Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a czy silnik nie jest zupelnie nowa konstrukcja w porownaniu do 2,5?ma aluminiowy blok zamiast zeliwnego...co do reszty to nie wiem...

 

 

 

to jest dokładnie ten sam blok - od 2.0 (320i) przez 2.5 (323i oraz 325i), 2.8 (328i) aż do 3.2 w M3...

radocha z jazdy!
Opublikowano

i jeszcze jedno - to nie jest salon, że "TYLKO 2.8"

 

 

 

Jak będziesz miał wartą grzechu 325i to się nie zastanawiaj i nie przejmuj tymi marudami na forum :D :P

 

 

 

Jak postawisz sobie twardo, że TYLKO 2.8 to możesz po prostu nie kupić - trzeba być trochę elastycznym.

 

 

Ja szukałem własnie 328i a kupiłem 323i i wcale nie żałuję. Cieszy mnie właśnie, że mogę bardziej kontrolować spalanie.

 

 

Co do osiągów - w cztery osoby (faceci po 100 kg) z klimą na full obrotach Avensis 2.0 jadąca obok musiała ustąpić.

 

Na trasie elastyczny, ładnie się wkręca i zapewniam cię, że nie ma AŻ takiej różnicy między 2.5 a 2.8.

 

 

Owszem 2.8 lepszy i tego nie podważam, jednak raz jeszcze - to nie salon.

radocha z jazdy!
Opublikowano
a właśnie że tylko 328, nowsza konstrukcja, elastyczniejsza, zostawia w sprincie 325 daleko z tyłu, sprawdzone, a i spalanie naprawdę przyzwoite w stosunku do posiadanych osiągów, idę o zakład że nie dość że szybciej pojadę to jeszcze mniej spalę od 323. Spalanie z 325 też sprawdzone, ja na trasie potrafię zejść do 7l,a 325 nie. Nie masz,nie wypowiadaj się :nienie:
M3 - I K E R
Opublikowano
sorry ze zejde z tematu ale chcialbym was spytac jaka predkosc wyciagnie max 325i?? Nie chodzi mi o katalogowe dane bo tam przesadzaja. Tylko tak z waszych doswiadczen. Ja raz jechalem 318 is E30 prawie 220km/h. Moja 325 tak po ulicy 200km/h. Tak to nie mialem okazjji jeszcze przetestowac na autostradzie. A co do tych porownan miedzy 325 a 328 to mysle ze w przyspieszeniu bedzei ten szybszy ktory umie lepiej prowadzic samochod. A jesli bylo by dwoch rownych to nie wiem czy ta 328 by az tak odeszla na przyspieszeniu.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano

Z predkosciami to jest roznie - ostatnio na forum opla omegi dowiedzialem sie predkosc 60 licznikowo to 45 rzeczywiste ;o, predkosc 100 to o ile pamietam 82 a predkosc 280 to 256 wiec z tym roznie bywa oczywiscie to dotyczylo omegi jednak moim zdaniem jest to auto dosyc komfortowe i nie tanie (nowe) wiec powinno byc w miare dopracowane a tymczasem takie klocki...

Co do sprintu 325 z 328 to powiem tak fabrycznie zdrowe egzemplarze ida w zasadzie identycznie bo jak 328 ma 100 to 325 bedzie mialo 95-96. Jak sie scigam z kolega z tego forum on ma wlasnie 325 to w zasadzie na jedynce i dwojce idziemy prawie rowno a nawet on lekko wygrywa ale ja mam sprzeglo do wymiany i slizga sie az milo, na trojce juz go zaczynam odchodzic a jak zapinam czworke to on odpuszcza gaz bo mowi i tak nie ma sensu dalej cisnac. Jednak prawda jest taka nawet zdrowa 328 nie jest zadna rewelacja - wczoraj bylismy w pewnym miejscu gdzie odbywaja sie wyscigi i kolega swoja 325 nie chcial mi pokazac jak to mozna 325 pozamiatac(wbrew temu co czesto opowiadal na temat osiagow swojej 325:d) a nie bylo zadnych rewelacyjnych autak ;-). Niestety bmw to ciezka krowa i tyle :-( moja ze mna wazy okolo 1,5 tony wiec 193 konie to bardzo kiepski stosunek mocy do masy :-(.

 

Moim kolejnym bmw bedzie wylacznie m3 bo to chyba jedyna sensowna 3 jesli chodzi o osiagi.

 

Do przedmowcy moja 328 kierowana przez osobe od jakiej kupilem auto poszla ponad 250 licznikowo - ja tego nie sprawdzalem bo jak sie okazalo jechalismy na oponach z indeksem h...

Opublikowano
Niestety bmw to ciezka krowa i tyle :-( moja ze mna wazy okolo 1,5 tony wiec 193 konie to bardzo kiepski stosunek mocy do masy :-(.

 

Moim kolejnym bmw bedzie wylacznie m3 bo to chyba jedyna sensowna 3 jesli chodzi o osiagi.

 

To się zgadza w 100%. Zabawa w BMW zaczyna się dopiero od minimum trzech litrów i to w jak najmniejszej budzie !!!

To nie są sportowe samochody ani nawet usportowione !!! To są limuzyny z ponad przeciętnymi osiągami w swojej klasie a chodzi głównie o bezpieczeństwo czynne.

Jeśli chodzi o osiągi hmm nie chce rozpoczynać burzy ale widze, że zaczyna się robić jak ze spalaniem :D :D :D

Ja jeżdże 320 i moge powiedzieć, że ta wersja osiągów nie ma - samochód do poruszania się z A do B, 325 ma minimum do normalnego poruszania a jeśli ktoś szuka sportu to tylko M3 :cool2:

 

325-328 wg. mnie 328 :D

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

Moje 328 oceniam na stan bardzo dobry, na Rybkach w Kraku z 325 poszła równo, ale ja nie miałem trakcji i wszystko zależy również od kierowców, ale też nie jestem żadnym ścigantem. U siebie z kolegą który ma właśnie 325 do 160km/h wyprzedzam go może na 3 - 4 długości auta. Dla mnie to dużo, ale nie jest to jakaś katastrofalna różnica, moc w końcu jest niemal podobna. Podkreślam że furki są w bardzo dobrym stanie. Na A4 z Krakowa miałem licznikowe 250, biorąc pod uwagę błąd wskazania licznika, wyciągam fabrycznie i katalogowo podawaną prędkość. Dodam że jechałem tyle może kilometr, bo A4 zrobiła się wąska, nierówna i niebezpiczna :-) Pamiętajmy również że nie są już to nowe pojazdy i mogą się znacznie różnić osiągami, wpływ ma na to ząb czasu, m.in. zawieszenie i stan silnika.

 

Zgadzam się z przedmówcą, następne będzie tylko M3 i obydwaj wiemy dlaczego :norty: :twisted2:

M3 - I K E R
Opublikowano

sam od niedawna jestem posiadaczem 328i - moja dlubnieta eta niewiele gorzej przyspieszala - do 130-140 zostawala tylko o jakas dlugosc auta.

Jednak kultura pracy silnika jest super, wyprzedzanie trwa ulamki sekund, wracajac z Niemiec bawilem sie nia na autostradzie, 100-200 km/h trwa chwilke

spalanie tez jest male!

bierz 328i jak znajdziesz ladne

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam!

Właśnie sprzedałem swojego compakta 316i i noszę sie z zamiarem zakupienia 328 touring, troche poczytałem na jego temat, ale mam jeszcze pytanko, ile mnie bedzie kosztować założenie gazu do tego samochodu, jaki polecacie, a jaki mógłby być najtańszy, czy koniecznie musi być sekwencja ?

 

pzdr.

 

ps. czaje sie na tego: http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&id=11111111201074617& moze jakieś opinie? zna ktoś niemiecki zeby było wiadomo co koleś tam o nim pisze ?

btw. czy przebieg 200000 km to juz duzo jak na ten silnik ?

Opublikowano

200.000 jeszze w dodatku na automacie to nie jest duzy przebieg - zreszta jaki bys chcial miec przy 10 letnim aucie ?? przynajmniej mniejsze podejrzenie ze krecony ..

 

co do gazu - conajmniej sekwencja, a ceny od 4000 zlotych

 

co do autka ktore pokazales - dla mnie minusem jest automat i brak M-plastikow, natomiast nie watpliwym plusem wnetrze

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
moze jakieś opinie? zna ktoś niemiecki zeby było wiadomo co koleś tam o nim pisze ?

Koles nie pisze nic szczegolnego...

... a przynajmniej nic takiego, co warte byloby tlumaczenia. :wink:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

kiloff zrwóc uwagę że jaka kupujesz 2,8 automat to jak jakbyś kupiłś 2,3 manula w osiągach... + dodatkowe 1 litr spalania.

Automat nie stety nie jest szybki, inna sprawa że jest bardzo , bardzo przyjemeny ( czytaj wygodny) :-)))

 

Nie wiem czy step tronic był montowany w Turinga.... w M3 cabrio widziałem ale w Turing czy pozosotałych chyba nie...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Sorry, ze odgrzewam kotleta :) ale dzisiaj byl garazowy dzien... zmierzylem sie 325(vanos) z 328 (obydwa sedany) 1,2 i troche 3 - 325 odchodzilo... pozniej juz bylo tylko gorzej.... zostalem sporo z tylu. Po chwili zabawy byl powrot do garazu i motaz komuputera z chipem po przerobce do 325.... skonczyla sie przewaga 328 pod kazdym wzgledem :) :twisted:

Pozdrawiam.

Opublikowano
Sorry, ze odgrzewam kotleta :) ale dzisiaj byl garazowy dzien... zmierzylem sie 325(vanos) z 328 (obydwa sedany) 1,2 i troche 3 - 325 odchodzilo... pozniej juz bylo tylko gorzej.... zostalem sporo z tylu. Po chwili zabawy byl powrot do garazu i motaz komuputera z chipem po przerobce do 325.... skonczyla sie przewaga 328 pod kazdym wzgledem :) :twisted:

Pozdrawiam.

z LAtem sie scigałeś :?:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.