Skocz do zawartości

320Ci burning fail cylinder 3 i 4


alv1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dzisiaj po podłączeniu inpy wywaliło 2 blędy Brurning fail Cylinder 3 i 4. Auto na biegu jałowym po 2-3 minutach pracy zaczyna telepać budą. Nie mam błędów sondy lambdy dlatego kieruje pytanie co trzeba będzie sprawdzić aby ogarnąć ten temat.

Poniżej zdjęcia z INPY:

 

http://zapodaj.net/083367fa1a193.jpg.html

http://zapodaj.net/2e19fd67d3a17.jpg.html

http://zapodaj.net/d28387ce68376.jpg.html

http://zapodaj.net/1f6d6d1aa2d40.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręć całkiem, przekręć łopatkę do pozycji pionowej i zatkaj palcem otwór (nad tłoczkiem), puść łopatkę. Jeżeli zostanie w miejscu to znaczy ze działa i trzyma ciśnienie. Dla pocieszenia nowa w ASO kosztuje około 1100 zł, a chodzi tylko o membranke która pęka :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podłącze się pod temat. Mam też problem z disą.Co prawda u mnie membrana jest cała bo zatkanie otworu trzyma klapke ale mimo to disa nie działa.Po odpaleniu auta klapka powinna się zamknąć i dopiero przy ok. 3000obr/min. się otworzyć. Może rozbierał ktoś dise i wie dokładnie jak ona działa i wie co w tej disie jest zasilane tą dwu-pinową wtyczką ? Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w e46 320 Ci było podobnie. Na jałowym, zwłaszcza na zimnym, wypadał zapłon na cylindrze nr 2. Po remoncie silnika zaczął wypadać cylinder 4.

Wypadanie zapłonu i telepanie silnikiem tylko na zimnym w zimie zwłaszcza silniku.

Do tej pory nie doszedłem co jest przyczyną.

Czemu obstawiacie DISE?

Bardzo Mądry Wybór ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w e46 320 Ci było podobnie. Na jałowym, zwłaszcza na zimnym, wypadał zapłon na cylindrze nr 2. Po remoncie silnika zaczął wypadać cylinder 4.

Wypadanie zapłonu i telepanie silnikiem tylko na zimnym w zimie zwłaszcza silniku.

Do tej pory nie doszedłem co jest przyczyną.

Czemu obstawiacie DISE?

Remont na czym dokładnie polegał ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z podzespołów: wymieniłem ODMĘ, świeczki, cewki - nic nie pomogło.

Wymieniłem również uszczelkę pod głowicą ponieważ znikał płyn, wymieniłem uszczelki VANOS, termostat i pompę wody. Co ważne, sprawdziłem kompresję silnika i trzyma.

Wymieniona pompa paliwa, także ciśnienie w układzie ok.

 

Nic nie pomogło. Co ciekawe, po remoncie zaczął wypadać 4 cyliunder a nie 2. Mechanicy rozkłądają ręce. Pomału godzę się z myślą aby sprzedać auto na części. Obecnie nabyłem w fajnym stanie e46 330cd z 2006r z przebiegiem 129.000 i wszystko gra.

 

napiszcie, jak tam u Was?

Bardzo Mądry Wybór ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewe powietrze trudno zlokalizować. Znacie jakieś metody? Próbowałem psikać wokoło silnika auto startem i nic się nie działa.

Jak sprawdzić czy nie ma lewego przy ODMIE? rozkręcianie? :x

Bardzo Mądry Wybór ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.