Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Proszę o pomoc w ocenie czy warto kupić to auto. NIestety mam mało czasu, bo dziś o 14:30 będę je oglądał, ale może czegoś uda się dowiedzieć. Auto jest w prywatnych rękach, w Mielcu, stoi na bardzo dobrych zimówkach, brak opon letnich i podobno w stanie bez zarzutów, ale to się okaże. Niestety nie będzie możliwości podlaczenia komputera, ba do serwisu daleko. Pojadę na stację diagnostyczną i tam sprawdzę co się da.Z góry wszystkim dziękuję i pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak chcesz być upierdasem to możesz jeszcze sprawdzić poziom i jakość oleju w dyfrze i skrzyni biegów, co tym bardziej byłoby wskazane przy wyciekach.

A jak już jesteś mega upierdasem i sprzedawca się zgodzi możesz zrobić pomiary ciśnienia w cylindrach ;)

Prostość budy możesz od biedy sprawdzić mierząc podłogę po przekątnej z jednej i z drugiej strony, wybierz kilka punktów pomiarowych, tolerancja chyba 3mm, tak na szybko jeśli nie chce Ci się na geometrię latać.

Regulatory lamp pokręć, sprawdź czy działają, wymiana to upierdliwa rzecz, jak są ksenony zobacz co tam siedzi, czy jakieś chinole po 10pln za sztukę nie siedzą, wymiana na philipsy albo osramy też ze 150 za sztukę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O ile był serwisowany w ASO.

Możesz też w inpie posprawdzać, ale to też nic pewnego. np ilość motogodzin x 40km/h mniej więcej powinno się zgadzać (+-30k km). Lub ilość wciśnięć hamulca /2 chyba średnio z tego co pamiętam, ale to jeszcze bliższe wróżenia.

 

Inpą też mógłbyś sprawdzić korekty wtrysków. Turbo nie wiem czy można sprawdzić bez wyjmowania. Ale jak ma luzy to już się kończy.

Opublikowano
Inpa to zapewne jakiś program komputerowy... NIestety nie będzie takiej możliwości. Jeśli na przeglądzie nic nie wyjdzie to zrobię jazdę próbną i zobaczymy. Jak myślisz robić testy typu: wciśnij gaz do dechy na postoju i zobacz czy i na jaki kolor kopci?
Opublikowano
Dzwoniłem na stację diagnostyczną. Oprócz sprawdzenia mechanicznego tzn: hamulce, zawieszenie, amorki, możliwość obejrzenia silnika, czy niema wycieków, mogą sprawdzić autko kompem, ale mają tylko jak to Pan powiedział "program ogólny, do wszystkich aut". Wyszukać ma to jakieś ewentualne błędy i jeśli były takowe w przeszłości i nie zostały przez kogoś usunięte to też. Koszt 50zł diagnoza mechaniczna (zrobię na pewno) i 50zł komputerowa(nie wiem czy robić).
Opublikowano
Auto nie kupione. Wiele ognisk rdzy dookoła, poza tym ślady lakieru na oponach i elementach na których nie powinno tego być. Jakiś "fachowiec" pozostawił nawet pasek taśmy zabezpieczającej, na zderzaku w miejscu gdzie się styka z maską po zamknięciu. Taśma też oczywiście pryśnięta farbą. Nie działające lusterko, parctronic przód i tył i pewnie by się znalazło coś jeszcze. Podczas jazdy bez jakichś dziwnych odgłosów. Prowadzi się równo i nie znosi przy hamowaniu. Jak trochę przycisnąłem na 3 biegu to za plecami dość spora czarna chmura :/ Acha i jeszcze pompa wspomagania do wymiany bo wyje. Temat można uznać za zamknięty. Dzięki za pomoc i pozdrawiam. Paweł
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do pierona jasnego :wink: szkoda no, bo już czekała rzesza "fachofców" żeby napisać że jednak można kupić zdrowe e39 po lifcie za 10tys zł :mrgreen:
Opublikowano
No i się jednak nie da . Albo inaczej , da się ale podmalowanego do sprzedaży ulepa . Za 10 tys kupisz , drugie 10 tysi wlozysz :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.