu to szło. Znacznie wolniej sie podnoszą te cypelki. Ktos ma jakies pomysły ?

 

jeszcze dopisze wczesniejsza sytuacje, chciałem zobaczyc czy jest ogólnie prąd w aucie, dałem kluczyk na 2 pozycje zapłonu i zapaliłem światła, świecą sie tylko pozycyjne (ringi nie świecą które sa podpiete do oswietlenia wnetrz a wewnatrz swiatełka działają), zgasiłem światła wyjałem kluczyk a kontrolki dsc air bagu i komornik na paliwie się dalej świecil (pół baku paliwa jest :shock: ), wszystkie kontrolki mrygały co jakis czas i dopiero ponownie zapalenie świateł zgasiło te kontrolki. Aku odłączyłem/podłączyłem i [BAD]. Po za air bagiem zero zycia, nawet wyswietlacz nie świeci na desce kontrolnej.

Opublikowano
próbowałem odpalać na kable od innego auta, i tak - wszystko zaczęło świecić jaśniej (czyli tak jak normalnie powinno), radio mogłem odpalić wcześniej trup, ale po 3-4 minutach prób odpalenia auta dalej tylko cykanie rozrusznika, wziąłem aku na noc do ladowania ale póki co nie chce sie ładować...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja bym się dalej upierał, że Ci zdechł akumulator. Nie wiem jaki miałeś akumulator na podmiane ale do Twojego diesla potrzeba porządnego kopa.
Opublikowano
oryginalny z seata leon II, tzn nie podpinałem zamiast mojego tylko przez kable standardowo, mój to raczej oryginalny od nowości :P filmik w 1 poście jest z tym jak to wyglada
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Seat Seatowi nierówny. Jaki miał aku? Powiem Ci, że jak ja próbowałem na jesień odpalić moją beemke od akumulatora, z którego odpalał Focus 1.8 tdci (chyba 65aH i 650A) to moja nawet nie próbowała udawać, że zapali.

Poza tym jak prostownik nawet nie chce naładować Twój akumulator to chyba coś z nim jednak nie tak.

Opublikowano
ten wskaźnik z prostownika ruszył sie może minimalnie, jest nad "0" , przeczytałem, że to oznacza że aku jest pelny ale jednak ... no nic pojade rano kupić nowy bo nie mam skąd zamiennika wziąć :(
Opublikowano

Weź akumulator na test! Niemożliwe, że z dnia na dzień zdechł... Musiałyby być jakieś objawy wcześniej typu słabe kręcenie...

Szukałbym problemu z instalacją. Może masa silnika kiepska? Lub elektromagnes na rozruszniku nie zamyka obwodu to startu... Może spróbować go pobudzić trzonkiem młotka ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie kupuj w ciemno tylko sprawdź najpierw. Może alternator nie ładuje i dlatego padł akumulator?
Opublikowano
wsadziłem rano aku do auta po 10h ładowania w prostowniku (mimo, że pokazywało że nie ładuje) i odpalił od strzału, odrazu sie szybciej zamki otwierały itp, pojechałem na diagnostyke aku i wyszło 12,84v oraz 80% sprawności rozruchowej stan dobry, nie mam pojęcia co było przyczyną nieodpalenia auta (diagnostyka za free)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może coś wcina prąd, np jeż, sprawdź też w testach do ilu spada napięcie przy odpalaniu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

zrób test zegarów nr 9 na odpalonym i zobacz ile daje czy jeat mniej nić 14V czy więcej mozesz tez sprawdzic miernikiem na odpalonym powinienes miec conajmniej 14V

jak jest mniej regulator do wymiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.