Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Mam straszny problem. Postaram się go opisać najdokładniej.

Chodzi o tylne zawieszenie sedana.

Wymieniłem wahacze, łożysko i dalej stuka.

Nie mam pojęcia co to może wyć.

Stuka prawa strona, przy najechaniu np na prób zwalniający ale tylko przodem tyłem już cisza, przy zjeżdżaniu z krawężnika. Jak się jedzie po dołach to cisza. Słychać takie uderzenie jakby amortyzator tłukł o kielich. Byłem na szarpakach i sprawdzeniu amortyzatorów i nić nie wyszło. Tuleja wahliwa ok.

Czy ktoś wiec co to może być?

Dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Sprawdz na podnośniku luzy jak koła są w powietrzu. ale też stukaja Agory. Test na stacjach można sobie potraktować z przymrużeniem oka. To jest test na którym e39 nie przejdzie jak ma mega wywalone zawieszenie. Miałem też wylany amor a diagnosta mówi ze zawieszenie w super stanie
Opublikowano

A wydech wisi na gumach ?

W piątek kolega w e39 combi miał podobny problem. Też podczas jazdy na fotelu kierowcy stuki słychać było jakby prawego tylnego koła, przejeżdżając przez progi zwalniające przednimi kołami. Przyczyną problemu był wydech który wyskoczył z gumowych mocowań.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

Łączniki wymienione a o tłumiku nie pomyślałem.Sprawdzę.

Czy coś jeszcze może być przyczyną?

Pozdrawiam.

Opublikowano
Dodam,że te stuki są z prawej strony. Wyraźnie słyszalne w kabinie. Sprawdze ten tłumik i zobacze. Też myślałem,że to akumulator ale jest przymocowany. Już nie wiem co to może być. Nie dawno był zakładany LPG może to butla ale jak szarpie to sztywno siedzi. Tragedia.
Opublikowano

Cześć

Sprawdź czy gazownicy nie zostawili jakiś skarbów pod butlą (klucz/nasadka) :D lub w rejonach gdzie majstrowali z przewodami/instalacją np. pod osłoną nadkola, przy akumulatorze itp. Prześledź instalację, postukaj może coś się odezwie :D

 

Pozdrawiam

Opublikowano
musisz wyciągnąć amorek i sprawdzić. na stacji nie zawsze wszystko zobaczą. i sprawdź czy dyfer sie nie rusza. i czy objawy występują zarówno pod obciązeniem, czy na luzie też. wymieniałeś same łączniki?? czy gumy na drążku też? sprawdź czy drążek nie uderza w jakiś inny element, czasem zmienniki są krótsze lub dłuższe i później drążek stuka.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.