Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jakiś czas temu kupiłem Mpakietową e81 z 2011roku po strzale w prawe koło. Wymienione wachacze, koncówki i amortyzator. Niestety prawe koło ma zły kąt pochylenia względem lewego. Będzie darło oponę i patrząc na róznice dość szybko ;/ Górna część koła wchodzi do wewnątrz.

 

Jakie są prawidłowe kąty przednich kół w E81? Czy macie jakieś sugestie co z tym zrobić?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Sprawdź budę czy nie jest przekoszona najlepiej w ASO, albo jakimś porządnym warsztacie który dysponuje sprzętem żeby sprawdzić punkty pomiarowe , możesz też zajechać na komputerową geometrię tam sprawdzą kąty i osie względem siebie i ewentualne róznice w przesunięciu
Opublikowano
musisz teraz zrobic strzała w drugie koło to bez minusa i bedzie idealnie :cool2:
BOKIEM ALBO WCALE...
Opublikowano
musisz teraz zrobic strzała w drugie koło to bez minusa i bedzie idealnie :cool2:

 

Też to biorę pod uwagę ;) Czekam na sprzyjającą okazje.

 

Sprawdź budę czy nie jest przekoszona najlepiej w ASO, albo jakimś porządnym warsztacie który dysponuje sprzętem żeby sprawdzić punkty pomiarowe , możesz też zajechać na komputerową geometrię tam sprawdzą kąty i osie względem siebie i ewentualne róznice w przesunięciu

 

Własnie tego się obawiam, gdzies wyczytałem, że w jedynkach nie można ustawić kątów pochylenia???

Opublikowano

Wszystko się da naprawic tylko zależy jakim nakładem pracy i kasy ,ale nie możesz od razu zakładać że wszystko jest nie tak

 

Podjedz niech sprawdzą......

Opublikowano
Dostało w koło, ale amorek poszedł do góry i trochę wybrzuszył kielich... ;/ Nowe części ładnie sie spasowały, ale niestety prawe koło leci za bardzo.
Opublikowano
Kolego rusal007 dobry blacharz jest w stanie pomierzyć kielichy. Napisz czy po tym uderzeniu wymieniłeś amortyzatory , wahacze i zwrotnice ?

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Ja też tak przestawiłem, jeszcze jak miałem Ibizę, w zimę na rondzie driftem poszedłem w krawężnik tak że prawie mnie na bok wywaliło. Efekt był taki że musiałem wymienić całego McPhersona, wachacz, łączniki a i tak miałem trawersę przestawioną - nie dużo ale opony zdzierało, co spowodowało że musiałem ją sprzedać.
Opublikowano

Kolego rusal007 dobry blacharz jest w stanie pomierzyć kielichy. Napisz czy po tym uderzeniu wymieniłeś amortyzatory , wahacze i zwrotnice ?

 

Własnie musze znaleść odpowiedniego blacharza w swoim regionie. Wymienione wachacze, amortyzator, łącznik stabilizatora i zwrotnica. Wszystko ładnie się spasowało a koło nadal leży.

 

W takim przypadku ingerencja blacharska to prostowanie na ramie?? Jakie fundusze z tym się mogą wiązac?

 

Co do sprzedaży to niekoniecznie chciałbym się z nią rozstawać i problem przerzucać na kogoś innego żeby mnie potem ku**ił pod nosem.

Opublikowano

Ty patrz stinger bys nie wpadl zima na latarnie przodem bo z twojej lalki zrobi sie padalec :)

Rusal stawiaj na rame i nie sluchaj "przyjaciol".

MADE IN PRL
Opublikowano
Ty patrz stinger bys nie wpadl zima na latarnie przodem bo z twojej lalki zrobi sie padalec :)

Rusal stawiaj na rame i nie sluchaj "przyjaciol".

 

 

ja sie nie nabijam z kolegi tylko stwierdzam fakt

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
Panie kupiłeś trupa :(

 

Hejtuj sobie gdzieś indziej. Bo nic ciekawego swoją zgryźliwością nie wniosłeś a tylko pokazałeś swój niski iloraz....

Opublikowano

Na kazdym forum jest ta sama gadka….

Wyzszosc bezwypadkowych/poleasingowych aut z cofanym nalotem nad autami z niskim przebiegiem po kolizji drogowej czy wypadku…

Mialem w swoim zyciu oba typy i stwierdzam ze egzemplarz niewyjezdzony nawet po kolizji prowadzi sie lepiej niz poflotowy bezwypadkowy kondom w ktorym lataja plastiki i gra orkiestra piskow a korozja nadgryza :)

To ze ktos jezdzi autem po naprawie wcale nie znaczy ze to musi byc przeszczep z 3 egzemplarzy.

Czesto to wina paparuchow mechanikow-blacharzy-lakiernikow ktorzy zaczynali swoja przygode z motoryzacja od zmiany oleju czy klockow hamulcowych i poziom ich wiedzy technicznej nadal jest zerowy.

Skladaja oni auto jak traktor i zaczynaja sie klopoty….

Doprowadzenie auta do stanu uzywalnosci kosztuje troche ale nie jest niemozliwe!

MADE IN PRL
Opublikowano
Panie kupiłeś trupa :(

 

Hejtuj sobie gdzieś indziej. Bo nic ciekawego swoją zgryźliwością nie wniosłeś a tylko pokazałeś swój niski iloraz....

 

Chłopie czy ja hejtuje stwierdziłem jedynie fakt ze szału ni ma

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano

i ja cos dorzuce..

oczywiscie prostowac mozna ale nie doprowadzisz do stanu fabrycznego. zawsze bedzie troche krzywe. nie do konca wiadome co jeszcze jest krzywe. jak podprostujesz juz to sobie w miare to załóż camber plates. na tym sa wieksze mozliwosci regulacji kątów pochylenia. dzieki czemu moze wyprowadzisz auto i moze nawet zacznie jezdzic jak nalezy. i moze bedzie miało podobne wlasciwosci trakcyjne do oryginału. stinger nie hejtuje a mowi jak jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.