Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gorsze rzeczy spotykają motoryzację, czas petrolheadów mija.

 

Trafny komentarz ze złomnik.pl :) :

Propaganda, czasem zwana też pi arem, ma trudne zadanie w dzisiejszych czasach. Dawniej trzeba było podawać informacje ekonomiczno-polityczne, które były złe, tak, żeby brzmiały jak dobre. Jak w tym dowcipie co ścigali się Breżniew i Reagan czy tam inny prezydent amerykański i Breżniew zajął zaszczytne drugie miejsce, a Reagan był przedostatni.

No więc podobne zadanie ma w najbliższym czasie do wykonania marketing BMW. Jakoś poradzą sobie z tym, że seria 2 z oznaczeniem 218i to będzie faktycznie trzycylindrowy 1.5 turbo, ale czekajcie, bo to nie jest najlepsze. Oto w gamie BMW pojawi się niezwykły jak na tę markę pojazd.

 

To 2 Active Tourer 214d.

 

Będzie to:

a) minivan

b) przednionapędowy

c) z dieslem

d) trzycylindrowym

e) o mocy 95 KM.

 

Nie zrozumcie mnie źle. Ja zasadniczo uważam, że wszystkie samochody powinny być minivanami lub mikrovanami, z silnikami 2- lub 3-cylindrowymi, bo żadnemu człowiekowi nic więcej do szczęścia nie jest potrzebne, a wszystko powyżej tego to lipny prestiż. W związku z tym nowe BMW 2 Active Tourer 214d bardzo mi się podoba i uważam że należy iść w tym kierunku. Ale nie mogę się doczekać, jak to BMW uzasadni, że takie 214d to jest radość z jazdy jak w trójce z 2.0 turbo, bardzo współczuję tej praktykantce, której przypadnie zaszczyt napisania tekstu na temat nowego prestiżowego modelu 214d. A potem nie mogę się doczekać, jak to fani BMW na forach będą pisali, że ooo, BMW to już w ogóle dno, dno dna, liczy się tylko E36 i E46 i E28, bo one dają tę bawarską przewagę dzięki radości z techniki, i tylko one mają w sobie tego prawdziwego ducha BMW, a reszta to chłam ze szczególnym uwzględnieniem modelu 214d. I że kochają BMW ze starych czasów, ale nienawidzą go za to, co robi teraz.

 

Oczywiście napiszą to ludzie, którzy kupują wyłącznie BMW 10-letnie lub starsze, bo na nowsze ich nie stać. Dlatego też producent ma to w dupie i może pozwolić sobie na sprzedawanie Kii Carens z nerkami z przodu za 2-krotnie wyższą cenę, bo prawdziwy, aktualny klient BMW jest absolutnym antyfanem motoryzacji, całkowicie nieczułym na tylny napęd i radość z jazdy. Ma je centralnie tam, gdzie można go pocałować w dupę. To dlatego nowa seria 1 i nowe X1 będą miały przedni napęd i 3 cylindry. Gdyby tam, w najgłębszych pieczarach firmy BMW, pojawiłby się choć cień podejrzenia, że to komukolwiek przeszkadza, ba – że ktokolwiek, kto realnie chce wydać pieniądze, a nie tylko pruje się w internecie – w ogóle to sprawdzi, to nigdy by się na to nie zdecydowano. Już oni dobrze wiedzą, że ich grupa klientów słowo „cylinder” kojarzy sobie z yyy chyba takim starym kapeluszem, natomiast jedyne skojarzenie z „tylny napęd” to „o kurczę, to coś o samochodzie, pewnie się zepsuł i muszę jechać do ASO, tam go oddam i wezmę nowy”. Pewnie w to nie wierzycie? Ja też nie wierzyłem. Ale to przez tę niewiarę nigdy nie będziecie ludźmi prestiżu. BMW to geniusze – wespół z Audi i innymi producentami premium wykreowali potrzebę na produkt motoryzacyjny, którego funkcja transportowa jest wtórna, a pierwotną jest wyrażanie siebie, swojego lepszego „ja”, swojego wewnętrznego poczucia wyższości nad pozostałymi, unoszenia się w pięknej łodzi BMW na oceanie ohydztwa, plebsu i Dacii, a to że ta łódź jest wykonana z tych samych komponentów co cały ten plebs, nie ma znaczenia, bo ma LOGO.

http://www.zlomnik.pl/index.php/2015/01/20/niespodziewana-bajaderka-miedzymiksie/

Opublikowano (edytowane)
... oby byla opcja a nie seria bo wtedy BMW straci blask ...

 

Heheh a to dobre blask jaki blask już go nie ma.

 

Bmw straciło go już w 95% i to bezpowrotnie wprowadzająć X5M ,X6M, F10,2 Active tourer,elektrycznych układów kierowniczych nie wypominam bo w te coś weszło nawet porsche.

 

No i jeszcze jak by było tego mało szykują 2 sedan FWD oraz X1 FWD oraz nową 728i,725d z czterema garami.

 

Na chwile obecną prawdziwy blask jeszcze mają: obecna X1,1,2 coupe , 3 oraz 7.

Edytowane przez 530dat

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Opublikowano
... no to mamy juz fakt iz na pewno bedzie naped AWD w nowej M5 - oby byla opcja a nie seria bo wtedy BMW straci blask ...

 

http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=1082347

 

na poczatku mowiono o opcji. A teraz prawdopodobnie bedzie tylko awd w serii :D ale i tak bedzie sie zachowywal jak rwd, awd tylko aktywny przy starcie.

i to nie bedzie M5 G30, tylko M5 F90. Cala seria F10 konczy zywot w padzierniku przyszlego roku.

 

 

... oby byla opcja a nie seria bo wtedy BMW straci blask ...

 

Heheh a to dobre blask jaki blask już go nie ma.

 

Bmw straciło go już w 95% i to bezpowrotnie wprowadzająć X5M ,X6M, F10,2 Active tourer,elektrycznych układów kierowniczych nie wypominam bo w te coś weszło nawet porsche.

 

No i jeszcze jak by było tego mało szykują 2 sedan FWD oraz X1 FWD oraz nową 728i,725d z czterema garami.

 

Na chwile obecną prawdziwy blask jeszcze mają: obecna X1 ,2 coupe , 3 oraz 7.

 

 

prawdziwe BMW skończyło się na E30.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

teraz ludzie kupuja auta oczami a nie co ono potrafi - za 5 lat nie wazne czy to VW Merc czy BMW - wszystko bedzie to samo tylko wyglad zewnetrzny bedzie inny .

 

.... Nastepna generacja za 9 lat czy seria H , nie zdziwie sie iz prawdziwa M5 bedzie miala tylko silnik elektryczny ..... z napedem 4x4

Opublikowano
... no to mamy juz fakt iz na pewno bedzie naped AWD w nowej M5 - oby byla opcja a nie seria bo wtedy BMW straci blask ...

 

Przeżyje to jakoś....:mrgreen:

Opublikowano (edytowane)
teraz ludzie kupuja auta oczami a nie co ono potrafi - za 5 lat nie wazne czy to VW Merc czy BMW - wszystko bedzie to samo tylko wyglad zewnetrzny bedzie inny .

 

.... Nastepna generacja za 9 lat czy seria H , nie zdziwie sie iz prawdziwa M5 bedzie miala tylko silnik elektryczny ..... z napedem 4x4

 

Teraz jeżeli chodzi o drogie rzeczy (w tym samochody) liczy się tylko LANS...

 

Jeżeli specom od marketingu uda się wmówić że coś jest PREMIUM to baranki z kasą na porównywalne ale tańsze i "nie premium" rzeczy nawet nie spojrzą, mimo iż właściwości użytkowe czy jakościowe mogą być bardzo zbliżone.

 

BMW ostatnimi czasy jest mistrzem w tej dziedzinie, większość klientów kupuje ich samochody (Mini Coopery, X1, Active Tourer etc.) bo są najbardziej premium a nie najlepszymi samochodami do jazdy, najbardziej niezawodnymi czy coś podobnego etc.

 

Całe szczęście że większość BMW dobrze wygląda :cool2:

Edytowane przez antalya
Opublikowano
Wracając do tematu M5 i awd - jeśli zrobią to z głową to może być fun. W codziennej jeździe tylny napęd przynajmniej dla mnie nie jest tragedia - esp skutecznie obcina moc. W napędach X-drive czy quattro przekaz informacji z kol na kierownice jest zbyt sztuczny. Już nie będę wspominał ze tzw. gleba musi być a z x-drive będzie to deko utrudnione.
Opublikowano
teraz ludzie kupuja auta oczami a nie co ono potrafi - za 5 lat nie wazne czy to VW Merc czy BMW - wszystko bedzie to samo tylko wyglad zewnetrzny bedzie inny .

 

.... Nastepna generacja za 9 lat czy seria H , nie zdziwie sie iz prawdziwa M5 bedzie miala tylko silnik elektryczny ..... z napedem 4x4

 

Teraz jeżeli chodzi o drogie rzeczy (w tym samochody) liczy się tylko LANS...

 

Jeżeli specom od marketingu uda się wmówić że coś jest PREMIUM to baranki z kasą na porównywalne ale tańsze i "nie premium" rzeczy nawet nie spojrzą, mimo iż właściwości użytkowe czy jakościowe mogą być bardzo zbliżone.

 

BMW ostatnimi czasy jest mistrzem w tej dziedzinie, większość klientów kupuje ich samochody (Mini Coopery, X1, Active Tourer etc.) bo są najbardziej premium a nie najlepszymi samochodami do jazdy, najbardziej niezawodnymi czy coś podobnego etc.

 

Całe szczęście że większość BMW dobrze wygląda :cool2:

 

 

tu jest forum bmw wiec nie dziw sie ze ludzie wola mini coopera od skody czy innego renault. Ich pieniadze ich wybor. Ktos chce miec cos "fajniejszego" i tyle

 

Limited Edition dla Kowalskiego :mrgreen:

 

http://moto.onet.pl/bmw-m5-sprzedane-za-ponad-2-6-miliona/0twbr

 

u panie.. ale fura :shock: :wink:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Moderatorzy
Opublikowano
No i przyjdzie jeździć więcej na wstecznym.... :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To raczej kwestia wolumeny sprzedaży.

Audi RS6 i E63 AMG sprzedają się dobrze, oba z napędem 4x4. Podobno wielu potencjalnych nabywców M5 pyta o napęd na obie osie i z powodu braku decyduje się jednak na Audi/Mercedesa.

 

Po prostu większość ludzi boi się takiej mocy z napędem RWD, a przecież nie jest tak że M5 kupują tylko dobrzy kierowcy bądź świadomi zwolennicy RWD.

 

Byłby wilk syty i owca cała, gdyby w opcji można było zrezygnować z xDrive.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Strasznie dramatyzujecie, prawda w przypadku nowej M5 i AT 214d jest identyczna - świat się zmienia, a dokładnie rzecz biorąc, idzie do przodu.

 

Skoro dziś BMW nie jest już w stanie nic więcej wycisnąć z tylnego napędu, to pójdzie w xDrive w eMce. Progress musi być, zawieszenie się na nie mających sensu założeniach "bo musi być tylni napęd" doprowadziłoby firmę do punktu, w którym większość klientów przejdzie do konkurencji, bo ich auta będą szybsze czy bardziej niezawodne w warunkach niesprzyjających tylnemu napędowi.

 

Podobnie jest z 214d i tematem 3 cylindrów, a szlak został przetarty przez 518d i 316d. BMW zauważyło, że nie każdy musi mieć M5 czy M3, że jest dużo posiadaczy kijanek i innych wynalazków, którzy chętnie dopłacą parę ojro, jeśli cena nie będzie wielokrotnością wartości ich aktualnego auta. Marka zawita w segmentach i w cenach dotąd niespotykanych, ściągnie więcej klienteli i zarobi na wolumenie sprzedaży kilka razy więcej, niż na wspomnianych wyżej eMkach :wink:

 

Osobiście ani nowe M5 ani 214d mnie nie rusza, bo nie jestem zainteresowany ani jednym ani drugim, nie podoba mi się za to zupełnie zamykanie marki w stereotypach, że BMW to musi być min 300 koni czy tylko z napędem na tył. Takie rzeczy można było pisać 10 lat temu :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.