Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

wczoraj ściągnąłem kolektor ssący w celu sprawdzenia stanu klapek. Wyczyściłem kolektor na tyle ile mi się udało czyszcząc również czujnik przy kolektorze. Złożyłem wszystko do kupy i po odpaleniu silnika mam podwyższone obroty ze standardowych 800 mam obecnie 900.

 

Pacjent :

N47 przebieg 235 tyś.

 

Z uwag dodam że wszystko było robione niestety przy podpiętym aku i nie wiem czy błędy które powyskakiwały (zapewne) nie spowodowały takiego stanu rzeczy. Niestety kabelek jutro mam dostać z reklamacji więc wtedy dopiero wykasuje błędy które się pojawiły.

 

Ja mam do was prośbę czy ktoś z was spotkał się już z czymś takim? czy to niepokojące czy raczej tak powinno być i do tej pory (obroty 800 - były za niskie)? Na co zwrócić uwagę przy takim kłopocie? Jaką wtyczkę ewentualnie mogłem przegapić przy spinaniu wcześniej pozostałych?

 

ps. Pół roku temu chciałem się dobrać do kolektora niestety wtedy poległem, nie mogłem go zdjąć. Przy ponownym dokręcaniu go docisnąłem kolektorem przewód od podciśnienia uszkadzając go (urywając go, na jakiś 2 cm - powstała ala rynienka). Przy obecnej naprawie wymieniłem ten wężyk na nowy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie pomogę ale napisz jak możesz w jakim stanie miałeś kolektor po takim przebiegu i jak klapki?

Co do obrotów to napewno nie mogą być takie wysokie - jedynie na zimnym silniku są podwyższone a później dużo niższe. Podłącz pod kompa może coś się dowiesz.

Opublikowano

Pod komputer dopiero jutro podepnę jak faktycznie dostanę ten kabel z reklamacji. Stan kolektora oceniam na dobry, aczkolwiek ostatnia klapka patrząc od siłownika miała lekki luz - niestety nie zakupiłem wcześniej nowego kolektora ani zaślepek także złożyłem z powrotem w takim samym stanie jak było (ten samochód miał już wymieniany kolektor - gdyż jest opisany korektorem od spodu N47 - nie wiem przy jakim przebiegu).

 

Zastanawiają mnie te podwyższone obroty bo tak jak pisze wcześniej miałem 800 i to się od razu rzuca że teraz są wyższe.

Opublikowano
Czy dobrze rozumiem, ze "wyczysciles" przeplywomierz?
Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano

Nie, strony z filtrem powietrza i przepływką nie ruszałem. Zainteresowałem się prawą stroną jedynie.

Zdaje sobie sprawę że przypływka może wpłynąć na obroty na biegu jałowym.

Opublikowano
Pod komputer dopiero jutro podepnę jak faktycznie dostanę ten kabel z reklamacji. Stan kolektora oceniam na dobry, aczkolwiek ostatnia klapka patrząc od siłownika miała lekki luz - niestety nie zakupiłem wcześniej nowego kolektora ani zaślepek także złożyłem z powrotem w takim samym stanie jak było (ten samochód miał już wymieniany kolektor - gdyż jest opisany korektorem od spodu N47 - nie wiem przy jakim przebiegu).

 

Zastanawiają mnie te podwyższone obroty bo tak jak pisze wcześniej miałem 800 i to się od razu rzuca że teraz są wyższe.

 

Do kolektora w n47 nie potrzeba zaślepek .

Opublikowano
Powiem Ci że ja nie odpinałem aku i żaden błąd mi nie wyskoczył.... Może jakaś wtyczka jest słabo dociśnięta?
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.