Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie i z góry przepraszam jeśli były podobne tematy, próbowałem coś znaleźć ale nic.

Wczoraj po przejechaniu jakiś 300 km po raz pierwszy zauważyłem, że wskazówka temperatury przekroczyła połowę zakresu. Silnik nie był męczony, stała prędkość na "S-ce" w granicach 120-140 km/h. praktycznie pod domem wskazówka wskoczyła na czerwone pole, zgasiłem zostawiłem do rana. dziś podczas krótkiego przejazdu bardzo szybko się zagotował, wentylator nie pracował więc.

 

Pojawia się teraz moje pytanie, jak to zdiagnozować, bezpiecznik od wentylatora (jeśli tak to pomóżcie, który?) bądź co innego to może być??

 

Przepraszam jeżeli powielam temat, a jeśli jest to dla Was proste i śmieszne to proszę o wyrozumiałość i pomoc...

 

Pozdrawiam Łukasz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Wiatrak, chyba nie powinien mieć dużego wpływu na temperaturę silnika przy takiej pogodzie, ale warto sprawdzić. Ogrzewanie działa?

Jak tak to może termostat padł i nie otwiera dużego obiegu. Jak nie to trzeba sprawdzić poziom płynu, dolać i odpowietrzyć na poczatek.

Edytowane przez madseason
Opublikowano
Co do wiatraka, chodzi, płyn dolałem i "odpowietrzyłem, znalazłem jakiś film gdzie było pokazane. z zbiorniku płynu prawie nie było... gdzie namierzyć ten termostat z obudową??
Opublikowano
Wiatrak i na zimnym, i na ciepłym silniku chodził w identycznym tempie? Jeśli wisko jest sprawne powinien zwiększyć obroty przy gorącym silniku. Zwróciłeś uwagę?

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Wiatrak i na zimnym, i na ciepłym silniku chodził w identycznym tempie? Jeśli wisko jest sprawne powinien zwiększyć obroty przy gorącym silniku. Zwróciłeś uwagę?

 

 

Jak się silnik gotuje, a wisko sprawne, to wyje niemiłosiernie. Więc po pierwsze wisko do wymiany - choć to na pewno nie była przyczyna bieżącej usterki, ale jeśli nie wyło, tzn. że już wiosną pojawią się wynikające z tego kłopoty. Przy takim numerze ja bym się nie zastanawiał, tylko od razu dał nowy solidny termostat i dobrze prześwietlił pompę, a najlepiej też wymienić, bo może mieć już małą wydajność. Oprócz tego standardowo (jak co 2-3 lata) wymiana korka zbiornika płynu na ori.

BMW to nie dawna Toyota (którą można zagotować dopiero jak cały płyn stracisz) - każdy element chłodzenia musi być sprawny i dopiero wtedy całość działa jak należy.

Opublikowano
. dziś podczas krótkiego przejazdu bardzo szybko się zagotował, wentylator nie pracował więc.

 

.

Wcale się nie kręcił? Czy kręcił się powoli? Ten między chłodnica a silnikiem ma się rozumieć a nie za nerkami?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.