Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Mam problem. Przestał działać prędkościomierz i ekonomizer.Wczoraj odstawiłem auto i wszystko działało, a dzisiaj odpaliłem i od razu braki na zegarach. Wyświetla też brak ABS i ASC. Najpierw wymieniłem czujnik lewy tył 3 razy i nic. Podłączyłem pod podstawowy komputerek i pokazywało brak odczytu prędkości koła i błąd czujnika PRAWY TYŁ. Jego też podmieniłem i nic. Pojechałem na normalny komputer, który także pokazał tak samo. Przejechaliśmy sie kawałek i prędkość koła czyta tylko z lewego przodu.Dodam że sprawdzałem także kostkę i kabel pod nadkolem i wszystko ok. Podmieniłem sterownik ABS pod maską, a nawet sterownik ABS i ASC pod schowkiem. Zero efektu. Jestem załamany bo wyczerpały sie wszystkie mi znane możliwości. Może jakieś pomysły. POMOCY :cry2:
Opublikowano
Wiem o co chodzi. Ale podczas stania raczej sie jej nic nie stało. Postaram sie jakoś to sprawdzić. Zaglądałem w dziurę gdzie wchodzi czujnik i wszystko było czyściutkie. Straszna zagadka !!!
Opublikowano

Jak miałeś podmienieniony sterownik w 100%sprawny toczenie czeka cię wymiana piasty

Sprawdź też masę w sterowniku.

Aku naładowany? Bo też potrafi robić choinkę na desce słaby aku

Opublikowano
Nie jestem pewny jak to jest ze sterownikiem abs, ale np wymieniając modół LCM w e39 trzeba zrobić adaptacje ''kodowanie'' do naszego samochodu... wiec mozliwe ze jest i tak ze sterownikiem abs jezeli podmieniany był z uzywki...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie jestem pewny jak to jest ze sterownikiem abs, ale np wymieniając modół LCM w e39 trzeba zrobić adaptacje ''kodowanie'' do naszego samochodu... wiec mozliwe ze jest i tak ze sterownikiem abs jezeli podmieniany był z uzywki...

 

ABS zawsze ruszał od razu, a podmieniałem między różnymi autami, tak samo prędkość była, jedynie czasem problem był z ASC, i tu trzeba było kodować.

Choć zdarza się że wszystko chodzi od razu, duże znaczenie ma jaką skrzynię ma dawca, a jaką biorca.

Opublikowano
Sterownik ABS był sprawny z jeżdżącego auta. Z tą adaptacją to różne informacje słyszałem. Co do piasty to po odpaleniu zgasły by kontrolki na zegarach a dopiero po ruszeniu wyskoczyłyby błędy. Postaram sie sprawdzić dzisiaj czy dochodzi prąd do czujnika od sterownika.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak gasną kontrolki po odpaleniu, to raczej sterownik będzie okej od strony elektrycznej, skupił bym się na czujnikach i koronkach w łożyskach.
Opublikowano (edytowane)
jak podmieniac sterownik to tylko z takiego samego auta bo beda roznice ale jesli mowiles ze predkosciomierz dzialal to ja bym obstawial sterownik... mozesz naprawic ale ja bym odradzal. Edytowane przez montehristo
Opublikowano
jak podmieniac sterownik to tylko z takiego samego auta bo beda roznice ale jesli mowiles ze predkosciomierz dzialal to ja bym obstawial sterownik... mozesz naprawic ale ja bym odradzal.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.