Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
bmw e90 318i 2005 jestem w trakcie zmiany radia z biznes na profesjona z przed liftu czy bede musial jakos przypisac to radio do auta czy wystarczy zmienic i tyle i bedzie grac czy jakies kodowanie potrzebne bedzie mam inpe czy da sie nia cos zrobic bo w ncs niemam modelu
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
jeszcze nie ale jutro jade do goscia i ma mi to zrobic i przy okazji akomulator i cos w silniku posprawdzac gosc dosyc dobry ponoc gadalem z nim mowil ze 15min i po robocie zobacze ile wezmnie ale z tego co mowil to nie za wiele
Opublikowano
tak bylem poszlo dobrze pdc dziala jak nalerzy ale maly problem zostal ale to juz tylko same bledy co na inpie wyskakuja bo jest za nowe radyjko ale to w niczym nie pszeszkadza akomulator terz przypisany wiec jestem zadowolony teraz to tylko wymiana glosnikow stylu w pulce bo graja jak z telefonu pozdrawiam
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zrobiłem to na co było zamówienie ...

Należy uważać jakie radio się kupuje mając linie diagnostyczną K (e90 do 2007/03 roku) a kupuje się radio z 2008 roku professional które jest przystosowane do lini D-can to i tak dziwiłem się że wszystko gra i dało się vin zmienić i zakodować NCS przypisując do samochodu, trzeba mieć świadomość że wymiana samego radia to nie wszystko

to radio zawiera moduł MOST i trzeba dorobić też złącze most do programowania, a inne moduły takie jak np PDC współpracują z radiem i trzeba przekodować aby ze sobą współpracowały ...

Opublikowano

Ja też mam radio professional poliftowe w prelci. Tylko taka różnica że wcześniej miałem przedliftowe proffesional. Jak gw łączy się z radiem to będzie działać po k

Din programowałes moduły czy tylko kodowałeś? U mnie wystarczyło kodowanie radia i pdc do serii.

W przedlifcie także jest most

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja też mam radio professional poliftowe w prelci. Tylko taka różnica że wcześniej miałem przedliftowe proffesional. Jak gw łączy się z radiem to będzie działać po k

Din programowałes moduły czy tylko kodowałeś? U mnie wystarczyło kodowanie radia i pdc do serii.

W przedlifcie także jest most

Nie programowałem tylko Tool32 zmiana vin i ncs kodowanie do serii RAD2 i PDC (oczywiście wcześniej dodałem je do FA /VO ale zmieniam w FA też akumulator na wiekszy to przekodowałem do sreii więcej modułów)

i to wystarczyło, podłączyłem iste, to ista widzi radio i moduł GW ale w planie aktualizacji nie uwzględnione zostały te moduły do programowania.

Ale powiem Ci że jak by mnie ktoś wcześniej zapytał czy mając e90 model przedliftowy na linii K i zakładając nowsze z 2008 roku na linii D-can to odradził bym mu

a tu sam sie zdziwiłem że tak wszystko dobrze współpracuje tylko obcięło mu trochę funkcji bluetooth i USB ale ich fizycznie nie ma więc nie ma się co dziwić

można by dodać je do FA/VO ale po co i tak nie będą działać, zostało tylko AUX

Moduł GW jest razem z radiem powinno się do niego dokupić złącze światłowodu i można normalnie programować, tylko nie istą ale winkfpt bez problemów przez most

Co do isty to uznała moduł PDC do wymiany a jest fizycznie sprawny nawet żadnych błędów nie miał, być może mając moduł GW jest inny sterownik PDC a ja dopisałem do FA/VO radio professional więc czytając z FA uznała nieprawidłowy moduł.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
To ja mam pytanie laika .... czy radia professional występują w wersji USB Bluetooth i bez ? czy jet to kwestia dodatkowego doposażenia ?
Opublikowano

Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale znalazłem w dobrej cenie na allegro :) i kupiłem nr częsci 9343198 moje auto to P449037, wg realoem powinno pasować.. ale chgw...

Bym był wdzięczny gdyby mi ktoś wyjaśnił co mi jeszcze potrzeba aby BT i USB działało (po za gniazdkiem w podłokietniku)

  • Członkowie klubu
Opublikowano

W przypadku tego radia, konieczny będzie moduł MULF lub COMBOX Media.

Kupiłeś wersję bez zintegrowanego BT i USB ale za to ma MOST, który będziesz mógł wykorzystać do podłączenia MULF'a lub COMBOX'a.

Opublikowano
Ja też mam radio professional poliftowe w prelci. Tylko taka różnica że wcześniej miałem przedliftowe proffesional. Jak gw łączy się z radiem to będzie działać po k

Din programowałes moduły czy tylko kodowałeś? U mnie wystarczyło kodowanie radia i pdc do serii.

W przedlifcie także jest most

Nie programowałem tylko Tool32 zmiana vin i ncs kodowanie do serii RAD2 i PDC (oczywiście wcześniej dodałem je do FA /VO ale zmieniam w FA też akumulator na wiekszy to przekodowałem do sreii więcej modułów)

i to wystarczyło, podłączyłem iste, to ista widzi radio i moduł GW ale w planie aktualizacji nie uwzględnione zostały te moduły do programowania.

Ale powiem Ci że jak by mnie ktoś wcześniej zapytał czy mając e90 model przedliftowy na linii K i zakładając nowsze z 2008 roku na linii D-can to odradził bym mu

a tu sam sie zdziwiłem że tak wszystko dobrze współpracuje tylko obcięło mu trochę funkcji bluetooth i USB ale ich fizycznie nie ma więc nie ma się co dziwić

można by dodać je do FA/VO ale po co i tak nie będą działać, zostało tylko AUX

Moduł GW jest razem z radiem powinno się do niego dokupić złącze światłowodu i można normalnie programować, tylko nie istą ale winkfpt bez problemów przez most

Co do isty to uznała moduł PDC do wymiany a jest fizycznie sprawny nawet żadnych błędów nie miał, być może mając moduł GW jest inny sterownik PDC a ja dopisałem do FA/VO radio professional więc czytając z FA uznała nieprawidłowy moduł.

Dzisiaj zaprogramowałem to radio ....po obd. Jakieś 40-50 minut

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.