Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

autko jest po dzwonie zostało poskładane ale zauwazyłem, że nie jezdzi tak jak wczesniej(brak mocy)

zczytałem bledy inpą ale nie wiem za bardzo o co dokładnie chodzi prosił bym o rozkodowanie

0x3FF1  3FF1 Luftmassenmesser
P3264 Luftmassen- oder Luftmengendurchsatz (Bank 1) - zu gering wegen Sensordrift

0x3F35  3F35 Ladeluftschlauch-Ueberwachung im Leerlauf

0x4530  4530 Ladedruckregelung, Regelabweichung

Opublikowano

3F35 - "(Wejście) regulacji przepływu powietrza na biegu jałowym"

4530 - "zbyt niskie ciśnienie regulacji"

3FF1 - Przepływomierz powietrza

 

To tak na szybko przetłumaczone!

Opublikowano
Witam,

autko jest po dzwonie zostało poskładane ale zauwazyłem, że nie jezdzi tak jak wczesniej(brak mocy)

zczytałem bledy inpą ale nie wiem za bardzo o co dokładnie chodzi prosił bym o rozkodowanie

0x3FF1  3FF1 Luftmassenmesser
P3264 Luftmassen- oder Luftmengendurchsatz (Bank 1) - zu gering wegen Sensordrift

0x3F35  3F35 Ladeluftschlauch-Ueberwachung im Leerlauf

0x4530  4530 Ladedruckregelung, Regelabweichung

Kolego te błędy dotyczą jednoznacznie że jest coś nie tak z ciśnieniem doładowania w pierwszym błędzie przepływomierz mierzy zbyt niskie masę powietrza w stosunku do czunika, drugi natomiast dotyczy węża doładowania obserwacja na wolnych obrotach a trzeci regulacja ciśnieni doładowania odchyłka od normy, to wszystko razem wzięte daje nam pogląd że jest coś nie tak z cisnieniem doładowania a powodów może byc wiele na przykład: wypadnięty przewód doładowania z IC, turbina padnięta, zacięta geometria, uszkodzona przepływka lub czujnik, trzeba to posprawdzać by wyeliminować problem, podejrzewam że węże doładowania do IC sa źle wpięte lub wypadnięty jeden z nich.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Mi ostatnio wypadł przewód od doładowania, ten co łączy chłodnice z kolektorem ssącym. Efekt był taki że auto jechało aczkolwiek objawem był spadek mocy, pomimo mocniejszego dodawania gazu auto nie reagowało. Do tego było głośniejsze.

 

Możesz sprawdzić ewentualnie te przewody czy masz dobrze spięte, czy Ci nie wypchała któraś z rur. Bo przepustnice jakbyś miał zjechaną i była cały czas przymknięta to stawiam że również wywaliła by błąd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.