Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No właśnie ale tu przynajmniej wiem ile jest anie kupując w Polsce z przebiegiem 190tys km, a przy kupowaniu tego samochodu to powinienem na coś zwrócić szczególną uwagę?

bo wcześniej miałem 325 TDS to silnik nie do zajechania!

A potem 2.0 d to pożal się Boże

Opublikowano

W rodzinie mam E36 M52B28 zakupiony dwa miesiące temu przy prawdziwym przebiegu 330tyś. potwierdzone książką serwisową, fura młodszego brata, więc aby podziwiam :wink: ale silniczek to muzyka dla uszu.

 

Jeżeli chodzi o 328 i pokrewne to te jednostki spokojnie wytrzymują 500-600tyś. bez większych awarii, oczywiście wszystko zależy od użytkownika.

 

Ostatnio czytałem w auto świat [nr. 52/2014] o E39 2.5TDS gość przejechał nim przeszło 1mln. km, po czym sprzedał auto za 1 euro, dla celów badawczych. Jak kolega wcześniej określił silnik nie do zajechania!

 

Dla przykładu kumpel dwa lata temu kupił 530D z przebiegiem blisko 750tyś do tego automat, fura śmiga do dziś.

 

Podejrzewam że nie jeden użytkownik cieszy się z przebiegu rzędu 200-250tyś. a w rzeczywistości przebieg wynosi co najmniej 2 razy tyle, niestety każdy kombinuje jak może.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
Ja swoje wcześniejsze 328Ci sprzedałem z przebiegiem 240 tyś km. Silnik suchutki, zero poboru oleju, śmigał jak talala. Jeżeli 300 tyś km i zadbany to taki przebieg to pikuś
Opublikowano

M52 czy to 2.0/2.5 czy 2.8 ma to do siebie że lubi łyknąć olej w granicach rozsądku oczywiście, i nikt nie mówi o konsumpcji rzędu 1litr na 1000km, choć są i takie przypadki, nawet 100% sprawnym silniku ubytki oleju zawsze będą .

 

Taki urok tego silnika, często przyczyna leży w zużytych uszczelniaczach, ale to i tak nic w porównaniu do tego co M54B30 połyka.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
jako użytkownik 328 od 3 lat mogę zaprzeczyć temu, że normalne jest to, że te silniki muszą brać olej - jestem przykładem na to, że nie musi ani grama
Opublikowano
O czym my mówimy. To BMW z najlepszego okresu produkcyjnego. Sam mam M57D30 z przebiegiem ORI 301000 km. W aucie ORI- dwumasa, turbo, wtryski, w sumie prawie wszystko poza zawieszeniem. Teraz już takich samochodów nie produkują, inżynierów zastąpili księgowi.... W jednym z ostatnich Auto Świat było BMW z przebiegiem 1 MILION KM.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O czym my mówimy. To BMW z najlepszego okresu produkcyjnego. Sam mam M57D30 z przebiegiem ORI 301000 km. W aucie ORI- dwumasa, turbo, wtryski, w sumie prawie wszystko poza zawieszeniem. Teraz już takich samochodów nie produkują, inżynierów zastąpili księgowi.... W jednym z ostatnich Auto Świat było BMW z przebiegiem 1 MILION KM.

 

A na TDS to jeszcze niedawno sama redakcja Auto Świat narzekała jakie to awaryjne motory, głowice pękają i same wydatki jak pisali o E39 TDS , tak samo ja e46 136KM 2D sam kilka lat temu już sie przygotowałem na wymianę silnika z powodu pękających wałów, ale jakoś nie stało się to plaga 2D, a tu ponad 300tys i nawet szkoda sprzedać tak się dobrze jeździ,

E46 328 jest chyba najlepszym silnikiem ze wszystkich benzynowych BMW (najmniej awaryjnym) , te nowsze po 2001 roku pochłaniają większe ilości oleju, chyba zmienili

konstrukcje cylindrów, chodzi o gładzie cylindrów są mniej odporne na uszkodzenia jak w starszych egzemplarzach w tym 328 nie tylko z powodu uszczelniaczy pochłaniają większe ilości oleju i pewnie przy większych przebiegach się bardziej zużywają...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.