Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jestem tu nowy wiec z gory przepraszam jesli taki temat juz byl ... Mianowicie planuje kupno bmw e92 na terenie szkocji -angli , bedzie to moje pierwsze bmw i chcialbym dobrze kupic ... Prosilbym o pomoc czego unika a czego szukac na tutejszym rynku jest sporo takich samochodow chcialbym przeznaczyc ok . 10000£
Opublikowano

Sprawdz dobrze samochod zanim kupisz.

 

Generalnie to co zawsze sprawdzasz kupujac samochod w UK.

 

Wiekszosc mozesz zrobic za darmo znajac nr rejestracyjny.

 

Po pierwsze HPI test - pokaze Ci czy samochod ma jakas historie typu wypadek/zmiana tablic/niesplacony kredyt wziety na samochod/skradziony.itd... - nie oszczedzaj na tym (nie wydawalbym wiecej jak £20, te za £4,99 nie wiele Ci powiedza...)

 

Po drugie zadzwon do dealera BMW, podj im nr rej i popros o info - podadza Ci cala historie jesli samochod byl u nich seriwsowany

 

Po trzecie sprawdz MOT i przebiegi na nich - mozesz to zrobic przez neta na stronie DVLA za free - potrzebne Ci beda pewne dane w V5 (log book) ale nie powinienes miec problemow zeby je zdobyc od sprzedajacego

Opublikowano
Ok a ogolnie czy przebieg 50000-70000 z silnikiem 20d to dobry zakup niebedzie sprawial wiekszych problemow przez nastepne 20000 ( wiadomo ze trzeba serwisowac ) mam na mysli turbo rozrzad i te drozsze naprawycczy lepiej dozbieraz £ i kupic z przebiegiem ponizej 50000 ( mil oczywiscie nie km )
Opublikowano
Ok a ogolnie czy przebieg 50000-70000 z silnikiem 20d to dobry zakup niebedzie sprawial wiekszych problemow przez nastepne 20000 ( wiadomo ze trzeba serwisowac ) mam na mysli turbo rozrzad i te drozsze naprawycczy lepiej dozbieraz £ i kupic z przebiegiem ponizej 50000 ( mil oczywiscie nie km )

 

Generalnie osobiscie nie jestem za Dieslami i chyba nigdy nie bede.

 

Z tego co czytam na tym i innych forach to 90% problemow jest wlasnie z dieslami a kolejne 10% z benzyniakami.

 

Wydaje mi sie ze przebieg 70k mil jak na diesla to nie duzo ale wszystko zalezy jak samochod byl uzytkowany i jak czesto servisowany co ciezko sprawdzic jesli nie byl servisowany w BMW.

 

Jesli ktos o to nie dbal to mozesz sporo £ wywalic w naprawe takiego samochodu po zakupie.

 

 

 

Ktos tutaj kiedys pisal ile mil/km w roku musisz robic aby diesel sie oplacil, ja robie 10-15k mil.

 

 

Znajomy do dzis ma w UK 330d w budzie e46 i tyle ile on sary juz na ten samochod wywalil to naprawde gra nie warta swieczki... A padlo mu juz w tym wszystko, od wtryskow ktore wymienial/regenerowal juz 2 razy, skrzynia, turbo, pompa itd.... ksiazke mozna by napisac....

Opublikowano

Musisz wiedzieć ze na dokumencie V5 nie zawsze znajdziesz dane obecnego właściciela, tzn osoba sprzedająca nie musi być właścicielem auta i jest to całkiem legalne.

Unikaj kupna na jakiś stacjach benzynowych albo pod supermarketami jak i również nie napalaj się na podejrzanie niższy stan licznika. Jak cos upatrzysz to weź kogoś kto Ci sprawdzi auto przy pomocy kompa.

Tak jak kolega napisał powyżej, warto sprawdzić czy auto nie miało wypadku, jeśli właściciel zgłosił to powinno być w bazie danych.

Ja mialem auto 2.0d i bardzo je chwale i osobiście wole diesle ale to kwestia gustu :)

Londyn
Opublikowano
Podziekowal . Ogolnie jesli historia servisowa jest sprawdzona i auto niekradzione diesel z przebiegiem 70000 tys mil mozna smiali brac rozumiem ?? Duzo czytalem na temat tych diesli 20d i sporo ludzi narzeka na dosc drogie baprawy .. Mniejwiecej kiedy zaczynaja sie powazne problemy po ilu tysiacach ?? Myslalem rowniez nad motorem benzynowym ale przeraza mnie koszt paliwa ile takie auto moze spalic w benzynie ?? Na ten czas posiadam insignie 2009 1.8 i pali strasznie duzo . Planuje zrobic ok 6 tysiecy mil na rok , przewaznie jezdze po miescie czy taki tryb zycia dla silnika diesla go nie zabije ?? Ilemoze spalic taka benzyna jak yo wyglada ?
Opublikowano
Ok a ogolnie czy przebieg 50000-70000 z silnikiem 20d to dobry zakup niebedzie sprawial wiekszych problemow przez nastepne 20000 ( wiadomo ze trzeba serwisowac ) mam na mysli turbo rozrzad i te drozsze naprawycczy lepiej dozbieraz £ i kupic z przebiegiem ponizej 50000 ( mil oczywiscie nie km )

 

Generalnie osobiscie nie jestem za Dieslami i chyba nigdy nie bede.

 

Z tego co czytam na tym i innych forach to 90% problemow jest wlasnie z dieslami a kolejne 10% z benzyniakami.

 

Wydaje mi sie ze przebieg 70k mil jak na diesla to nie duzo ale wszystko zalezy jak samochod byl uzytkowany i jak czesto servisowany co ciezko sprawdzic jesli nie byl servisowany w BMW.

 

Jesli ktos o to nie dbal to mozesz sporo £ wywalic w naprawe takiego samochodu po zakupie.

 

Bo dokładnie taki jest odsetek diesli i benzyn. Dodatkowo diesel ma większe przebiegi.

 

Potwierdzam, że przebieg 70k mil to nie jest dużo. Niewiele jest zużyte. Przy tym przebiegu trzeba wymienić amorki, olej w skrzyni i dyfrze pasek i rolki osprzętu. Oczywiście jeśli człowiek się uprze może te wymiany przeciągnąć. Auto się nie rozpadnie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Podziekowal . Ogolnie jesli historia servisowa jest sprawdzona i auto niekradzione diesel z przebiegiem 70000 tys mil mozna smiali brac rozumiem ?? Duzo czytalem na temat tych diesli 20d i sporo ludzi narzeka na dosc drogie baprawy .. Mniejwiecej kiedy zaczynaja sie powazne problemy po ilu tysiacach ?? Myslalem rowniez nad motorem benzynowym ale przeraza mnie koszt paliwa ile takie auto moze spalic w benzynie ?? Na ten czas posiadam insignie 2009 1.8 i pali strasznie duzo . Planuje zrobic ok 6 tysiecy mil na rok , przewaznie jezdze po miescie czy taki tryb zycia dla silnika diesla go nie zabije ?? Ilemoze spalic taka benzyna jak yo wyglada ?

 

 

Na trasie na pelnym baku potrafilem zrobic 450-500mil jadac z predkoscia 70mph.

 

W miescie to juz inna historia... okolo 300-400mil w zaleznosci jak jezdzisz. W e92 jest chyba bak 62 litry jak dobrze pamietam.

 

 

Moim zdaniem diesel sie nie oplaca robiac 6k mil rocznie. A w dodatku paliwo potanialo i wszyscy moi znajomi przesiadaja sie na benzyniaki.

Opublikowano
Podziekowal . Ogolnie jesli historia servisowa jest sprawdzona i auto niekradzione diesel z przebiegiem 70000 tys mil mozna smiali brac rozumiem ?? Duzo czytalem na temat tych diesli 20d i sporo ludzi narzeka na dosc drogie baprawy .. Mniejwiecej kiedy zaczynaja sie powazne problemy po ilu tysiacach ?? Myslalem rowniez nad motorem benzynowym ale przeraza mnie koszt paliwa ile takie auto moze spalic w benzynie ?? Na ten czas posiadam insignie 2009 1.8 i pali strasznie duzo . Planuje zrobic ok 6 tysiecy mil na rok , przewaznie jezdze po miescie czy taki tryb zycia dla silnika diesla go nie zabije ?? Ilemoze spalic taka benzyna jak yo wyglada ?

 

 

Na trasie na pelnym baku potrafilem zrobic 450-500mil jadac z predkoscia 70mph.

 

W miescie to juz inna historia... okolo 300-400mil w zaleznosci jak jezdzisz. W e92 jest chyba bak 62 litry jak dobrze pamietam.

 

 

Moim zdaniem diesel sie nie oplaca robiac 6k mil rocznie. A w dodatku paliwo potanialo i wszyscy moi znajomi przesiadaja sie na benzyniaki.

Podatek drogowy na benzyniaka to przesada 490£ na rok za 30i gdzie diesel 30 to ok 200£ plus ubezbieczenie .. Roznica cenowa miedzy benz -dies tez nie jest wielka na tutejszym rynku . Martwi mnie jedynie filtr dpf ,, ogolnie planuje jezdzic w miescie czy jakbym pzeganial takiego diesla raz na miesiac na trasie to zalatwi sprawe ?? Czy raczej nie

Opublikowano

Z tego co pamietam za Road TAX place jakies £280 na rok wiec nie jest zle...

 

Myslalem o zakupie X5 z 2007 roku 3.0D ale wlasnie Tax mnie skutecznie odstraszyl - £500 za rok

Opublikowano

Road tax za 330i jest teraz 205 (w uk), za 335i troche więcej ale nie aż tyle co za m3 (e9x) - 500 :o.

Wszystkie ceny do sprawdzenia na gov.uk

Opublikowano

Wróciłem właśnie z urlopu w UK i po tym co zobaczyłem zastanawiam się jaki jest wogóle sens kupna 3,0 w UK... Przy sposobie w jaki tam się jeździ 320d jest nawet przesadą. Wszędzie fotoradary, odcinkowe pomiary prędkości itp, na autostradzie ograniczenie do 70 i praktycznie wszyscy jadą max. 70-75. Poza autostradami przez ponad tydzień widziałem może ze 2 razy jak ktoś kogoś wogóle wyprzedza. Mając francuskie toczydło z wypożyczalni o mocy 90KM na prawdę nie czułem dyskomfortu na tamtejszych drogach. Jak bym kupował sobie tam auto, to myślałbym raczej o Priusie niż BMW :)

 

A co do dylematu kolegi - przy symbolicznych przebiegach (6kM) nie widzę sensu pchania się w diesla.

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano
Wróciłem właśnie z urlopu w UK i po tym co zobaczyłem zastanawiam się jaki jest wogóle sens kupna 3,0 w UK... Przy sposobie w jaki tam się jeździ 320d jest nawet przesadą. Wszędzie fotoradary, odcinkowe pomiary prędkości itp, na autostradzie ograniczenie do 70 i praktycznie wszyscy jadą max. 70-75. Poza autostradami przez ponad tydzień widziałem może ze 2 razy jak ktoś kogoś wogóle wyprzedza. Mając francuskie toczydło z wypożyczalni o mocy 90KM na prawdę nie czułem dyskomfortu na tamtejszych drogach. Jak bym kupował sobie tam auto, to myślałbym raczej o Priusie niż BMW :)

 

A co do dylematu kolegi - przy symbolicznych przebiegach (6kM) nie widzę sensu pchania się w diesla.

 

I dlatego zawsze z przyjemnoscia przyjezdzamy poszalec trzylitrowkami do naszego kraju :D

Te 70 na autostradach jest w milach czyli jakies 112km/h. W UK jest inna kultura jazdy i rzeczywiscie rzadko tu o wyprzedzanie na zwyklych drogach, poniewaz natezenie ruchu oraz starch przed mandatami ktore zwiekszono do 10 tys funtow :duh:

Zimny urlop miał kolega :)

Londyn

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.