Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Po założeniu instalacji lpg w samochodzie (200000tys km) zaczęły sie pojawiać błędy. Pierwszy błąd jaki sie pojawił to kontrolka aktywnego układu kierowniczego przestał działać i wspomaganie chwilowo słabo działało, po zgaszeniu samochodu wspomaganie zaczęło działać ale aktywny układ kierowniczy został dezaktywowany. Sprawdzałem już czy kable są całe przynajmniej tak wyglądają. Drugi błąd albo kilka na raz jakie sie pojawiły to przy bardzo spokojnej jeździe przy 80km/h skrzynia weszła w tryb awaryjny, prędkościomierz sie wyłączył pozapalały sie kontrolki od trakcji ciśnienia powietrza od układu kierowniczego tempomat nie działał. Po zgaszeniu samochodu i odpaleniu go po 5 minutach wszystko zgasło i samochód już jeździ po staremu, oprócz aktywnego układu kierowniczego. I tak sie zastanawiam czy to przypadek czy zakładanie inst. Lpg tym przyczynom pomogło? Pewnie bez podpięcia kompa sie nie obejdzie? Czy jest możliwe że podczas instalacji został odpięty akumulator i on mógł narobić tyle szkód?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najpierw podepnij auto pod komputer,zobacz błędy,wykasuj je.

Dobra instalacja a przede wszystkim DOBRY instalator do takiego silnika to podstawa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po założeniu instalacji lpg w samochodzie (200000tys km) zaczęły sie pojawiać błędy. Pierwszy błąd jaki sie pojawił to kontrolka aktywnego układu kierowniczego przestał działać i wspomaganie chwilowo słabo działało, po zgaszeniu samochodu wspomaganie zaczęło działać ale aktywny układ kierowniczy został dezaktywowany. Sprawdzałem już czy kable są całe przynajmniej tak wyglądają. Drugi błąd albo kilka na raz jakie sie pojawiły to przy bardzo spokojnej jeździe przy 80km/h skrzynia weszła w tryb awaryjny, prędkościomierz sie wyłączył pozapalały sie kontrolki od trakcji ciśnienia powietrza od układu kierowniczego tempomat nie działał. Po zgaszeniu samochodu i odpaleniu go po 5 minutach wszystko zgasło i samochód już jeździ po staremu, oprócz aktywnego układu kierowniczego. I tak sie zastanawiam czy to przypadek czy zakładanie inst. Lpg tym przyczynom pomogło? Pewnie bez podpięcia kompa sie nie obejdzie? Czy jest możliwe że podczas instalacji został odpięty akumulator i on mógł narobić tyle szkód?

 

Sprawdź napięcie akumulatora, bo jeśli jest za niskie to często pojawia się choinka na liczniku i komp odłącza różne systemy w aucie.

Opublikowano
Najpierw podepnij auto pod komputer,zobacz błędy,wykasuj je.

Dobra instalacja a przede wszystkim DOBRY instalator do takiego silnika to podstawa.

 

Już jestem umówiony na podpięcie pod oryginalny komp. zobaczymy co wyjdzie. Co do lpg tak mi sie wydaje ze montażysta dobry polecany na innym forum lpg i chwalony.

 

Tez sie zastanawiam nad akumulatorem czy on nie jest sprawdza zamieszania ale, sprawdzenie komputerem to potwierdzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyglada to rzeczywiście jak słabe napiecie, do aktywnego układu kierowniczego musisz zrobić adaptacje żeby znikło. Sprawdź jakie masz lądowanie w ukrytym menu. Będzie pewnie w granicach 13V wiedz pewnie do wymiany alternator albo regulator. Co jeszcze sprawia problemy to inteligentna klema minusowa. No i czy kable od altka i przy baterii dobrze siedzą.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Zgodnie ze Speed - zrób adpatację na początek i sprawdź czy błąd AS zniknie..

 

czyli odpalasz auto, kierownica na max w lewo , na max w prawo, jeszcze raz w lewo dla pewności i przejedź dosłownie 2-3km żebyś podczas jazdy też mógł pokręcić kierownicą. Zgaś auto, zapal i zobacz czy błąd nadal występuje.

 

Następne kroki to oczywiście sprawdzenie AKU, regulatora, IBS i alternatora.. (tak jak wcześniej już koledzy napisali)

Opublikowano
Sprawdzałem kompem i za dużo nie pokazało ale po przejechaniu 100 km znowu to samo. Dzis kontrolka aktywnego układu kierowniczego pozniej błąd skrzyni biegów pozniej migająca nawigacja. Gdy zaparkowałem i zapaliłem po 5minutach samochód ledwo zapalił wiec albo ładowanie albo akumulator sprawdzałem czujnikiem ładowanie było na zapalonym samochodzie 15,1 v. Na akumulatorze jest naklejka z datą z 09.2014 z kodem kreskowym nie wiem czy to jest data produkcji akumulatora? Czy może data kontroli akumulatora?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

14,... Chyba 14,7 ale nie pamiętam dokładnie bo rzadko to sprawdzam. Większe lądowanie może być też skutkiem słabego akumulatora wiedz najpierw daj akumulator na test i może go podladuj ale pod maską podłącz klemy od prostownika żeby nic nie upalić.

 

Następnym krokiem będzie odłączenie inteligentnej klemy minusowej i sprawdzenie napięcia no i trzeba by pojeździć jakiś czas bez niej tylko nie wiem jak ona ma się do aktywnej kierownicy.

Kolega też kiedyś miał cyrki z nią a zero błędów pokazywało. Po odłączeniu i dłuższej jeździe wszystko grało więc ja wymienił.

 

A komp co pokazał?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
po wymianie regulatora napięcia wszystkie objawy minęły przy okazji wymieniłem odmy disę i problemy z samochodem minęły

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.